Vraag maar aan eeffie , die heeft van ellende en van de jeuk van mijn afwezigheid een paar weken met haar natte doos een slakkenspoor moeten trekken op haar kokosmatje las ik vannacht !quote:
nu snap ik het..quote:Op zondag 5 juli 2009 04:43 schreef luciano het volgende:
[..]
Vraag maar aan eeffie , die heeft van ellende en van de jeuk van mijn afwezigheid een paar weken met haar natte doos een slakkenspoor moeten trekken op haar kokosmatje las ik vannacht !
Tjeez Eef, post es ffquote:Op zondag 5 juli 2009 04:43 schreef luciano het volgende:
[..]
Vraag maar aan eeffie , die heeft van ellende en van de jeuk van mijn afwezigheid een paar weken met haar natte doos een slakkenspoor moeten trekken op haar kokosmatje las ik vannacht !
Ja fuck it, ik ben dronken geweest van 1 fles wijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 04:43 schreef luciano het volgende:
[..]
Volgend bericht dan maar he.. Marloesz wil wat weten over je slakkenspoor op je kokosmat ... niet omheen draaien nu he , gewoon DETAILS willen we , FEITEN !!! ( or it didnt happen )quote:Op zondag 5 juli 2009 04:47 schreef evaxsis het volgende:
Nou hey shit jongens ik wil wel op alle posten gaan reageren maar doe ik niet hoor.
Nieuw topic nieuwe kansen
Luciano is the bom echt waar.
Hij is net zoiets als Bommie en LS
Wat hebben wij gelachen toen FOK! dicht was op de IRC chat en op Skype.
En ja jij laat je weer een Ban aansmeren en bent dan te trots om die unban aan te vragen.
Ik vond je een kloothommel eerste klas dat je ons zolang in de steek heb gelaten.![]()
einde bericht
Ja nu moest ik het alleen met Bommie doenquote:
Hey stel me es ff voor.quote:Op zondag 5 juli 2009 04:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja nu moest ik het alleen met Bommie doen![]()
Eindelijk krijgt Boms het wat rustiger want Luus is Back on track
Kudwijv ......... MIJ kostte het die nascht een fortuin om je dronken te krijgen , en nog hebben we niet geneukt , maar nu kun je ineens van een fles van de Lidl dronken worden ..........quote:Op zondag 5 juli 2009 04:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja fuck it, ik ben dronken geweest van 1 fles wijn.Ik heb last van duizelingen en was na 3 slokken wijn al helemaal de weg kwiet![]()
En nee ik ga niet terug lezen beter van niet denk ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |