Een Kuyt in deze vorm moet en kan je niet passeren. Die was gisteren ook weer in alles de uitblinker, het werkpaard en de motor.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:07 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Voor een ubertechnische aanval zou ik toch voor Elia - RvP - Robben opteren. Dan mis je de werklust van Kuyt, maar dan heb je zoveel voetballend vermogen dat je het daar, mits men de vorm heeft, op kan beslissen.
Kan me niet voorstellen dat jij je zelf serieus kán nemen.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Een Kuyt in deze vorm moet en kan je niet passeren. Die was gisteren ook weer in alles de uitblinker, het werkpaard en de motor.
Ja, maar die man kán niet in de spits. Je zag het gister nadat hij de bal kreeg na het hakje van Sneijder (1e helft dacht ik). Kuijt moest daarna de bal 3x goed leggen en toen maakte de verdediger (die van 39) het hem al veel te moelijk om te schieten. Verder heeft hij gewoon te weinig voetbal verstand.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Een Kuyt in deze vorm moet en kan je niet passeren. Die was gisteren ook weer in alles de uitblinker, het werkpaard en de motor.
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:46 schreef Bevin het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat jij je zelf serieus kán nemen.
hij had het over Elia denk ik..quote:Op donderdag 10 september 2009 16:46 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ja, maar die man kán niet in de spits. Je zag het gister nadat hij de bal kreeg na het hakje van Sneijder (1e helft dacht ik). Kuijt moest daarna de bal 3x goed leggen en toen maakte de verdediger (die van 39) het hem al veel te moelijk om te schieten. Verder heeft hij gewoon te weinig voetbal verstand.
Dat doet zijn vriendquote:Op donderdag 10 september 2009 16:46 schreef Bevin het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat jij je zelf serieus kán nemen.
verkeerde qoute. Het ging om die domme opmerking van SCHquote:Op donderdag 10 september 2009 18:11 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hij had het over Elia denk ik..
Welke domme opmerking? Dat Kuijt gisteren zo goed was?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
verkeerde qoute. Het ging om die domme opmerking van SCH
Nouquote:Op donderdag 10 september 2009 18:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke domme opmerking? Dat Kuijt gisteren zo goed was?Dat zag toch iedere blinde kip?
Meen je dit nou ?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke domme opmerking? Dat Kuijt gisteren zo goed was?Dat zag toch iedere blinde kip?
Niet dan? Wie blonk er dan uit? Ik vond hem wederom grandioos, hij is de leider van dit team als je de hele wedstrijd bekijkt.quote:
Ja, ik verbaas me er over dat daar met vraagtekens op gereageerd wordt. Hij was de man die de lijnen uitzette en overal was en maakte maar 1 of 2 foutjes. (die schwalbe o.a. )quote:
Hij was overal idd.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ik verbaas me er over dat daar met vraagtekens op gereageerd wordt. Hij was de man die de lijnen uitzette en overal was en maakte maar 1 of 2 foutjes. (die schwalbe o.a. )
Tuurlijk, maar dat deed ie toch ook wel. Maar dit Oranje is niet zo goed dat het zonder harde werkers en aanjagers kan. Er zitten teveel zelfverklaarde balkunstenaars in en dan is het een genot om een speler te zien die zich wel opoffert voor het teambelang.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:45 schreef pfaf het volgende:
Overal zijn heeft weinig met goed voetballen te maken. Soms is het juist beter om eens niet overal te zijn, maar juist op de plek waar de anderen je verwachten....
Bij die Schwalbe liep hij ook verkeerd he. Heb je dat wel gezien? Hij kwam tegelijk met iemand achter hem in, en was daarna te laat voor die kaats achter de verdediging. Als hij meer verstand van voetbal had gehad, had dat de 1-0 geweest. Huntelaar daarentegen ...quote:Op donderdag 10 september 2009 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ik verbaas me er over dat daar met vraagtekens op gereageerd wordt. Hij was de man die de lijnen uitzette en overal was en maakte maar 1 of 2 foutjes. (die schwalbe o.a. )
Kuyt een gebrek aan verstand van voetbal verwijten? Dat is niet serieus neem ik aanquote:Op donderdag 10 september 2009 18:48 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Bij die Schwalbe liep hij ook verkeerd he. Heb je dat wel gezien? Hij kwam tegelijk met iemand achter hem in, en was daarna te laat voor die kaats achter de verdediging. Als hij meer verstand van voetbal had gehad, had dat de 1-0 geweest. Huntelaar daarentegen ...
Elia was goed.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat deed ie toch ook wel. Maar dit Oranje is niet zo goed dat het zonder harde werkers en aanjagers kan. Er zitten teveel zelfverklaarde balkunstenaars in en dan is het een genot om een speler te zien die zich wel opoffert voor het teambelang.
Vond jij Kuyt dan slecht gisteren? En wie dan heel erg goed?
Elia deed gisteren maar even mee. Beetje toevallige goal en leuke invalbeurt maar ik wil hem eerst nog wel eens een hele wedstrijd zien in Oranje.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:49 schreef Robinhoo het volgende:
Gaat hier meer over Kuyt dan Elia.
Kickje naar Kuyt topic?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |