Yesquote:
Meestal kijk ik ook heel snel naar de schaduw om er iets uit af te leiden, maar bij deze foto had ik dat nog niet gedaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 09:46 schreef Nielsch het volgende:
Aan de stand van de zon te zien en er vanuitgaande dat het nog geen avond is, is deze foto gemaakt ten noorden van de Dom? Am I right?
Misschien dan toch Vogelenbuurt of Parkwijk ofzo?
Als de geraden straat inderdaad goed is, dan zat ik wel in de goede positie (en wijk) met m'n zonlees-techniek.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:43 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Meestal kijk ik ook heel snel naar de schaduw om er iets uit af te leiden, maar bij deze foto had ik dat nog niet gedaan.
Maar met het noorden zit je dan denk ik echt fout........... volgens moet het juist ergens in de zuidelijke helft van Utrecht zijn.
Wel leuk dat mijn PM-actie zoveel oud-kandidaten weer enthousiast heeft gemaakt!
ja ik zag het inmiddels, heb mijn post van net al ge-editquote:Op zondag 5 juli 2009 14:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als de geraden straat inderdaad goed is, dan zat ik wel in de goede positie (en wijk) met m'n zonlees-techniek.
je bent me net voor!!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:11 schreef Ireth het volgende:
Nope, moest nog een hoekje om, het is het Bankaplein!
wrom deze twijfel?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:20 schreef Ireth het volgende:
Ik vraag me overigens af of Bram deze foto zelf heeft gemaakt of er bij heeft ge-google'ed
je bedoelt dat je zeker weet dat Bram deze niet zelf heeft gemaakt?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:34 schreef Ireth het volgende:
Geen twijfel, absoluut niet! Alleen als Bram deze foto zelf heeft gemaakt dan is meer dan de helft wat te vinden is met Google Earth aan fotomateriaal ook van hem
quote:
yup, het is de hoek vanquote:Op maandag 6 juli 2009 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Dit lijkt me Oog in Al.
Maar welke straat......
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:43 schreef SCH het volgende:
Voor mijn gevoel is het hier in de buurt in de binnenstad, ergens omgeving Ledig Erf/Nieuwegreacht
Ik wist het ik wist hetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:28 schreef bork het volgende:
yup, het is de hoek van
Johan Winnubstlaan/Frans Schubertstraat
Heel erg warmquote:
Het is zeker waterquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:12 schreef Feestkabouter het volgende:
Gevonden.......... maar ik moet er vandoor voor de avond (Dave Matthews Band!!)
Dus ik laat het aan iemand anders over.
Volgens mij ligt er tussen dat witte randje en die boom op de achtergrond nog wat water.......... maar is het smal water of is het .... water?
Met die hint moet het te doen zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:12 schreef Feestkabouter het volgende:
Gevonden.......... maar ik moet er vandoor voor de avond (Dave Matthews Band!!)
Dus ik laat het aan iemand anders over.
Volgens mij ligt er tussen dat witte randje en die boom op de achtergrond nog wat water.......... maar is het smal water of is het .... water?
quote:
Tussen Twijnstraat en de oude Gracht, vlakbij het Ledig Erfquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Wat ziet dat er leuk uit zeg, waar is het in de buurt??? Ik ken het niet
Jawel, als je langs de Oude Gracht richting het Ledig Erf fietst (aan de kant van Tivoli). Moet je op het eind van de Gracht maar eens goed naar de andere kant kijken, aan het water.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Wat ziet dat er leuk uit zeg, waar is het in de buurt??? Ik ken het niet
Terug Vind Post, voor in je actieve topics (alt + m).quote:
Heb ik om de hoek gewoont, is Muiderslotlaan/Zwanenvechtpleinquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:40 schreef Bram2301 het volgende:
hier zijn ze geen 1 miljoen en het is ook niet zo dicht bij het centrum
[ afbeelding ]
Dan woon je op kruipafstand bij de Poolse winkel op de Bavinkstraat! Daar haal ik regelmatig Pools brood en lekkere worst.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:38 schreef Blik het volgende:
Ik woon overigens in de Ter Laanstraat
Klopt, ben er alleen nog nooit geweest. Misschien eens een keer doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:53 schreef bork het volgende:
[..]
Dan woon je op kruipafstand bij de Poolse winkel op de Bavinkstraat! Daar haal ik regelmatig Pools brood en lekkere worst.![]()
we hebben er gewoon lol inquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Gaan jullie soms doelloos rondrijden door Utrecht om nieuwe kleine straatjes te leren kennen ofzo?
Dat geloof ik best, ik vind het echt knap als je zoveel straatjes kent! Ik woon hier nu al jaren maar de straatjes die hier voorbijkomen zijn nou niet echt plaatsen waar ik ooit zou komen als ik er niet in de buurt woon.quote:
Soms komt het bij sommigen (zoals bij MIJ) niet neer op al die straatjes 'kennen', maar meer op het herkennen van een buurt, en dan via Google Earth en/of Maps proberen het juiste antwoord te vinden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, ik vind het echt knap als je zoveel straatjes kent! Ik woon hier nu al jaren maar de straatjes die hier voorbijkomen zijn nou niet echt plaatsen waar ik ooit zou komen als ik er niet in de buurt woon.
Ik gok op de huisjes achter de vrouwjuttenstraat, tussen de Lange Nieuwstraat en Oude Gracht in.quote:
Da's een hele goede gok!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik gok op de huisjes achter de vrouwjuttenstraat, tussen de Lange Nieuwstraat en Oude Gracht in.
volgens zijn profiel was Blik eind vd middag nog online....... maar misschien was ie dit topic even vergeten.quote:
don't worry, er zijn er een paar (me incluis) die soms elke 10 minuten kijken, zeker als ze na een goed antwoord zitten te wachten op een signaal 'dat hun antwoord goed is' (meestal weten we dat vrij zeker) en dat ze de volgende mogen posten.quote:
En ik kom officieel uit Brabant, Brabants kwartiertjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:29 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
don't worry, er zijn er een paar (me incluis) die soms elke 10 minuten kijken, zeker als ze na een goed antwoord zitten te wachten op een signaal 'dat hun antwoord goed is' (meestal weten we dat vrij zeker) en dat ze de volgende mogen posten.
is gewoon Utrechs ongeduld.
Ditto, al hoewel in mijn contereien een half uur ook werd genomen, is wel iets wat ik hier heb afgeleerdquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:15 schreef Blik het volgende:
[..]
En ik kom officieel uit Brabant, Brabants kwartiertje
ik ben een beetje van allebei.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:15 schreef Blik het volgende:
[..]
En ik kom officieel uit Brabant, Brabants kwartiertje
stand posten of in elk geval bevestigen als iemand het goeie antwoord geeft, da's toch wel sprekend voor vanzelf.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:27 schreef Blik het volgende:
ik ben normaal ook heel stipt, kende alleen de 'regels' van dit topic niet. Wist niet dat ik de stand moest posten
sprak wel voor zich dat het de Emmalaan, maar je hebt verder wel gelijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:31 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
stand posten of in elk geval bevestigen als iemand het goeie antwoord geeft, da's toch wel sprekend voor vanzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |