Yesquote:
Meestal kijk ik ook heel snel naar de schaduw om er iets uit af te leiden, maar bij deze foto had ik dat nog niet gedaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 09:46 schreef Nielsch het volgende:
Aan de stand van de zon te zien en er vanuitgaande dat het nog geen avond is, is deze foto gemaakt ten noorden van de Dom? Am I right?
Misschien dan toch Vogelenbuurt of Parkwijk ofzo?
Als de geraden straat inderdaad goed is, dan zat ik wel in de goede positie (en wijk) met m'n zonlees-techniek.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:43 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Meestal kijk ik ook heel snel naar de schaduw om er iets uit af te leiden, maar bij deze foto had ik dat nog niet gedaan.
Maar met het noorden zit je dan denk ik echt fout........... volgens moet het juist ergens in de zuidelijke helft van Utrecht zijn.
Wel leuk dat mijn PM-actie zoveel oud-kandidaten weer enthousiast heeft gemaakt!
ja ik zag het inmiddels, heb mijn post van net al ge-editquote:Op zondag 5 juli 2009 14:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als de geraden straat inderdaad goed is, dan zat ik wel in de goede positie (en wijk) met m'n zonlees-techniek.
je bent me net voor!!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:11 schreef Ireth het volgende:
Nope, moest nog een hoekje om, het is het Bankaplein!
wrom deze twijfel?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:20 schreef Ireth het volgende:
Ik vraag me overigens af of Bram deze foto zelf heeft gemaakt of er bij heeft ge-google'ed
je bedoelt dat je zeker weet dat Bram deze niet zelf heeft gemaakt?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:34 schreef Ireth het volgende:
Geen twijfel, absoluut niet! Alleen als Bram deze foto zelf heeft gemaakt dan is meer dan de helft wat te vinden is met Google Earth aan fotomateriaal ook van hem
quote:
yup, het is de hoek vanquote:Op maandag 6 juli 2009 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Dit lijkt me Oog in Al.
Maar welke straat......
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:43 schreef SCH het volgende:
Voor mijn gevoel is het hier in de buurt in de binnenstad, ergens omgeving Ledig Erf/Nieuwegreacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |