geef me 1 reden waarom ik dat zou doenquote:Op zondag 5 juli 2009 01:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je hoeft er niet te kijken he. En laat anders een foto van jezelf zien? Liefst niet googlen op een fotomodel
doe dan btquote:Op zondag 5 juli 2009 01:52 schreef gers het volgende:
[..]
tienertietjes op meets doen het altijd goed
He gast, heb je niet wat anders te schelden dan dik, het verveelt een beetje.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet. Jij wel, anders was je niet zo dik geweest.
Wel moeilijk doen over mijn foto maar er zelf geen neerzetten is wel erg laf natuurlijkquote:Op zondag 5 juli 2009 01:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
geef me 1 reden waarom ik dat zou doen
een tiener is te weinig voor de fok klb gangbangquote:
Ze zijn wel altijd een schot in de roos. Niet dat jij moeilijk te missen bent.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
He gast, heb je niet wat anders te schelden dan dik, het verveelt een beetje.
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wel moeilijk doen over mijn foto maar er zelf geen neerzetten is wel erg laf natuurlijk
Maar dan ben je nog wel een lafbekjequote:Op zondag 5 juli 2009 01:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]dat jij nou foto's post van jezelf is niet mij probleem. Betekent niet dat ik het moet doen
Dat dusquote:Op zondag 5 juli 2009 01:57 schreef bloodysunday het volgende:
KLB meets worden toch altijd ONZ meets?
Jij doet de groetjes aan je moeder + zussen?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:58 schreef Mozy het volgende:
Ik ga is slapen. Truste fapperds, schatjes en vetklep.
In de hoop dat het een KLB bazenmeet word.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
waarom probeer jij dan een KLB meet te organiseren?
gezegd, ff de NAZI uithangenquote:Op zondag 5 juli 2009 02:01 schreef Dagoduck het volgende:
slapen :w of had ik dat al gezegt :p
Ik geef even een voorbeeld.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
In de hoop dat het een KLB bazenmeet word.
Maar gezien grootste deel van de bazen niet willen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |