Ik weetsquote:Op zondag 5 juli 2009 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt!da's trouwens Erieberie op VOL.. jeweets die dingo
das meer eigen belang trouwens... ik heb geen zin om al die slijmsporen morgen weer tegen te komenquote:
Proost meis, ze maken dussssssquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nog een glas en ik ben voor de duivel ook niet meer bang...morgenochtend dan weer wel...
Maar das morgen pas ...
hahahahhahahahahahahahah oke dan zeg ik er niets meer overquote:Op zondag 5 juli 2009 00:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow nah laat maar, want ik wil dat allebei niet zijn
Oh my love, je weet toch wat ik prefere, maar ik ben wel nieuwsgierig je weetzzz.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Huh je valt toch niet op vrouwen, MANNEN zal je wel bedoelen.
Je vergist je beeb
Hahahahaquote:Op zondag 5 juli 2009 00:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
das meer eigen belang trouwens... ik heb geen zin om al die slijmsporen morgen weer tegen te komen
en het grappige is dat ik iemand beterschap wenste met mijn eerste post vandaag.Wat een creep ben jij .Misselijk makend.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog onbezonnen reageerde zou ik hebben gezegd "Ik zou Mooii best eens met haar muil aan mij trekhaak willen koppelen en met 140 de duitse grens over willen rachten waar de snelweg nog op grind lijkt" maar zo ben ik niet meer !
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die zijn me allemaal al een keer naar de kop gegooid
quote:Hoi hoi iedereen,niet zomaar aannemen dat twitterwall hier was mensen.Sommigen willendat ons laten denken.Wat is het weer warm he?Ik heb nu lekker michael Buble op DVD aanstaan ,en hopelijk Claire met voetjes in een koel badje,Het kindje heeft het lekker naar haar zin in mama's buik geloof ik.:)O en ook stemmen op Isze ,komt ze boven eva te staan.Dautzen en Sita zijn om en onm voor en achter elkaar ha ha .
Quote Door: Erieberie | op: 2009-07-04 | om: 22:55
Hi Zouzouquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:48 schreef zouzou het volgende:
Bonsoir Eva,Bommie, Mooiii en de rest ! ....is musiek thuis ?![]()
![]()
Jaaaaaaaa je bent zo lief tegen Eva:quote:Op zondag 5 juli 2009 00:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
en het grappige is dat ik iemand beterschap wenste met mijn eerste post vandaag.Wat een creep ben jij .Misselijk makend.![]()
quote:
Hoi hoi iedereen,niet zomaar aannemen dat twitterwall hier was mensen.Sommigen willendat ons laten denken.Wat is het weer warm he?Ik heb nu lekker michael Buble op DVD aanstaan ,en hopelijk Claire met voetjes in een koel badje,Het kindje heeft het lekker naar haar zin in mama's buik geloof ik.:)O en ook stemmen op Isze ,komt ze boven eva te staan.Dautzen en Sita zijn om en onm voor en achter elkaar ha ha .
Quote Door: Erieberie | op: 2009-07-04 | om: 22:55
Wat bedoel je psies?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:10 schreef Anniebab het volgende:
Die Bommel is echt erg hij is zooo slecht op Vol is ie zooo meelevend hij krijgt alles uit...iedereen gewoon..hahahah
Palmpje hierquote:Op zondag 5 juli 2009 00:10 schreef zouzou het volgende:
Voor de gezellegheid ik ga een Dimple nemen.
En morgen zeuren dat je omvaltquote:Op zondag 5 juli 2009 00:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow ik wil je wel even helpen heur,
Hier nog eentje
lig jij naakt op bed????quote:Op zondag 5 juli 2009 00:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hier nog eentje
omg, hoe kan ik hier nu nog normale postings doenquote:Op zondag 5 juli 2009 00:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hier nog eentje
lezen is een vak trolquote:
Dat jij gewoon bij iedereen alles voor mekaar krijg,t je weet hoe je iedereen moet aanpakken ,ik bedoel t positief hequote:
In je mand jijquote:
ff aanzetten, kut tv staat aan de andere kant v/d kamerquote:Op zondag 5 juli 2009 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je de tv al aan op ned 3 begint zo he
Nee joh nu zit je op een forum en dan mag je best een beetje minder dame zijn, heusquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja maar de eerste indruk moet goed wezen ..ik ben een echte dame zie je.
Kusje terugquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:54 schreef Tessio het volgende:
[..]
Wahahahaha, kom es dichterbij...dat dus
die staat beneden.. das te ver lopen..quote:
Oeh, wat ben jij fucked up zeg!quote:
*bier en chips paktquote:
Tuurlijk ik wil jou al niet meer kwijtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:54 schreef Borretje22 het volgende:
[..]
Tnx In ieder geval al een warm welkom
oeoeoeoehquote:Op zondag 5 juli 2009 00:15 schreef Tessio het volgende:
[..]
Oeh, wat ben jij fucked up zeg!
Laat je es een keer keihard neuken, dan wordt je misschien wat flexibeler...
en trouwens... ik vind het leuker om gewoon te zien dat de beste wintquote:
Ik meen inderdaad dat ik hoop dat ze beter wordt,Ik meen ook dat ik liever Ilse op 2 heb dan Eva.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa je bent zo lief tegen Eva:
[..]
jaje meent het echt
Dat zijn Bommie groupiesquote:
Same here... Maar die muis zet nooit doorquote:
*helpt graag een handje mee, strekt uit en klikt...quote:Op zondag 5 juli 2009 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ff aanzetten, kut tv staat aan de andere kant v/d kamer
ahaa oke dan ik snap.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:16 schreef zouzou het volgende:
Nee Nizno, de kamer vlak bij slaapt mijn zoontje!
tess heeft groot gelijk!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt, en eigenlijk doe ik die plaatjes geen recht aan om ze bij jou postings te zetten. Je bent namelijk verre van een Troll. Jij bent gewoon een doodnormale vrouw die de ongeboren vrucht van een vreemde claimed als haar eigen kleinkind. Het is compleet normaal dat je je als een dingo op die baby werpt, want dat doen immers alle weldenkende vrouwen niet? En dan dat gemiep op dat blog, je hebt liever dat we daar niet zijn en toch kom je hier kijken of je de boel op kan naaien, omdat je die mensen daar niet eens een plek wil gunnen waar ze lekkermet elkaar over Huub's kindje kunnen praten. Nee Mooiiii jij bent een toonbeeld van de normale vrouw...![]()
Ik denk ook niet dat jij een probleem hebt met trillende eierstokken, ik denk dat jij gewoon van binnen gevuld bent met zwavelzuur en wat mij betreft kun je zo in de nieuwe bond film als de bondvrouw met de dodende vaginale zuurgraad!
Maargoed ik ga weer verder posten, blijf je wel uit de buurt van de kaasschaaf?
Bommie wint gerust welquote:Op zondag 5 juli 2009 00:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
en trouwens... ik vind het leuker om gewoon te zien dat de beste wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |