De meeste zijn wel op tv geweest, opnamekwaliteit is wel goed, maar de kwaliteit van Michael, bij voornamelijk de HIStory concerten, ..quote:Op maandag 6 juli 2009 19:23 schreef KarnSuk het volgende:
Even over die koffer, ik heb er een besteld dus. Maar zijn de concerten wel in goede kwaliteit weet iemand dat?
Und so ist Michaelfanboyquote:Op maandag 6 juli 2009 19:08 schreef DrDentz het volgende:
"MTV Awards waar hij voor het eerst de moonwalk deed"
FAIL! Jody nepfan.
idd, zat me alweer kapot te ergeren aan die nepgastquote:Op maandag 6 juli 2009 19:08 schreef DrDentz het volgende:
"MTV Awards waar hij voor het eerst de moonwalk deed"
FAIL! Jody nepfan.
So truequote:Op maandag 6 juli 2009 19:28 schreef DrDentz het volgende:
Als je nieteens weet dat hij voor het eerst moonwalkte tijdens Motown 25 moet je niet aan een MJ-tattoo beginnen.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
Hoezo de "quote:
omdat ze verdrietig isquote:
MJ wordt morgen begravenquote:
L.A.quote:
Ik kan hier zo'n lullig antwoord opgevenquote:
is dit zeker?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
L.A.
2 uur voor de herdenkingsdienst wordt hij begraven
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kan hier zo'n lullig antwoord opgevenmaar ik doe het niet
Schaam jequote:Op maandag 6 juli 2009 20:17 schreef ixio het volgende:
Hoe heet dat intronummer ook alweer? (net op TV?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |