Hm, dat van Billie Jean kan ik me wel herinneren.. van I Want You Back ben ik niet zeker.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Wel op m'n computer maar ik weet niet of ze op YouTube staan. Hij zegt dan dat hij niet tevreden was over z'n Billie Jean Motown 25 optreden, omdat hij op het laatst niet goed op z'n tenen blijft staan. En over I Want You Back dat hij bang was iets fout te doen, maar dat hij het wel zou kunnen verbergen als het mis ging.
Jep, ik weet toevallig dat SBS hem live uitzendt. RTL Boulevard zal er ook wel hun programma aan wijden.. CNN denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:35 schreef fokspecial het volgende:
Nogmaals in het nieuwe topic.![]()
De herdenking zal dus live uitgezonden worden?
Ah, mooi. Ik hoop dat het Nederlandse commentaar het niet teveel verpest.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:42 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Jep, ik weet toevallig dat SBS hem live uitzendt. RTL Boulevard zal er ook wel hun programma aan wijden.. CNN denk ik ook wel.
Dat zou de NOS toch doen? Ik weiger naar SBS te kijken, die gaat vast halverwege een muzikale ode aan MJ de commercials instarten. Toppunt zal vast zijn:quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:42 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Jep, ik weet toevallig dat SBS hem live uitzendt. RTL Boulevard zal er ook wel hun programma aan wijden.. CNN denk ik ook wel.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat zou de NOS toch doen? Ik weiger naar SBS te kijken, die gaat vast halverwege een muzikale ode aan MJ de commercials instarten. Toppunt zal vast zijn:
Hoe luidt de achternaam van Michael?
A) Knight
B) Jackson
C) Scofield
SMS A, B of C naar 2569 en win een videoband van Moonwalker van Michael Jackson.
Ik lig hier in een stuipquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat zou de NOS toch doen? Ik weiger naar SBS te kijken, die gaat vast halverwege een muzikale ode aan MJ de commercials instarten. Toppunt zal vast zijn:
Hoe luidt de achternaam van Michael?
A) Knight
B) Jackson
C) Scofield
SMS A, B of C naar 2569 en win een videoband van Moonwalker.
ik ga dinsdag avond ruim 2 uur jankenquote:Op zondag 5 juli 2009 00:02 schreef Robijn1961 het volgende:
Op Nederland 3 wordt het ook uitgezonden hoor!
Volgens mij wordt deze hele aardbol één grote tranenzee....quote:Op zondag 5 juli 2009 00:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ga dinsdag avond ruim 2 uur janken![]()
![]()
overstromingquote:Op zondag 5 juli 2009 00:08 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt deze hele aardbol één grote tranenzee....
Ja. Normaal huil ik nauwelijks, en nu elke dag als ik zijn concerten kijkquote:
Ze hadden het fout. Tis al in 2009.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
2012 kan je dat volgens velen verwachten
maandag avond komt MJs dangerous tour op nederland 3 om 5 over 8quote:Op zondag 5 juli 2009 00:12 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja. Normaal huil ik nauwelijks, en nu elke dag als ik zijn concerten kijk
Issie nog net op tijd weggegaanquote:
2012 einde van de wereld?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
2012 kan je dat volgens velen verwachten
Toevallig gisteren zitten kijken. Misschien beter beeld, op tv.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maandag avond komt MJs dangerous tour op nederland 3 om 5 over 8![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |