Hm, dat van Billie Jean kan ik me wel herinneren.. van I Want You Back ben ik niet zeker.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Wel op m'n computer maar ik weet niet of ze op YouTube staan. Hij zegt dan dat hij niet tevreden was over z'n Billie Jean Motown 25 optreden, omdat hij op het laatst niet goed op z'n tenen blijft staan. En over I Want You Back dat hij bang was iets fout te doen, maar dat hij het wel zou kunnen verbergen als het mis ging.
Jep, ik weet toevallig dat SBS hem live uitzendt. RTL Boulevard zal er ook wel hun programma aan wijden.. CNN denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:35 schreef fokspecial het volgende:
Nogmaals in het nieuwe topic.![]()
De herdenking zal dus live uitgezonden worden?
Ah, mooi. Ik hoop dat het Nederlandse commentaar het niet teveel verpest.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:42 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Jep, ik weet toevallig dat SBS hem live uitzendt. RTL Boulevard zal er ook wel hun programma aan wijden.. CNN denk ik ook wel.
Dat zou de NOS toch doen? Ik weiger naar SBS te kijken, die gaat vast halverwege een muzikale ode aan MJ de commercials instarten. Toppunt zal vast zijn:quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:42 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Jep, ik weet toevallig dat SBS hem live uitzendt. RTL Boulevard zal er ook wel hun programma aan wijden.. CNN denk ik ook wel.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat zou de NOS toch doen? Ik weiger naar SBS te kijken, die gaat vast halverwege een muzikale ode aan MJ de commercials instarten. Toppunt zal vast zijn:
Hoe luidt de achternaam van Michael?
A) Knight
B) Jackson
C) Scofield
SMS A, B of C naar 2569 en win een videoband van Moonwalker van Michael Jackson.
Ik lig hier in een stuipquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat zou de NOS toch doen? Ik weiger naar SBS te kijken, die gaat vast halverwege een muzikale ode aan MJ de commercials instarten. Toppunt zal vast zijn:
Hoe luidt de achternaam van Michael?
A) Knight
B) Jackson
C) Scofield
SMS A, B of C naar 2569 en win een videoband van Moonwalker.
ik ga dinsdag avond ruim 2 uur jankenquote:Op zondag 5 juli 2009 00:02 schreef Robijn1961 het volgende:
Op Nederland 3 wordt het ook uitgezonden hoor!
Volgens mij wordt deze hele aardbol één grote tranenzee....quote:Op zondag 5 juli 2009 00:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ga dinsdag avond ruim 2 uur janken![]()
![]()
overstromingquote:Op zondag 5 juli 2009 00:08 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt deze hele aardbol één grote tranenzee....
Ja. Normaal huil ik nauwelijks, en nu elke dag als ik zijn concerten kijkquote:
Ze hadden het fout. Tis al in 2009.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
2012 kan je dat volgens velen verwachten
maandag avond komt MJs dangerous tour op nederland 3 om 5 over 8quote:Op zondag 5 juli 2009 00:12 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja. Normaal huil ik nauwelijks, en nu elke dag als ik zijn concerten kijk
Issie nog net op tijd weggegaanquote:
2012 einde van de wereld?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
2012 kan je dat volgens velen verwachten
Toevallig gisteren zitten kijken. Misschien beter beeld, op tv.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maandag avond komt MJs dangerous tour op nederland 3 om 5 over 8![]()
Echt?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
2012 einde van de wereld?
je maak t me bang
sorryquote:Op zondag 5 juli 2009 00:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Echt?
Ik neem aan dat het bullshit is. Maar er zijn veel dingen die erop wijzen dat 21 December 2012 een soort "doomsday" gaat worden. Het is voorspelt door de Maya's en nog wat meer mensen
Zelf weet ik niet wat er gaat of kan gebeuren. Hopelijk valt het wel mee. Als er niks gebeurd dan is het de grootste hoax naast de bijbel.
Maar dit is wel erg offtopic
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:21 schreef Anonymousz het volgende:
maandag avond komt MJs dangerous tour op nederland 3 om 5 over 8![]()
Maakt niet uitquote:
we moeten nu ophoudenquote:Op zondag 5 juli 2009 00:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Ik hoop eigenlijk dat ik het rond die tijd ben vergeten en het in 1 grote klap voorbij is
Maar nu weer ontopic
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:29 schreef DrDentz het volgende:
Sarah Palin schijnt in 2012 president van Amerika te worden, misschien heeft dat er ook mee te maken.
Culkin zei toch zelf al dat dat nooit aan de orde wasquote:Op zondag 5 juli 2009 01:08 schreef DrDentz het volgende:
Dus volgens hen heeft hij Macauley Culkin en Brett Barnes misbruikt.
Ik ook, alt het goed is, kon paar keer verhuisd, maar MJ-spul ging altijd meequote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb de Visionary box geeneens, vond ik teveel geld![]()
Ik heb nog best veel van verzameld over de jaren heen, heb zelfs het Mystery blikje
[ afbeelding ]
Die had je voor $150(?) kunnen kopen, paar weken terug, schooiers drijven de prijs flink op. Voor $500 had je een gesigneerd, maar waren uitverkocht...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:09 schreef Rnnz het volgende:
Over memorabilia gesproken.. ik wil dit hebben:
[ afbeelding ]
Vreselijk dit, echt belachelijk!quote:Op zondag 5 juli 2009 00:51 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
Even weer ontopic.
http://www.newsoftheworld(...)tml?postingId=391488
Nieuw filmpje uit '96 waar Michael wordt ondervraagd. Hij gedraagt zich behoorlijk geërgerd.
Ja kan je nagaan wat hij al die jaren heeft moeten doorstaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 09:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vreselijk dit, echt belachelijk!
PS: waarom posten jullie nou weer zoveel op een zaterdagavond for crying out loud![]()
![]()
Ik las alleen dat het weer maar een halve collectie is, Scream zit er bijvoorbeeld niet bij? Dat is een beetje het lastige van zo'n officiele collectie.quote:Op zondag 5 juli 2009 09:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik zit nu even te kijken naar de prijzen van die Visionary box, toch iets meer dan 100 euro hoor![]()
Maar ik moet m bestellen![]()
Gelukkig heb ik Scream zelf op een maxi single en de video staat op de HIStory dvdquote:Op zondag 5 juli 2009 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik las alleen dat het weer maar een halve collectie is, Scream zit er bijvoorbeeld niet bij? Dat is een beetje het lastige van zo'n officiele collectie.
Eigenlijk zou dit topic gewoon een top 100 moeten samenstellen zodat we alle grote hits kunnen verzamelen. Mijn 'The Ultimate Collection' (4 muziek cd's en een dvd met het concert in Bukarest) is ook niet compleet. Daar mis ik bijvoorbeeld ook One Day in Your Life naast Scream. Beetje irritant zo
Ik heb ook wel zo'n beetje alle tracks op verschillende cd's/lp's staan, maar ik haat disc-swappen en om alles over te gaan zetten is ook weer lastigquote:Op zondag 5 juli 2009 10:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Scream zelf op een maxi single en de video staat op de HIStory dvd![]()
Valt weer mee dus
Ik doe het gelukkig direct met goeie muziekquote:Op zondag 5 juli 2009 10:17 schreef Robijn1961 het volgende:
Zoals jullie alles verzamelen ben ik jaren lang bezig geweest met de Beatles
quote:Op zondag 5 juli 2009 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe het gelukkig direct met goeie muziek
Mijn zoon heeft dat ding, en koopt straks de uitgave van Guitar Heroquote:Op zondag 5 juli 2009 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe het gelukkig direct met goeie muziek
Dat wordt voor jou trouwens een Xbox kopen heh:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |