Ja, mijn denkbeeldige penis heeft door het vele fappen inderdaad een knoflookaroma gekregen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:16 schreef Dropdown het volgende:
Dus nu ruikt je piemel ook naar knoflook?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:16 schreef Dropdown het volgende:
Dus nu ruikt je piemel ook naar knoflook?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:17 schreef MASD het volgende:
Laat het je moeder dan ook doen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
Gisteren maakte ik tagliatelle carbonara, met roomsaus, uitjes, knoflook en heeel veel spek.
Ga naar de super en koop van die speciale zeep. Zijn van die flesjes zeep die ui en knoflookgeur neutraliseren. Daarbij: Als je met knoflook werkt: trek handschoenen aan. Lutser. Koop een knoflookpers. FAALquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
Gisteren maakte ik tagliatelle carbonara, met roomsaus, uitjes, knoflook en heeel veel spek.
Dus twee teentjes knoflook geperst, smaakte er heel lekker bijmaar m'n handen ruiken nu nog steeds naar knoflook
ik heb ze ondertussen minimaal 5 keer gewassen maar die geur gaat gewoon niet weg.
Klacht: KNOFLOOK
Ik had een knoflookpers en nóg stinken m'n handen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ga naar de super en koop van die speciale zeep. Zijn van die flesjes zeep die ui en knoflookgeur neutraliseren. Daarbij: Als je met knoflook werkt: trek handschoenen aan. Lutser. Koop een knoflookpers. FAAL
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:26 schreef troellie het volgende:
Hier is maar 1 remedie tegen!![]()
[ afbeelding ]
Daar zal ik eens naar zoeken!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:24 schreef Ceehaa het volgende:
Metalen zeep werkt
http://www.yvra.nl/gestel/metalengeurvreter.html
Ik heb een geniale spijsvertering!quote:
Wat lief!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:39 schreef Leanne het volgende:
BT ik wil je lekkere knoflookpiemel wel ff proeven![]()
Oh my gothicquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef Leanne het volgende:
[..]
en dan zuig ik zo hard dat alle knoflook eruit komt
Iehl.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef Leanne het volgende:
[..]
en dan zuig ik zo hard dat alle knoflook eruit komt
Seriously, ga wat met je leven doen, écht. Er zijn heus wel mannen die ervoor willen settlen dat je het gewoon doet om "iemand te hebben" ipv echt van elkaar te houden.quote:
ehm?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:07 schreef Bolter het volgende:
[..]
Seriously, ga wat met je leven doen, écht. Er zijn heus wel mannen die ervoor willen settlen dat je het gewoon doet om "iemand te hebben" ipv echt van elkaar te houden.
Oh, had je ingeschat als een verlopen 30+'er, verstokt vrijgezel en geen leven.quote:
Vraag het Remlof... (quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:20 schreef MASD het volgende:
Die Leanne hè. Is het nou een troll of een vlotte huisvrouw zonder werk? Het eerste, toch, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |