Ik ook en toch, ik zou niet meehoeven naar de efteling, ik vind dat best nog een verantwoordelijk iets, té zelfs. Maar dat komt misschien omdat ik ooit eens kwijt ben geraakt in de toen nog flevohof, mn 'hulp-moeder' zei dat ze daar en daar zat en als kleine hummels moesten we het maar uitzoeken.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:17 schreef Brighteyes het volgende:
En ik kan me ook wel voorstellen dat de moeders die heel veel meehelpen ook de extra leuke dingen willen doen. Ik zou er ook van balen als ik wel eens in de zoveel tijd in m'n uppie het speelgoed schoon sta te maken, maar dat er dan ineens, als ze naar de efteling gaan, mensen wel tijd hebben.
Hier worden sowieso eerst alle ouders gevraagd die door het jaar heen ook meehelpen. En als dan nog plaatsen over zijn, wordt er pas verder gevraagd... Ik ben om de week een uurtje op school op woensdag om met een groepje een spel te doen, speel-leren noemen ze dat. Omdat Isa het leuk vindt en het op woensdagmorgen is waarop ik toch al vrij ben. Mijn plaatsje voor het schoolreisje heb ik afgestaan, wilde dat Isa zich de hele dag zou amuseren, zonder al te veel aan mij te plakken. Dat is prima gelukt nuquote:foto Op maandag 6 juli 2009 23:17 schreef Brighteyes het volgende:
En ik kan me ook wel voorstellen dat de moeders die heel veel meehelpen ook de extra leuke dingen willen doen. Ik zou er ook van balen als ik wel eens in de zoveel tijd in m'n uppie het speelgoed schoon sta te maken, maar dat er dan ineens, als ze naar de efteling gaan, mensen wel tijd hebben.
Oh maar dat is ook echt leuk!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:55 schreef Sjeen het volgende:
En ik kreeg net een uitnodiging voor de verwendag, alle hulpouders mogen naar de musical van groep 8 komen kijken. Daar ga ik dus wel vrij voor nemen
ik wilde niet simpel overkomen hoor, omdat ik volgens jou denk dat iedereen zomaar vrij kan nemen.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:45 schreef bixister het volgende:
nou, ik kan echt niet zomaar vrijnemen van m'n werk (staat zelfs in m'n contract). er is niet zomaar vervanging nl. (ik vind 't nogal simpel om te denken dat dat voor iedereen op dezelfde manier in elkaar zit). op de dagen dat ik niet werk, doe ik mee waar mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop