Nu ook. Compleet met donder en bliksem.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:39 schreef One_conundrum het volgende:
KIJK EVEN NAAR DE LUCHT
hele mooie lucht nu met een grote wolk die der aan komt
Gelukkig maar..quote:
Dat de kat terug was.quote:
Ohja? Pourqoi?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:39 schreef kikoooooo het volgende:
Lol, morgen gewoon de halve binnenstad afgesloten. Zal wel chaos worden bij dat Trosding
En wie ging er om 5 over 10 de deur uit... Precies, ik. 2e keer in 2 dagen dat ik compleet verregend ben...quote:
Toffe lineup...quote:
Maak daar maar de 3e keer in 3 dagen vanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:00 schreef Luco het volgende:
[..]
En wie ging er om 5 over 10 de deur uit... Precies, ik. 2e keer in 2 dagen dat ik compleet verregend ben...
Wel goed dat je bloed gaat geven!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:14 schreef teigan het volgende:
ik was gelukkig nog zo slim om een jas mee te nemen, maar ik ben ook niet droog thuisgekomen..
Nu even opdrogen, en dan over een uurtje naar de bloedbank... Wel met de auto, denk niet dat ik daarna nog veel zin heb om te fietsen..
Hoelaat vertrek je?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wel goed dat je bloed gaat geven!
Maar heb je daar dan zo'n last van altijd? Ik merkte er niks van toen ik was geweest.
Ik mag morgen om half 2 langs gaan, eerste testjesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:14 schreef teigan het volgende:
ik was gelukkig nog zo slim om een jas mee te nemen, maar ik ben ook niet droog thuisgekomen..
Nu even opdrogen, en dan over een uurtje naar de bloedbank... Wel met de auto, denk niet dat ik daarna nog veel zin heb om te fietsen..
Qua natuurlijk?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:45 schreef Albert86 het volgende:
Vanmorgen ook al natgeregend. Ik wou eigenlijk ff met de mountainbike wat gaan toeren hier in de omgeving .Woon nog maar sinds januari in Grunn en wil toch eens ff kijken wat er hier allemaal in de omgeving bevindt qua natuurlijk enzo ^^ Maar goed, als ik op buienradar kijk, zie ik dat beter niet kan doen. Komt weer een rooie vlek deze kant op
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:09 schreef Bob. het volgende:
En uit Groningen ben ik al sinds gister vertrokken!
VUILERD!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:09 schreef Bob. het volgende:
En uit Groningen ben ik al sinds gister vertrokken!
Nee.quote:
Bobnapped!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Toen kwam mijn vader me halen, ik had geen keus.
Veur 6 maanden!quote:
Ben je ontvoerdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Toen kwam mijn vader me halen, ik had geen keus.
Jij?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:31 schreef nietzman het volgende:
Zijn jullie nou ineens allemaal verliefd op d'r ofzeu?
Niet weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:31 schreef nietzman het volgende:
Dit is de goden verzoeken natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Niet weer.
Ik kan me nog een TT met die strekking herinneren waarna het hele topic verklaarde dat ik niet zo leuk was.
Hoezo "ineens"?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:31 schreef nietzman het volgende:
Ik sla over, maar dat is niks persoonlijksquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:35 schreef nietzman het volgende:
Jop is in ieder geval verliefd op je, van de rest weet ik het niet 100% zeker.
Noem er eens een paar die wij kennen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:36 schreef MaxMark het volgende:
De lelijken daargelaten.
Als vers verloofd stel verwacht ik wel dat jullie de drankjes betalen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:51 schreef JH87 het volgende:
De opmerkingen van Nietz hebben ons bij elkaar gebracht en Bob. en ik zijn per direct verloofd. Verlovingsceremonie in de Pintelier.
Maar natuurlijk! Mijn toekomstige echtgenoot en ik doen daar helemaal niet moeilijk over.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als vers verloofd stel verwacht ik wel dat jullie de drankjes betalen!
In dat geval; gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Mijn toekomstige echtgenoot en ik doen daar helemaal niet moeilijk over.
Maar komt Bob. daarvoor speciaal terug dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:51 schreef JH87 het volgende:
De opmerkingen van Nietz hebben ons bij elkaar gebracht en Bob. en ik zijn per direct verloofd. Verlovingsceremonie in de Pintelier.
Over een maandje ben ik er weer even een week, geen probleem.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar komt Bob. daarvoor speciaal terug dan?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:37 schreef LoudGirl het volgende:
Mocht het niet lukken om op tijd terug te zijn, dan kun je altiojd nog trouwen met de handschoen, heel klassiek.
Ik ging zelfs bloedplaatjes geven. Mijn bloedplaatjes vormde een goede match met iemand die ze heel hard nodig had... Dus er werd bloed afgetapt, de bloedplaatjes werden eruit gehaald, en de rest kreeg ik weer terug... En dat werd 7 keer herhaald... Het was een lange zit, maar het idee dat mijn bloedplaatjes nu straks bij iemand worden ingebracht die kanker heeft, en ze daarom zelf niet aan kan maken is wel fijn...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wel goed dat je bloed gaat geven!
Maar heb je daar dan zo'n last van altijd? Ik merkte er niks van toen ik was geweest.
Ik mag dus morgen om de eerste bloedtestjes af te laten nemen. Hoe lang ben je normaal gesproken bezig met een bloeddonatie?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:21 schreef teigan het volgende:
Van bloedgeven heb ik normaal niet zoveel last....
En dit viel ook wel mee, maar ik ging toch bijna onderuit na 2 minuten ofzo... Daarna onderuit gezet, en toen heb ik het uitgezeten.... Bijna 2 uur duurde het...
Morgen om 2 uur. Vragenlijstje, buisje bloed, en dan wachten tot ik langs mag om daadwerkelijk een zakje te vullen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:33 schreef teigan het volgende:
Normaal valt een donatie wel mee..
Eerst keuring, hooguit 10 minuten, doneren is een minuut of 10, nazitten zo lang als je wilt....
Als het druk is moet je soms wat langer wachten... Heb je echt een tijd afgesproken?
"Mik op het goede gaatje"quote:
Lag hij bijna in 2-en ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef freecell het volgende:
Terug en autooooo is nu helemaal perfectStartmotor was echt overleden, het was nog hip dat ik hem elke keer aan had gekregen tot nu toe
![]()
Morgen lekker aan de tour
Hier kwam het in kratten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:59 schreef Albert86 het volgende:
zon schijnt hier ook weerKwam net met de spreekwoordelijke bakken uit de hemel vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |