Zelfs de opperjosti weet het!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hoeft niet te googlen om uit te vinden dat deze nummerreeks toebehoort aan het getal π
Hoe ver achter de komma begin je dan? http://en.wikipedia.org/wiki/Piquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hoeft niet te googlen om uit te vinden dat deze nummerreeks toebehoort aan het getal π
Waarom niet doorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Nope, wel vlak bij langs.
[..]
nee, een stuk pi
En je rookt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Keuzes... En t vrouwtje wilde naar huis
Zoek het lekker zelf uitquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:00 schreef .txt het volgende:
[..]
Er zijn toch ook veel studenten die daar schoonmaken? Zijn er nog vacatures?
Je begint zwaktes te vertonenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Keuzes... En t vrouwtje wilde naar huis
Ok.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:53 schreef Luco het volgende:
[..]
Zoek het lekker zelf uit
Daarnaast wordt schoonmaak door een extern bedrijf gedaan
quote:
Wat is dit dan?quote:De peuk was op, en aan de andere kant van het water (nee, niet op Schiermonnikoog :kaz: ) waren een heleboel personenwagens en twee bussen, dus tijd om daar naar toe te rijden. Geen idee wat al die drukte veroorzaakt heeft. Het mooie weer in combinatie met een rondvaarboot wellicht?
Idd, oelewapperig van mij.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Anders lees je even het hele verhaal, oelewapper.
Ik zou echt geen idee hebben waar dat ding zit. En ik heb mijn auto al vier jaarquote:Op zondag 5 juli 2009 07:59 schreef freecell het volgende:
En geëindigd met 0
2CV: dat met die hamer doe ik dus al 2 dagen en de startmotor kan ik nog wel vindenWerkt wel redelijk
Dinsdag even mee naar de garage
Wanneer?quote:
Moest jij niet studeren?quote:
Ik heb echt de lekkerste chocola van de hele wereld hier in de koelkast liggen, dus nee dank je.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:36 schreef JH87 het volgende:
Als iemand zich toch verveelt en nog zin heeft om te stofzuigen en een badkamer schoon te maken: er ligt nog wel chocolade in de koelkast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |