Ja, ik begrijp gelijk over welke mobiele telefoon van Sony Ericsson je het hebt...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:54 schreef Paul het volgende:
Sony ericson die met zoeen lampje is ook zoeen baze telefoon
K800i. Wat een bazenphone was dat inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:54 schreef Paul het volgende:
Sony ericson die met zoeen lampje is ook zoeen baze telefoon
[ afbeelding ]
Gast de Sony Ericsson W810i is al zo'n 4 jaar oud...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:57 schreef Siniti het volgende:
Mensen die het uitmaakt wat voor telefoon ze hebben
Serieus, zolang je der mee kan smsen en bellen is alles toch goedMaar nee hoor het moet weer 300 euro kosten en het nieuwste van het nieuwste zijn, terwijl iedereen al weet dat al die pauperbedrijven al telefonen voor 2015 klaar heeft liggen
Wat is daar mis mee?quote:
Hehe ik heb die nog steeds, heb hem later weer gekocht omdat ik het lampje heel vaak gebruik om je jas te zoeken in de kroeg bijvquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
K800i. Wat een bazenphone was dat inderdaad.
Het LEDje van de camera kon je als zaklamp gebruiken.
Die W-versies waren meer op kinderen gericht. Felle kleurtjes, lelijk design en (slechtere) camera's zonder lenscover.![]()
En terecht want die zijn baas.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:03 schreef EchteGooischeSchooier het volgende:
Ik gebruik nogsteeds de standaart W810i oordopjes voor mn Nokia
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom zou je je telefoon niet als mp3speler gebruiken
Ik heb een Sony Ericsson W890i en hij komt niet eens een klein beetje in de buurt van de bazigheid van de Sony Ericsson W810i.quote:
Krijg jij een harde plasser van het woordje baas?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:04 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
En terecht want die zijn baas.
Waarom zou ik extra geld uitgeven voor een mp3-speler als ik een mobiel heb?quote:
ik vind van welquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:07 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
Ik heb een Sony Ericsson W890i en hij komt niet eens een klein beetje in de buurt van de bazigheid van de Sony Ericsson W810i.
Omdat de meeste telefoons (m.u.v. iPhone, al is dat ook niet bepaald het summum van digitale audiospelers) een onbehoorlijk geluidskwaliteit bieden en veel mogelijkheden van een echte mp3 speler ontberen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom zou je je telefoon niet als mp3speler gebruiken
Ik heb zelf niet genoeg aan maximaal 4 GB.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarom zou ik extra geld uitgeven voor een mp3-speler als ik een mobiel heb?
Gast, kwaliteit is prima. Behalve als je dat ding op de speaker zet, dan klikt het nergens na. Heb zelf m'n iPhone een tijdje als MP3 speler gebruikt toen mijn iPod voor reparatie weg was.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
Omdat de meeste telefoon (m.u.v. iPhone) een onbehoorlijk geluidskwaliteit bieden en veel mogelijkheden van een echte mp3 speler ontberen.
Veel telefoons hebben 8GB intern en je kunt er tot 16GB bij doen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet genoeg aan maximaal 4 GB.
...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Krijg jij een harde plasser van het woordje baas?
Ik heb het over de telefoon die in de OP staat.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Veel telefoons hebben 8GB intern en je kunt er tot 16GB bij doen?
Geef eens concrete voorbeelden. En trouwens, waar blijft sindad0 hij heeft toch geen ban ofwel soms? Sinad0 als je geen ban hebt, kom dan a.u.b. naar dit topic en geef me advies over een nieuwe MP3-speler!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
Omdat de meeste telefoons (m.u.v. iPhone, al is dat ook niet bepaald het summum van digitale audiospelers) een onbehoorlijk geluidskwaliteit bieden en veel mogelijkheden van een echte mp3 speler ontberen.
Kocht zo'n Nokia XpressMusic toestel in de hoop een degelijke telefoon en mp3 speler in één te hebben... klonk nergens naar dus. En ik ben niet eens eenaudiofiel
.
200/220 tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Klagen over dure mobiele telefoons, maar wel een ipod van 300 euro kopen
minder dan 300quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:31 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
Alsof ¤200/¤220 niet te duur is...
de Samsung Jet bleek veel stoerder etc.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:33 schreef TwyLight het volgende:
Correctie wat betreft de TT:
[ afbeelding ]
Is tot op heden de bazigste telefoon aller tijden.
230 euro is het 120GB model. Zodra deze het een keer begeeft zal ik snel weer een nieuwe iPod halen. Wil niets anders meer.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Klagen over dure mobiele telefoons, maar wel een ipod van 300 euro kopen
oh, ik wist nooit dat dat een telefoon was.. ik dacht een batterij ontlader.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:33 schreef TwyLight het volgende:
Correctie wat betreft de TT:
[ afbeelding ]
Is tot op heden de bazigste telefoon aller tijden.
Ik lees m'n smsjes eigenlijk maar 1 keerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:17 schreef Asgard het volgende:
SEW810i
Enige nadeel is dat je een maximum aantal smsjes kunt opslaan (maar 150), waarom hebben die idioten er niet voor gezorgd dat je je smsjes ook gewoon op de memcard kon opslaan. :/
Maar verder
WM is bagger. Snap niet dat ze dat spul op hun telefoon wil.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
WM-telefoons zijn per definitie inferieur.
Dat dacht ik ook.. Maar tegenwoordig zie ik ook al apen in de bus zitten die telefoons gebruiken als een boomboxquote:Op zondag 5 juli 2009 05:48 schreef sig000 het volgende:
Een telefoon is toch om te bellen?
Wat dan jammer is (voor jou overigens) is dat je iets heel belangrijks vergeet.quote:
Je hebt helemaal gelijk gastquote:Op zondag 5 juli 2009 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat dan jammer is (voor jou overigens) is dat je iets heel belangrijks vergeet.
De geluidschip in een SE Walkman is vele malen beter dan die in een iPod. Oftewel, beter geluid.
Sommige mensen willen meer nummers, sommige mensen willen kwaliteit.
Oh, en 4GB aan muziek is voor bijna alle situatie's prima. Tsja, je moet wat vaker de muziek verwisselen, maar als je dat niet wil, is het puur luiheid.
Samsung Star, SE W880i en de Nokia 3310.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:58 schreef Edwinuss het volgende:
Telefoon als MP3 speler telefoon gebruiken
Touchscreen werkt prima, is niet irritant en gaat niet snel kapot.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:42 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
Helemaal niet! Dat touchscreen werkt voor geen meter en is irritant en gaat snel kapot...
Ik heb een paar weken geleden voor 400 euro een telefoon gekocht waar je alleen mee kan bellen en smsen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:57 schreef Siniti het volgende:
Mensen die het uitmaakt wat voor telefoon ze hebben
Serieus, zolang je der mee kan smsen en bellen is alles toch goedMaar nee hoor het moet weer 300 euro kosten en het nieuwste van het nieuwste zijn, terwijl iedereen al weet dat al die pauperbedrijven al telefonen voor 2015 klaar heeft liggen
eensch!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:03 schreef CaptainCookie het volgende:
Hou maar op, deze telefoon:
afbeelding
> alles
Inclusief jaszoeklampje
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Krijg jij een harde plasser van het woordje baas?
Dat heeft deze nou eindelijk ookquote:Op maandag 6 juli 2009 01:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
k800i was echt. mijn pa heeft nog steeds een W810i
Nu heb ik Nokia n82 die me tegenvalt qua kwaliteit. Volgende foon wordt weer een SE. Voordeel van de Nokia is wel dat ie 3,5" jackplug aansluiting in de telefoon heeft voor mp3.
hoezo valt ie tegen? ik heb m ook en ik vind het echt een heldenunit. ding kan eigenlijk allesquote:Op maandag 6 juli 2009 01:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
k800i was echt. mijn pa heeft nog steeds een W810i
Nu heb ik Nokia n82 die me tegenvalt qua kwaliteit. Volgende foon wordt weer een SE. Voordeel van de Nokia is wel dat ie 3,5" jackplug aansluiting in de telefoon heeft voor mp3.
Wat is er gebeurd met je iPhone-liefdequote:Op maandag 6 juli 2009 01:19 schreef Agiath het volgende:
Boh ik heb nu deze SE
[ afbeelding ]
Prima telefoon, werkt lekker prettig
koop dan de w880i of de w890iquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:54 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
nergens meer nieuw te koop... 2ehands is opzich niet zo'n groot probleem als ie ongeveer een half jaartje oud zou zijn maar, al die 2ehands Sony Ericsson W810i's zijn 2-3 jaar oud en dan is het wel een groot probleem...
Samenvatting + Klacht = Lees de TT + OP³.
[ afbeelding ]
Ja abbo verloopt eind dit jaar, dan komt de iPhonequote:Op maandag 6 juli 2009 13:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met je iPhone-liefde.
Dan is het goedquote:Op maandag 6 juli 2009 17:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja abbo verloopt eind dit jaar, dan komt de iPhone
Maar met deze telefoon is ook niets mis hoor, iig beter dan een HTC waar je 'zoveel' mee kan maar werkt als dikke strontDeze telefoon reageert lekker snel , dat is voor mij echt prioriteit 1
Beeldscherm plastic is boterzacht. Camera werkt soms niet... Dan moet ik mijn telefoon indrukken zeg maar. Is nooit gevallen ofzo. Verf laatst los rond camera lens. Heeft vriend van me ook met de zilveren versie. Ik heb de zwarte.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:01 schreef Mankatans het volgende:
[..]
hoezo valt ie tegen? ik heb m ook en ik vind het echt een heldenunit. ding kan eigenlijk alles
OT; @ iedereen die persé een mp3/Ipod nodig heeft om muziek te draaien:![]()
wat een onzin, heb mijn phone uitgebreid qua geheugen, goeie oordopjes bij gekocht (met bassboost)
prima. hoef je ook geen 2 apparaten bij je te hebben
Voor al die mensen die niet met een mobiele telefoon om kunnen gaan heeft Apple de markt betreden.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja abbo verloopt eind dit jaar, dan komt de iPhone
Maar met deze telefoon is ook niets mis hoor, iig beter dan een HTC waar je 'zoveel' mee kan maar werkt als dikke strontDeze telefoon reageert lekker snel , dat is voor mij echt prioriteit 1
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Voor al die mensen die niet met een mobiele telefoon om kunnen gaan heeft Apple de markt betreden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |