Niet voelen dan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:37 schreef Remsjo het volgende:
Als ik daar voel dan is t helemaal dik en t doet pijn
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:42 schreef swarmahoer het volgende:
klb topic helpt daar niet bij
Jij mag alles postenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
Heb wel pics maar mag ze hier niet posten..
Dat zijn trouwens alleraardigste wangen daar, jouw usericon.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
Heb wel pics maar mag ze hier niet posten..
TS pijpt te veel ? En heeft nu een SOA opgelopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:56 schreef Smart_ass het volgende:Hé, bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:56 schreef Smart_ass het volgende:Dude, dat is ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
zijn huid is helemaal zwart
Zout erop gooien... Serieus....... Als je dit 2x doet met een tussenpoos van een half uur, dan ben je er gelijk van af.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:37 schreef Remsjo het volgende:
Ik heb wangenMaar het probleem is nu dat mijn wang aan de binnenkant iets van ontstoken is. Als ik daar voel dan is t helemaal dik en t doet pijn. Vooral bij het eten is het een drama.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:21 schreef Dropdown het volgende:
TS heeft Chinezen, en één daarvan is van binnen ontstoken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |