quote:
Ik denk dat jij je ff moet matigen met alles, rust nemen e.d.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je hebt ze fijn weer het huis uit gejaagd en zit alweer op FOK!![]()
En hoe oud gaat je dochter worden?
Vind je dat ik er nog welmag hebben, denk wel dat ik dan ga hyperen hier.
Achjee als ik bedenk hoe erg ik was op die leeftijd, nou berg je dan maarquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
14 wordt ze,en is flink aan t puberen hahaha
eensquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je ff moet matigen met alles, rust nemen e.d.![]()
you fool.... he's not wearing sunglassesquote:
Dus dat. Heb een btje lopen goochelen en jouw klachten kunnen vele oorzaken hebben. Vandaar mijn advies het een btje rustiger aan te doen, tis maar een advies en heb het beste met je voor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet het niet, de meeste denken dat ik oververmoeid ben, en rade mij aan is een keer vroeg te gaan slapen en niet de hele nacht te FOK!en.
Dus geen koffie meer mamma Chanel voor mijquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je ff moet matigen met alles, rust nemen e.d.![]()
Ja je bent wel vaak laat nog bezig en misschien eist dat zijn tol, maar je weet t niet of t de warmte is of iets onder de leden, er heerst wel griep en hier waren straks mensen nog halfgebakken en nu wordt mijn zoon ook niet lekker, spugen en misselijk,maar dat heb jij weer niet maar vroeg op bed is nooit slecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet het niet, de meeste denken dat ik oververmoeid ben, en rade mij aan is een keer vroeg te gaan slapen en niet de hele nacht te FOK!en.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
eens
[..]
you fool.... he's not wearing sunglasses
Neuh gaat tie ook komenquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
eens
[..]
you fool.... he's not wearing sunglasses
quote:
Hoiquote:
nopequote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dus geen koffie meer mamma Chanel voor mij
Ik kan echt niet nog rustiger aan doen dan dittequote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dus dat. Heb een btje lopen goochelen en jouw klachten kunnen vele oorzaken hebben. Vandaar mijn advies het een btje rustiger aan te doen, tis maar een advies en heb het beste met je voor.
die welquote:
Hey Bommie waren de saucijsjes op ?Das toch een tegenvaller dat je nou zo weer thuis bent op zaterdagavond.quote:
Had al gemeld dat het feest niet doorgang lieverdquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hey Bommie waren de saucijsjes op ?Das toch een tegenvaller dat je nou zo weer thuis bent op zaterdagavond.
Kijk dat is dan wel weer verstandig. Water is altijd goed. Niet dat je 5 liter water in een uur gaat drinken waar daar komen ook weer rare dingen van,quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik kan echt niet nog rustiger aan doen dan ditte![]()
En dat 3e bakkie laat ik ook gewoon, beter voor mij neem nog wel een flesje water.
Ach daarom heb ik net 3 uurtjes geslapen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja je bent wel vaak laat nog bezig en misschien eist dat zijn tol, maar je weet t niet of t de warmte is of iets onder de leden, er heerst wel griep en hier waren straks mensen nog halfgebakken en nu wordt mijn zoon ook niet lekker, spugen en misselijk,maar dat heb jij weer niet maar vroeg op bed is nooit slecht natuurlijk.
Nee dan moet je de kustwacht bellen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk dat is dan wel weer verstandig. Water is altijd goed. Niet dat je 5 liter water in een uur gaat drinken waar daar komen ook weer rare dingen van,
he lekker dingquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
* MeraViglioSa komt even binnen vallen en wenst iedereen een zeer plezierig weekend
Buonaseraquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
* MeraViglioSa komt even binnen vallen en wenst iedereen een zeer plezierig weekend
De reddingsbrigrade jaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee dan moet je de kustwacht bellen.
Ben je weer aan het dansen moppie?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:40 schreef Tessio het volgende:
Ja, in!
Bleef even steken bij White Sensation 2009, kom ik weer so in the mood.
Same to you!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee meen je dat, ik drink wel echt veel water geen 5 liter maar denk zo 1 liter per uur toch gauw opquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk dat is dan wel weer verstandig. Water is altijd goed. Niet dat je 5 liter water in een uur gaat drinken waar daar komen ook weer rare dingen van,
Hoi meis, voor jou van hetzelfdequote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja !! Met gebak en happies en chips alles erop en eraan!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:51 schreef versabommie het volgende:
Ik heb even zitten denken he... maar als ik dus de beredenering van die gasten op een bepaald blog volg.. heb ik dan 63262 fans????en moeten die allemaal op de koffie komen ?
![]()
Ik ben in de war!
Same to you!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die heeft nog ff wat finetuning nodig, want hij klopt nog niet helemaal volgens mijquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Op deze zat ik nou echt te wachten wat een coole schatjes zijn het zo met een zonnebril op
Hahaha, nah dat niet, *loopt wel heen en weerquote:
En kan ik dan ook groupies misbruiken op de kleedkamer of wc.. net als Jan Smit enzo ?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja !! Met gebak en happies en chips alles erop en eraan!!
Jij en in de war?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:51 schreef versabommie het volgende:
Ik heb even zitten denken he... maar als ik dus de beredenering van die gasten op een bepaald blog volg.. heb ik dan 63262 fans????en moeten die allemaal op de koffie komen ?
![]()
Ik ben in de war!
Ja wel hoor hij is goed genoegquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die heeft nog ff wat finetuning nodig, want hij klopt nog niet helemaal volgens mij [ afbeelding ]
EEH nee dan verlaag je jezelf tot hun niveau en dan mag je er nooit meer iets van zeggen, of je moet dat aan je laars lappen, jou kennende...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
En kan ik dan ook groupies misbruiken op de kleedkamer of wc.. net als Jan Smit enzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |