quote:
Hoe oud is jouw kind dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
kind gaat zo naar Sensation, hoop dat het leuk voor hem wordt
WTF doe is lief tegen mij, ik ben al op bed de hele dagquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:27 schreef versabommie het volgende:
HEY! tis zaterdagavond .. veel te timide allemaal hier!![]()
Tess... daar staat een paal: dansen..
Annie... vertel even hoe of wat !
Eva... NAAR BED![]()
JIJ!quote:
ik geloof niet in sprookjes, zei de heks en starte haar bezemsteelquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom breek jij mijn bezem als ik vragen mag, sta je er dan wel bij stil dat ik helemaal niet de straat meer op kom, en me de hele dag op FOK moet vermaken
Ze hapt nietquote:
Half uurtje... daarna gaan we de ruil in details besprekenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
WTF doe is lief tegen mij, ik ben al op bed de hele dag![]()
Ik mag heus wat langer opblijven nu ik 3 uur geslapen heb toch Boms.
Ahjoh Boms
O is dat nu/? Hier zou piratenfestival zijn ,daar moest Annie dus niet heen ,maar de tent is gister stuk gewaaid en nu heeft japio buys 50.000 eurootjes schade aan de apparatuur want dat stond er al .En is erruug boosquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
kind gaat zo naar Sensation, hoop dat het leuk voor hem wordt
Hey!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als het niet op Youtube staat is het niet gebeurt
Wie gaan er nu over? En wie komen er hier?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Half uurtje... daarna gaan we de ruil in details bespreken
Jaaaaa en dan nu mag je haar bezem van mij breken Bommiequote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom breek jij mijn bezem als ik vragen mag, sta je er dan wel bij stil dat ik helemaal niet de straat meer op kom, en me de hele dag op FOK moet vermaken
aggos is japio nou nog boos????quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
O is dat nu/? Hier zou piratenfestival zijn ,daar moest Annie dus niet heen ,maar de tent is gister stuk gewaaid en nu heeft japio buys 50.000 eurootjes schade aan de apparatuur want dat stond er al .En is erruug booswant de controle heeft gefaald of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |