Hoi Dennisquote:
Whahaha!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:15 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens als enige friend remlof
Ja onscherpe foto's maken zeker.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je bedoelt over kankerkleuters gesproken![]()
NopeMaar was ook druk met andere dingen. Eerlijk gezegd maar van die hele show maar een stuk of 6 nummers kunnen zien
Jawel, Die vetklep kan niet tegen mijn bijdehand gezeik dus heeft hij mij geblacklist.quote:
Sure.quote:
Wat is 'gewoon' dan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Sure.
Hoewel mn moeder zit te zeiken dat ik weer gewone kleding aanmoet.
Maar dat zie ik dus echt niet zitten.
En zelfs jij bent nog jonger dan mijquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:18 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja onscherpe foto's maken zeker.[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:18 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja onscherpe foto's maken zeker.[ afbeelding ]
Iets anders dan een chill pyjama broekje en en een te groot hempje.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:25 schreef Juicyhil het volgende:
Echt PUB is echt saai geworden een maand of wat.
Nee sorry. Ik weet dat je er op kickt als anderen mensen zeggen dat ze fappen. Mannelijk vooral. Maar helaas.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En zelfs jij bent nog jonger dan mijga es aan je pielemans trekken, zit ergens in je broekje.
jij nederlands praten goed.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:25 schreef Juicyhil het volgende:
Echt PUB is echt saai geworden een maand of wat.
Oh.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Iets anders dan een chill pyjama broekje en en een te groot hempje.
Maar het zit gewoon heerlijk.
Je kent me niet eens pipo.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:25 schreef KingGone het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik weet dat je er op kickt als anderen mensen zeggen dat ze fappen. Mannelijk vooral. Maar helaas.
Misschien heb je in een gaybar meer succes.
Dit.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:26 schreef KingGone het volgende:
[..]
Oh.
Tja je zit toch in huis dus who cares.
Stop dan eens met te doen alsof je me kent.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:28 schreef KingGone het volgende:
[..]
'Gelukkig maar'.
Stop eens met die inkoppers geven 'pipo'.
Dat heb je al gezegd. Tevens waarom zou ik je moeten kennen dan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Stop dan eens met te doen alsof je me kent.
Tsja dat vind ik dus ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:26 schreef KingGone het volgende:
[..]
Oh.
Tja je zit toch in huis dus who cares.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |