Ik ben om half 6 m'n bed uitgegaan nadat ik kut geslapen had om vervolgens de hele fucking dag te werkenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:04 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik word echt schijt ziek van mensen die al hun leuke activiteiten constant benadrukken.
"Ik was vandaag op het strand"
"Ik ga vanavond stappen"
"Walibii was tofffff"
Ja. Leuk. Ik ben heel de dag dood thuis.![]()
Klote gezeik.
Dat is gewoon gemeen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:08 schreef Tijgertje. het volgende:
Of van zulke gesprekken:
"Lig je nu heel de dag ziek op je bed?"
"Hmja, daar komt het wel op neer."
"Ah. Das kut. Ik ga vanavond lekker stappen."
Om jou te pesten, of valt het je gewoon op?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:07 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.
Maar mensen die weten dat ik me kut voel en het huis niet uitkan.
En die dan niet 1 x zeggen dat ze allemaal toffe dingen gaan doen. NEE, Echt gewoon fackin 10 keer.
Ik ga vanavond niets leuks doenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:08 schreef Tijgertje. het volgende:
Of van zulke gesprekken:
"Lig je nu heel de dag ziek op je bed?"
"Hmja, daar komt het wel op neer."
"Ah. Das kut. Ik ga vanavond lekker stappen."
Tyf nou maar op jij kankerkleuter.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een slechte verliezer word nooit een winnaar.
Faalhaas.
Op je Touch?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niets leuks doenAlleen nachtSC tijdens het oppassen
Ik ga denk ik naar Transformers in imaxquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niets leuks doenAlleen nachtSC tijdens het oppassen
Ik kan je de film niet aanraden. Maar IMAX wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga denk ik naar Transformers in imax
in Amsterdam. Nog twijfelen.
quote:
hihi, je moeder jaquote:Ik ben een 16 jarige(BIJNA 17 EINZ1!!)
Je bedoelt over kankerkleuters gesprokenquote:
i lol'dquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je bedoelt over kankerkleuters gesproken![]()
NopeMaar was ook druk met andere dingen. Eerlijk gezegd maar van die hele show maar een stuk of 6 nummers kunnen zien
Als ie 16 is is ie een kleuter ja.quote:
Dat weet ik dus niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Om jou te pesten, of valt het je gewoon op?
Hoi Dennisquote:
Whahaha!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:15 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens als enige friend remlof
Ja onscherpe foto's maken zeker.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je bedoelt over kankerkleuters gesproken![]()
NopeMaar was ook druk met andere dingen. Eerlijk gezegd maar van die hele show maar een stuk of 6 nummers kunnen zien
Jawel, Die vetklep kan niet tegen mijn bijdehand gezeik dus heeft hij mij geblacklist.quote:
Sure.quote:
Wat is 'gewoon' dan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Sure.
Hoewel mn moeder zit te zeiken dat ik weer gewone kleding aanmoet.
Maar dat zie ik dus echt niet zitten.
En zelfs jij bent nog jonger dan mijquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:18 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja onscherpe foto's maken zeker.[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:18 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja onscherpe foto's maken zeker.[ afbeelding ]
Iets anders dan een chill pyjama broekje en en een te groot hempje.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:25 schreef Juicyhil het volgende:
Echt PUB is echt saai geworden een maand of wat.
Nee sorry. Ik weet dat je er op kickt als anderen mensen zeggen dat ze fappen. Mannelijk vooral. Maar helaas.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En zelfs jij bent nog jonger dan mijga es aan je pielemans trekken, zit ergens in je broekje.
jij nederlands praten goed.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:25 schreef Juicyhil het volgende:
Echt PUB is echt saai geworden een maand of wat.
Oh.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Iets anders dan een chill pyjama broekje en en een te groot hempje.
Maar het zit gewoon heerlijk.
Je kent me niet eens pipo.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:25 schreef KingGone het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik weet dat je er op kickt als anderen mensen zeggen dat ze fappen. Mannelijk vooral. Maar helaas.
Misschien heb je in een gaybar meer succes.
Dit.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:26 schreef KingGone het volgende:
[..]
Oh.
Tja je zit toch in huis dus who cares.
Stop dan eens met te doen alsof je me kent.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:28 schreef KingGone het volgende:
[..]
'Gelukkig maar'.
Stop eens met die inkoppers geven 'pipo'.
Dat heb je al gezegd. Tevens waarom zou ik je moeten kennen dan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Stop dan eens met te doen alsof je me kent.
Tsja dat vind ik dus ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:26 schreef KingGone het volgende:
[..]
Oh.
Tja je zit toch in huis dus who cares.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |