abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juli 2009 @ 10:23:26 #276
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70661004
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:20 schreef vanhal het volgende:
Wacht even hoor, HOE liep Neolle erbij dan? Wat had ze aan?

Ik haal het niet uit het nieuwsbericht, ik ken haar verder niet, ik was er niet bij, dus IK weet niet 'hoe' ze erbij liep. Ik neem aan dat jullie er ook niet bij waren. Dus waarom nu opeens gesuggereerd wordt dat ze verkeerd gekleed was.
Dat vroeg ik me gisteravond ook af, maar dat schijnt toch echt in de OP te staan.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_70661011
Uit het nieuwsbericht:
quote:
Dus het feit dat ik daar ben met een jurkje aan en blond haar geeft die jongen vrijspel om ruzie te zoeken? Vreselijk..."
Inderdaad, vreselijk. Jongens, van welke nationaliteit dan ook moeten met hun poten van meisjes afblijven.Wie geeft hen het recht een meisje te slaan?
  zondag 5 juli 2009 @ 10:24:07 #278
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_70661013
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:21 schreef vanhal het volgende:

[..]

en dus? Iedereen die een beetje een rokje of een topje aan heeft is vogelvrij? Belachelijk, echt!
Nee, nee. Dit vind ik geen logisch gevolg (zoals ik eerder aangaf).
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_70661032
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:21 schreef vanhal het volgende:

[..]

en dus? Iedereen die een beetje een rokje of een topje aan heeft is vogelvrij? Belachelijk, echt!
Wil je dit lezen of begrijp je het echt niet? Er wordt nergens gezegd dat iemand dan vogelvrij is. Er wordt slechts gezegd dat een dame er zo niet bij hoeft te lopen.
pi_70661043
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:24 schreef damian5700 het volgende:

Nee, nee. Dit vind ik geen logisch gevolg (zoals ik eerder aangaf).
Je stelt dat meisjes/vrouwen zich niet bewust zijn van de signalen die kleding versturen. Dus ik neem aan dat je graag wil dat meisjes/vrouwen bewuster moeten worden van die signalen. Concreet, hoe moet ik me dat voorstellen, hoe zie jij dat? Burka? Hoofddoekje?

Sorry dat ik zo verhit reageer, maar als we gaan beginnen over de kleding dracht en vergeten dat de dader gewoon losse handjes heeft, dan wordt ik pissed.
pi_70661047
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:16 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Mijn dochters, als ik ze had, zouden niet zo over straat mogen gaan.
Ik denk dat sommige meisjes zich niet helemaal bewust zijn van de onbedoelde signalen die kleding kan versturen.
Normen vervagen inderdaad. Je ziet dat ook met het plaatsen van gewaagde foto's op internet bijvoorbeeld. Dames denken dat het allemaal geen kwaad kan. Naakfoto hier, beetje teasen daar, etc...

Het gedrag van die gasten is absoluut niet goed te praten, maar men geeft idd wel bepaalde signalen af als men dronken en schaars gekleed op straat loopt in het holst van de nacht.
pi_70661054
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:25 schreef Halcon het volgende:

Wil je dit lezen of begrijp je het echt niet? Er wordt nergens gezegd dat iemand dan vogelvrij is. Er wordt slechts gezegd dat een dame er zo niet bij hoeft te lopen.
En wie bepaalt dat? Degene die daar aanstoot aan heeft en besluit actie te ondernemen door klappen te geven?
pi_70661071
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat komt door de linkse politieke elite in Nederland die jarenlang ongeremd de grenzen heeft opengegooid voor figuren die werkelijk niets toevoegen aan de Nederlandse samenleving en in plaats van lieden die zich niet wisten te gedragen hardhandig te corrigeren of te verwijderen uit de samenleving, thee heeft gedronken met deze gasten en ze een aai over hun bol heeft gegeven. Iedereen die er wat van zei was/is een racist en/of discrimineert.

Natuurlijk moeten dit soort gasten opgepakt worden en op de eerste de beste boot naar de Sahara gezet worden. Helemaal mee eens. Alleen vind ik ook dat een vrouw zich stijlvol zou moeten kleden en gedragen en niet als een dronken Oostblokprostituee rond zou moeten huppelen op straat in het holst van de nacht.

Weer dat links-bash gelul zolang het jou goed uitkomt. De VVD zat toch ook met enige regelmaat in de regering.
  zondag 5 juli 2009 @ 10:28:48 #284
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_70661072
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:26 schreef vanhal het volgende:

[..]

Je stelt dat meisjes/vrouwen zich niet bewust zijn van de signalen die kleding versturen. Dus ik neem aan dat je graag wil dat meisjes/vrouwen bewuster moeten worden van die signalen. Concreet, hoe moet ik me dat voorstellen, hoe zie jij dat? Burka? Hoofddoekje?

Sorry dat ik zo verhit reageer, maar als we gaan beginnen over de kleding dracht en vergeten dat de dader gewoon losse handjes heeft, dan wordt ik pissed.
Dit is echt niet mijn bedoeling. Als je mijn eerdere reacties had gelezen dan had je niet zo gereageerd, veronderstel ik.
We zijn nu eenmaal in de gelegenheid om elk aspect van dit voorval te bespreken.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_70661079
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:27 schreef vanhal het volgende:

[..]

En wie bepaalt dat? Degene die daar aanstoot aan heeft en besluit actie te ondernemen door klappen te geven?
Mensen zouden zelf moeten weten waar de grens ligt bij iets als kleding. Ik snap werkelijk niet waarom deze dame er graag als een prostituee bijloopt op zaterdagavond. Ze kan toch ook wat stijvoller gekleed gaan.
pi_70661102
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:26 schreef Halcon het volgende:

Normen vervagen inderdaad.
Vlieg op man, als ik een rokje aan wil doen omdat het warm is of omdat ik uit ga, dan is dat omdat ik me daar lekker in voel. Hier in NL kun je gewoon rokjes kopen en dragen. Wij, de maatschappij die ervoor zorgt dat ik die rokjes kan kopen en dragen, bepaalt de norm. Iemand die daar anders over denkt en datmet geweld afdwingt bepaalt NIET de norm.
quote:
Je ziet dat ook met het plaatsen van gewaagde foto's op internet bijvoorbeeld. Dames denken dat het allemaal geen kwaad kan. Naakfoto hier, beetje teasen daar, etc...
Kromme vergelijking. Het dragen van kleding heeft daar NIETS mee te maken.
quote:
Het gedrag van die gasten is absoluut niet goed te praten, maar men geeft idd wel bepaalde signalen af als men dronken en schaars gekleed op straat loopt in het holst van de nacht.
dronken en schaars gekleed? In de holst van de nacht? Waar heb je het over man? Alsof die noelle dronken over straat liep te slingeren waarbij je alles van d'r zag. En dan nog, mag je er dan maar op slaan?
pi_70661109
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:28 schreef kriele het volgende:

[..]

Weer dat links-bash gelul zolang het jou goed uitkomt. De VVD zat toch ook met enige regelmaat in de regering.
De VVD werd ook gedomineerd door linkse rakkers zoals Hans Dijkstal en co. Dat was nog in de tijd dat het bar weinig uitmaakte of je nu PvdA of VVD stemde.

Nederland is compleet verloren gegaan aan het politiek correcte gelul van de babyboomers. Let maar op: het wordt nu alleen nog maar erger in NL. Nu is het het Leidseplein, straks wordt ook het dorpsplein in Sexbierum geterroriseerd door Mediterrane types.
pi_70661122
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mensen zouden zelf moeten weten waar de grens ligt bij iets als kleding. Ik snap werkelijk niet waarom deze dame er graag als een prostituee bijloopt op zaterdagavond. Ze kan toch ook wat stijvoller gekleed gaan.

Was je erbij? Doe normaal man, jij weet totaal niet hoe ze erbij liep, hoe ze er uit zag. Jij denkt nu precies zoals de dader, jij bent niks beter dan die marokkaan die erop sloeg. Jij vind toch immers dat ze er als een hoer bij liep?
Je bent niet goed bij je hoofd, echt.
pi_70661136
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:31 schreef vanhal het volgende:

[..]

Was je erbij? Doe normaal man, jij weet totaal niet hoe ze erbij liep, hoe ze er uit zag. Jij denkt nu precies zoals de dader, jij bent niks beter dan die marokkaan die erop sloeg. Jij vind toch immers dat ze er als een hoer bij liep.
Wat stel jij je gigantisch aan zeg
  zondag 5 juli 2009 @ 10:33:29 #290
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70661146
quote:

[..]

Was je erbij? Doe normaal man, jij weet totaal niet hoe ze erbij liep, hoe ze er uit zag. Jij denkt nu precies zoals de dader, jij bent niks beter dan die marokkaan die erop sloeg. Jij vind toch immers dat ze er als een hoer bij liep?
Denk aan je hartslag, het blijft Halcon he
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_70661149
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat stel jij je gigantisch aan zeg
Vind je? Ik haal nergens uit de berichtgeving dan noelle er als een prostituee bij liep.
Halcon impliceert dat noelle er zelf om vroeg door 'er als een prostituee bij te lopen'. Ik stel me aan?
pi_70661153
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:30 schreef vanhal het volgende:

[..]

Vlieg op man, als ik een rokje aan wil doen omdat het warm is of omdat ik uit ga, dan is dat omdat ik me daar lekker in voel. Hier in NL kun je gewoon rokjes kopen en dragen. Wij, de maatschappij die ervoor zorgt dat ik die rokjes kan kopen en dragen, bepaalt de norm. Iemand die daar anders over denkt en datmet geweld afdwingt bepaalt NIET de norm.
[..]

Kromme vergelijking. Het dragen van kleding heeft daar NIETS mee te maken.
[..]

dronken en schaars gekleed? In de holst van de nacht? Waar heb je het over man? Alsof die noelle dronken over straat liep te slingeren waarbij je alles van d'r zag. En dan nog, mag je er dan maar op slaan?
Je hebt rokjes en rokjes, dat weet jij ook wel. Je kunt ook strings kopen of niks, wil niet zeggen dat je alleen gekleed met een string of ongekleed over straat moet gaan lopen. De normen zijn de laatste jaren erg vervaagd, komt o.a. door de rapclips. Dames willen wel als zo'n hoer uit een rapclip gekleed gaan, maar zien niet de nadelen in die ze ondervinden als ze gasten tegenkomen die ook naar die raprommel kijken op TMF. Niet goed te praten, maar men zou wel even na kunnen denken.

Het dragen van kleding heeft daar alles mee te maken.

Ben je weleens op het Leidesplen geweest? Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het daar of een tippelzone is of dat daar heel wat stamkroegen van Russische dames van lichte zeten gesitueerd zijn. Misschien moet je ook wat beter lezen. Nergens wordt gezegd dat men er dan maar op los moet slaan, wat we doen is alle aspecten van deze voorvallen belichten.
pi_70661156
Die meid moet gewoon een kopje thee gaan drinken met de dader, haar excuses aanbieden en respect betuigen.Vervolgens moet ze beloven in burka over straat te gaan.
Zaak afgedaan.
pi_70661161
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je hebt rokjes en rokjes, dat weet jij ook wel. Je kunt ook strings kopen of niks, wil niet zeggen dat je alleen gekleed met een string of ongekleed over straat moet gaan lopen. De normen zijn de laatste jaren erg vervaagd, komt o.a. door de rapclips. Dames willen wel als zo'n hoer uit een rapclip gekleed gaan, maar zien niet de nadelen in die ze ondervinden als ze gasten tegenkomen die ook naar die raprommel kijken op TMF. Niet goed te praten, maar men zou wel even na kunnen denken.

Het dragen van kleding heeft daar alles mee te maken.

Ben je weleens op het Leidesplen geweest? Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het daar of een tippelzone is of dat daar heel wat stamkroegen van Russische dames van lichte zeten gesitueerd zijn. Misschien moet je ook wat beter lezen. Nergens wordt gezegd dat men er dan maar op los moet slaan, wat we doen is alle aspecten van deze voorvallen belichten.
Je bent niet wijs.
pi_70661165
quote:

[..]

Misschien moet je even een glaasje water gaan drinken, je pilletje nemen en het dan nog eens lezen. Misschien ben je dan wel voor rede vatbaar. Aanstelster.
pi_70661173
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:34 schreef vanhal het volgende:

[..]

Je bent niet wijs.
Jij bent compleet uitgeluld.
pi_70661186
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:35 schreef Halcon het volgende:

Jij bent compleet uitgeluld.
Nee, jij bent niet wijs.
pi_70661195
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:34 schreef vanhal het volgende:

[..]

Je bent niet wijs.

Je kan moeilijk ontkennen dat het iets met elkaar te maken heeft, hoe verderfelijk het gedrag van de daders ook is....
pi_70661209
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:36 schreef vanhal het volgende:

[..]

Nee, jij bent niet wijs.
Er is gewoon een correlatie, dat kun je niet ontkennen en dat doe je in feite ook niet, aangezien je nu nog slechts reageert met huilerige one-liners in plaats van inhoudelijk hier op in te gaan.
pi_70661233
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:36 schreef vanhal het volgende:

[..]

Nee, jij bent niet wijs.

Ik ben nu toch heel benieuwd. Loop jij er op zaterdag ook als een rap-bitch bij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')