quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:39 schreef FortunaHome het volgende:
Er moeten ook mensen werken misschien???
en WTF waarom geen rembours op zaterdag??? ongelofelijk
En er zit zat een N97 in
Post jou ervaringen even in dit topic dan: Nokia N97 #3quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:39 schreef FortunaHome het volgende:
En er zit een N97 in
Omdat postkantoren zijn gesloten, en ze dus het geld niet kunnen afgeven.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:39 schreef FortunaHome het volgende:
En er zit een N97 in
Waarom heb je het niet laten afleveren op je werk?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:41 schreef FortunaHome het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk hoe bozer ik word. Waar de fuck slaat dat op dat je op zaterdag dat niet uitlevert... ik kan me gewoon echt geen enkele reden bedenken waarom je dat doet.
Stel je voor de werkende mensen zijn op zaterdag thuis en je kunt fijn dat pakket afleveren waar je voor betaald wordt... BAH
Die mogelijkheid werd me niet geboden door de verzender. Wat een kutbedrijf dat TNT.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:42 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Waarom heb je het niet laten afleveren op je werk?
Nehoor, niet voor geld stortingen van TNT.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:46 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Die mogelijkheid werd me niet geboden door de verzender. Wat een kutbedrijf dat TNT.
En het postkantoor is anders gewoon open hoor...
Omdat die daar al antwoord op heeft gegeven lutserquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:46 schreef Sphynxter het volgende:
Waarom wordt jij boos als jij zelf de 1e keer niet aanwezig was om het pakketje in ontvangst te nemen?
Hij gaf antwoord op waarom hij er niet was... Maar geen antwoord waarom die daarom boos is... Lutser..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:50 schreef hoppla het volgende:
[..]
Omdat die daar al antwoord op heeft gegeven lutser
Ben je nou echt zo dom?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:57 schreef FortunaHome het volgende:
Het is toch niet te geloven dat sommige mensen de hele dag werken he Sphynxter?
TNT moet gewoon niet zo'n beroerde service leveren. Echt wat een drama weer. Als de meeste mensen thuis zijn dan limiteren we gewoon onze service. Want stel je voor er moet iemand geld aannaemen op kantoor.
Val dood TNT. En die achterlijke medewerkers maar staken... neem toch ontslag mensen...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:57 schreef FortunaHome het volgende:
Het is toch niet te geloven dat sommige mensen de hele dag werken he Sphynxter?
TNT moet gewoon niet zo'n beroerde service leveren. Echt wat een drama weer. Als de meeste mensen thuis zijn dan limiteren we gewoon onze service. Want stel je voor er moet iemand geld aannaemen op kantoor.
Val dood TNT. En die achterlijke medewerkers maar staken... neem toch ontslag mensen...
als je zo graag iets op zaterdag had willen hebben, had je het maar per koerier moeten laten komenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:04 schreef FortunaHome het volgende:
Waarom ben ik dom? Omdat ik het gewoon absoluut niet kan begrijpen dat men op zaterdag zo'n beroerde service levert?
Juist deze dag is de werkende mens thuis en kun je ze blij maken met je service waar je ook fijn voor mag betalen. Dit slaat gewoon helemaal nergens op. Maandag moet ik weer werken en dan heb ik mijn pakketje dus nog steeds niet.
Het enige wat men hoeft te doen is een pakketje van A naar B brengen en zelfs daarbij weten ze mensen te frustreren... echt hoe moeilijk kan het zijn
Dus omdat jij iets besteld bij een toko waarbij je geen ander afleveradres dan je huisadres kunt opgeven, ben je pissed op tnt?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:04 schreef FortunaHome het volgende:
Waarom ben ik dom? Omdat ik het gewoon absoluut niet kan begrijpen dat men op zaterdag zo'n beroerde service levert?
Juist deze dag is de werkende mens thuis en kun je ze blij maken met je service waar je ook fijn voor mag betalen. Dit slaat gewoon helemaal nergens op. Maandag moet ik weer werken en dan heb ik mijn pakketje dus nog steeds niet.
Het enige wat men hoeft te doen is een pakketje van A naar B brengen en zelfs daarbij weten ze mensen te frustreren... echt hoe moeilijk kan het zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |