quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef lcicle het volgende:Die waterfoto's zijn inderdaad erg gaaf!!
En het streepje van Huuphuup is zo lief
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:55 schreef Linda2205 het volgende:
Jij en huup hebben gewoon meisjes die van auto'tjes houden enzoDaarom is huup dr streep miss ook wel scheef
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 17:17 schreef innepin het volgende:
Ohhh had ik alweer es een topic gemist. Wat een mooie zwangeren en mooie zwangere buiken weer! En de zwembadfoto's![]()
Jammer dat die niet vorige week al gepost waren, dan had ik er ook eentje gemaakt nu staat mijn zwembad werkloos nat te regenen
![]()
Huup we hadden eigenlijk een twee-dikkerds-in-een-zwembad-foto moeten makenGemiste kans joh
![]()
Ik kreeg net dit voorproefje in m'n PM box, ben er erg blij mee
[afbeelding]
37 weken en één dag
Credits gaan naar MissBliss / www.fotoleonie.nl ! met de vermelding dat ze zowel goed kan fotograferen als improviseren
oh en ik ben zó verliefd op m'n haarHet is nog nooit zo mooi geweest als tijdens de zwangerschap
![]()
![]()
Ik heb geen streep, krijg ik nu een hondjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:45 schreef Linda2205 het volgende:
Hey Huupie! Jij hebt een hele streep! ik las ergens, als bakerpraatje natuurlijk, dat meisjesbuiken maar een streep tot de navel hadden en jongensbuiken tot bovenaan. Ik heb een tot-navel-streepje
En McLau, wat straal je, met je mijlpaal-meldplicht-buik!
Poppedein, wat heerlijk zomers, en dat eendje er op! Leuk!
Mefke, wat grappig om te zien dat als je ligt, je buik zo'n stuk kleiner lijkt dan op die eerdere foto die je poste!
Ik denk een Furbyquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb geen streep, krijg ik nu een hondje![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb geen streep, krijg ik nu een hondje![]()
* Troel pakt watervaste stift en maakt streep op buikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |