Ja, volgens mij eindig ik iedere zwangerschap iets dikker dan de vorige, bij de eerste was ik op het eind zo dik als nu ws. met een week of 20 het geval zal zijn. maar het verschil op het laatst is bij de laatste twee zwangerschappen niet zo groot geweest, dus ik denk dat het ook ditmaal weer bijtrekt op den duur.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:32 schreef Guuzewuus het volgende:
En tan, daar kan ik ook voor buigen zeg , jeminee, geweldig. Het is trouwens echt zo hè, mijn baarmoeder zit al veel hoger dan bij Stella met dezelfde termijn. Ik heb die zwangerschapskaart nog en kan mooi alles vergelijken zo
. En werd je nu elke zwangerschap ook dikker, of trekt het ergens onderweg weer bij?
Een jongen is het geworden (Devon), precies zoals ze hier ooit in het Pendeltopic op Fok! hadden voorspeldquote:Wat is nummertje 3 eigenlijk geworden MissTake en hoe heet hij/zij ?
Nee, dat Miss Sly 36 weken en een dag zwanger was op die foto.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:35 schreef Viking84 het volgende:
Dag dames.
Mooie buiken hier!![]()
.
Ik zat dus even te lurken en ik heb een vraag. Ik zie miss_sly bijv 36+1 posten. Waar staat dat +1 voor? Betekent dat dat de baby het formaat van een baby van 37 weken heeft?.
Ah ok.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:36 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nee, dat Miss Sly 36 weken en een dag zwanger was op die foto.
Ik ben vandaag 36.5, dus 36 weken en 5 dagen zwanger.
Ja inderdaad, dat kan wel wat verwarrend zijn. No prob.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah ok.
Maar de ene zegt 36+5 en de ander 36.5, vandaar de verwarring. Thanks voor het antwoord
.
Dankjequote:Op zondag 5 juli 2009 12:45 schreef Belana het volgende:
Miss takenummer 4! woeiii
en wat zie je er weer geweldig uit
van harte!!
Jaaa dat vonden wij nou ook!quote:Miss-Take, gefeliciteerd!Nummer vier!!!
Lijkt me superleuk zo'n groot gezin!
Sorryquote:En dan MissTakegraag de volgende keer niet meer zo lang wachten met het bekendmaken van de geboorte van een verse beeb. Hoe oud is de derde nu? Fijne zwangerschap gewenst.
wat liefquote:Op zondag 5 juli 2009 13:30 schreef Smirre het volgende:
Lily: Dat groeit vast fijn in dat buikje. (Ben alvast bij voorbaat verliefd op de kleine gup van jullie, net zoals ik David en Damon ben.)
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:45 schreef renzell het volgende:
Lily?!![]()
![]()
ben je zwanger??? Eh, jah, duh...
Hihaaaaaa! Holy mac! Wat super!!!
![]()
![]()
Heel mooi karinquote:Op maandag 6 juli 2009 15:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mooi hoor dames, Miss Sly, Rocka, Mefke, Lily, Miss Take...
Zowel de beginnende bukjes als de wat verder gevorderde!
Hier is mijn 28+3 dagen buik!
[ afbeelding ]
U vraagt, wij draaien!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mefke doe die van jou ook eens dan, in het zwembad!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef lcicle het volgende:Die waterfoto's zijn inderdaad erg gaaf!!
En het streepje van Huuphuup is zo lief
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:55 schreef Linda2205 het volgende:
Jij en huup hebben gewoon meisjes die van auto'tjes houden enzoDaarom is huup dr streep miss ook wel scheef
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 17:17 schreef innepin het volgende:
Ohhh had ik alweer es een topic gemist. Wat een mooie zwangeren en mooie zwangere buiken weer! En de zwembadfoto's![]()
Jammer dat die niet vorige week al gepost waren, dan had ik er ook eentje gemaakt nu staat mijn zwembad werkloos nat te regenen
![]()
Huup we hadden eigenlijk een twee-dikkerds-in-een-zwembad-foto moeten makenGemiste kans joh
![]()
Ik kreeg net dit voorproefje in m'n PM box, ben er erg blij mee
[afbeelding]
37 weken en één dag
Credits gaan naar MissBliss / www.fotoleonie.nl ! met de vermelding dat ze zowel goed kan fotograferen als improviseren
oh en ik ben zó verliefd op m'n haarHet is nog nooit zo mooi geweest als tijdens de zwangerschap
![]()
![]()
Ik heb geen streep, krijg ik nu een hondjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:45 schreef Linda2205 het volgende:
Hey Huupie! Jij hebt een hele streep! ik las ergens, als bakerpraatje natuurlijk, dat meisjesbuiken maar een streep tot de navel hadden en jongensbuiken tot bovenaan. Ik heb een tot-navel-streepje
En McLau, wat straal je, met je mijlpaal-meldplicht-buik!
Poppedein, wat heerlijk zomers, en dat eendje er op! Leuk!
Mefke, wat grappig om te zien dat als je ligt, je buik zo'n stuk kleiner lijkt dan op die eerdere foto die je poste!
Ik denk een Furbyquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb geen streep, krijg ik nu een hondje![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb geen streep, krijg ik nu een hondje![]()
* Troel pakt watervaste stift en maakt streep op buikquote:
* XXXKarinXXX wacht nu met smart op een buikfoto van Troelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef Troel het volgende:
[..]
* Troel pakt watervaste stift en maakt streep op buik
De rest van mijn haar? Meer heb ik niet hoor!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:45 schreef Poppedein het volgende:
Innepin... Wat ben je mooooooooooooooi zeg!! wow!En ik weet niet hoe je haar anders was, maar t zit echt prachtig, wat een heerlijk volle bos! Ben benieuwd naar de rest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |