Ik vond het helemaal geen vadsige foto. Gewoon mooie foto's hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:16 schreef Ca.ra het volgende:
Heel even hier.
De uitsnede is soms niet fantastisch, was met zelfontspanner.
vadsige foto:
*weg*
foto met brommerhelm onder jurk![]()
*weg*
Ik heb nog steeds het idee dat ik er meer uitzie van 'oh mijn god die is flink aangekomen zeg' dan overduidelijk zwanger. Tenminste, als mijn kleren een beetje los hangen dan he. Als ik netjes mijn handen om mijn 'brommerhelm' leg dan is het wel duidelijk zwanger.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal geen vadsige foto. Gewoon mooie foto's hoor!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:33 schreef bixister het volgende:
ca.ra, 't is toch wel duidelijk een babybuik hoor!![]()
en huuperdepuup wat leuk, die 2 foto's naast elkaar!wat stond er nou op je moeders buik geschreven?
(of is dat een tattoo?)
Whehequote:Op donderdag 16 juli 2009 08:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]nee das geen tattoo
er staat 34 wkn en daaronder de datum waarop de foto genomen was. In t handschrift van mn paps
mn moeder vertelde laatst wel dat ie t steeds met watervaste stift erop zette dus dat ze nog een week of twee bezig was met het eraf schrobben
Ik vind ze mooi!!!!!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:54 schreef Ca.ra het volgende:
Hihihhi nee Bix, ik lag nog lekker in mijn nest vanochtend. En ik woon tegenwoordig in Limburg
Ik zal de foto's wel terugzetten maar dan zonder gezicht, ben toch nog altijd als de dood voor mijn fijne lieve ex.
Fotos staan terug, met o.a. een hilarische bril-met-snor van photobucket erop
Ik had dat ook hoor, rond die periode. 3kg in 4 weken. Dus volgens mij ligt dat aan de termijn. Werd me door de gyn ook verteld. En tussen week 30-34 kwam er nog zo'n fijn sprongetje geloof ikquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:57 schreef mefke79 het volgende:
ik vind het zelf erg meevallen, zeker nadat er ergens rond week 22 ineens 4 kilo in 4 weken bij kwam. Maar dat ging ook gewoon te hard, want het deed pijn en leverde me een streepje op.
Heb het net geprobeerd, maar zonder flits is te vaag en met ziet er niet uit...morgen dus!quote:
Smoesjes, je wil gewoon een beetje extra buik kweken vannachtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:17 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Heb het net geprobeerd, maar zonder flits is te vaag en met ziet er niet uit...morgen dus!
Owja, de enige ingedaalde 17-9 babyquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:20 schreef mefke79 het volgende:ja hee, je hebt me door! Nee, ik wil geen extra buik, ik wil juist lage buik, mag dat ook?
Bij L. was er uiteindelijk iets meer dan 9 bijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Owja, de enige ingedaalde 17-9 babyNaja, vooruit
![]()
Freecell: hoeveel was er uiteindelijk bij L. bij? En je ziet er ook echt al zwanger uit hoorDus dat gewicht mag dan ook wel toch?
Neequote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:49 schreef Tan het volgende:
Freecell, jij gaat ook al weer zo hardMooi hoor. Past je kleding nog dicht?
Thanks, maar ik ben heel gewoon hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:16 schreef freecell het volgende:
Guuzebolleke!
Mooi slank ben jij van jezelf ook trouwens
Nu of normaalquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:17 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Thansk, maar ik ben heel gewoon hoor, BMI van 22,5
.
Ehm, normaal. 70 kilo bij 1.77m. En eigenlijk een hogere BMI, want ik was al een paar maanden 73 kilo voordat ik zwanger werdquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Nu of normaalWant dat heb ik ook ongeveer, maar ben toch heus boller dan jij
Werkelijk ál die lijstjes roepen dat je het eerste trimesten nauwelijks mag aankomen? Maar bij L. ben ik ook gelijkmatig aangekomen tijdens de zwangerschap. Vanaf week 4 elke week een beetje erbij zeg maar. Maar toen ook meteen buik en borsten gegroeid en wat vocht. En later in de zwangerschap babyquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:15 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, voor de meiden die zich nu al zorgen maken (lijkt me ietwat voorbarig, eerst maar eens gewoon gezond zwanger blijven en bevallen) hier een overzichtje met de aanbevolen gewichtstoename per BMI:
http://www.babybytes.nl/encyclopedie/G/Gewichtstoename/
Ik zit er zelf onder, omdat ik door het dieet van de diabetes 3 kilo ben afgevallen. Ik had een BMI van 27,1 en ben maar 9 kilo aangekomen.
En ik kwam meteen heel erg veel aan en zat met 20 weken al eventjes op +10 kilo.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Werkelijk ál die lijstjes roepen dat je het eerste trimesten nauwelijks mag aankomen? Maar bij L. ben ik ook gelijkmatig aangekomen tijdens de zwangerschap. Vanaf week 4 elke week een beetje erbij zeg maar.
Is ook waar hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En ik kwam meteen heel erg veel aan en zat met 20 weken al eventjes op +10 kilo.
Er is weinig van te zeggen en ik vind het ook het minst belangrijk, die kilo's. Als je weet dat je redelijk gezond eet en dat alles goed gaat met je baby, dan is de rest toch van later zorg?
Is het je eerste? Bij Stella was ik ongeveer hetzelfde als jij nu met 20 weken (buik dan hèquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:04 schreef Aoraki het volgende:
Dankje!
Ik merk nu sinds deze week dat mijn spijkerbroeken strak zitten, dus er gebeurt wel degelijk iets... De echoscopist van afgelopen dinsdag zei dat ons jochie al 25 cm zou zijn (als ie rechtoptond) Ik vraag me toch serieus af waar dat blijft...
Overigens ben ik dus toen wel in de tweede 20 weken nog 11,5 kilo aangekomenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:09 schreef Aoraki het volgende:
Ja, is de eerste ja. Dat zal denk ik ook wel schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |