Thanks, maar ik ben heel gewoon hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:16 schreef freecell het volgende:
Guuzebolleke!
Mooi slank ben jij van jezelf ook trouwens
Nu of normaalquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:17 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Thansk, maar ik ben heel gewoon hoor, BMI van 22,5
.
Ehm, normaal. 70 kilo bij 1.77m. En eigenlijk een hogere BMI, want ik was al een paar maanden 73 kilo voordat ik zwanger werdquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Nu of normaalWant dat heb ik ook ongeveer, maar ben toch heus boller dan jij
Werkelijk ál die lijstjes roepen dat je het eerste trimesten nauwelijks mag aankomen? Maar bij L. ben ik ook gelijkmatig aangekomen tijdens de zwangerschap. Vanaf week 4 elke week een beetje erbij zeg maar. Maar toen ook meteen buik en borsten gegroeid en wat vocht. En later in de zwangerschap babyquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:15 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, voor de meiden die zich nu al zorgen maken (lijkt me ietwat voorbarig, eerst maar eens gewoon gezond zwanger blijven en bevallen) hier een overzichtje met de aanbevolen gewichtstoename per BMI:
http://www.babybytes.nl/encyclopedie/G/Gewichtstoename/
Ik zit er zelf onder, omdat ik door het dieet van de diabetes 3 kilo ben afgevallen. Ik had een BMI van 27,1 en ben maar 9 kilo aangekomen.
En ik kwam meteen heel erg veel aan en zat met 20 weken al eventjes op +10 kilo.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Werkelijk ál die lijstjes roepen dat je het eerste trimesten nauwelijks mag aankomen? Maar bij L. ben ik ook gelijkmatig aangekomen tijdens de zwangerschap. Vanaf week 4 elke week een beetje erbij zeg maar.
Is ook waar hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En ik kwam meteen heel erg veel aan en zat met 20 weken al eventjes op +10 kilo.
Er is weinig van te zeggen en ik vind het ook het minst belangrijk, die kilo's. Als je weet dat je redelijk gezond eet en dat alles goed gaat met je baby, dan is de rest toch van later zorg?
Is het je eerste? Bij Stella was ik ongeveer hetzelfde als jij nu met 20 weken (buik dan hèquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:04 schreef Aoraki het volgende:
Dankje!
Ik merk nu sinds deze week dat mijn spijkerbroeken strak zitten, dus er gebeurt wel degelijk iets... De echoscopist van afgelopen dinsdag zei dat ons jochie al 25 cm zou zijn (als ie rechtoptond) Ik vraag me toch serieus af waar dat blijft...
Overigens ben ik dus toen wel in de tweede 20 weken nog 11,5 kilo aangekomenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:09 schreef Aoraki het volgende:
Ja, is de eerste ja. Dat zal denk ik ook wel schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |