Ik vond het helemaal geen vadsige foto. Gewoon mooie foto's hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:16 schreef Ca.ra het volgende:
Heel even hier.
De uitsnede is soms niet fantastisch, was met zelfontspanner.
vadsige foto:
*weg*
foto met brommerhelm onder jurk![]()
*weg*
Ik heb nog steeds het idee dat ik er meer uitzie van 'oh mijn god die is flink aangekomen zeg' dan overduidelijk zwanger. Tenminste, als mijn kleren een beetje los hangen dan he. Als ik netjes mijn handen om mijn 'brommerhelm' leg dan is het wel duidelijk zwanger.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal geen vadsige foto. Gewoon mooie foto's hoor!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:33 schreef bixister het volgende:
ca.ra, 't is toch wel duidelijk een babybuik hoor!![]()
en huuperdepuup wat leuk, die 2 foto's naast elkaar!wat stond er nou op je moeders buik geschreven?
(of is dat een tattoo?)
Whehequote:Op donderdag 16 juli 2009 08:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]nee das geen tattoo
er staat 34 wkn en daaronder de datum waarop de foto genomen was. In t handschrift van mn paps
mn moeder vertelde laatst wel dat ie t steeds met watervaste stift erop zette dus dat ze nog een week of twee bezig was met het eraf schrobben
Ik vind ze mooi!!!!!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:54 schreef Ca.ra het volgende:
Hihihhi nee Bix, ik lag nog lekker in mijn nest vanochtend. En ik woon tegenwoordig in Limburg
Ik zal de foto's wel terugzetten maar dan zonder gezicht, ben toch nog altijd als de dood voor mijn fijne lieve ex.
Fotos staan terug, met o.a. een hilarische bril-met-snor van photobucket erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |