quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:26 schreef qonmann het volgende:
2 starla (puntje weer terug)
Ben gewoon Mr. Ano dit is een kloon die ik ooit uit een geintje heb aangemaakt. Ik heb nog steeds geen nieuw paswoord gemaild gekregen.....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:50 schreef Siniti het volgende:
Die ja
Stand in deel 1638:
2 mr_anonimous
2 Erkel
4 qonmann
2 starla
1 Terpentin07
7 Ofyles2
2 ScottTracy
2 Robbiev85
1 Siniti
1 TMs_Andy
Ah gefixdquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:53 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Ben gewoon Mr. Ano dit is een kloon die ik ooit uit een geintje heb aangemaakt. Ik heb nog steeds geen nieuw paswoord gemaild gekregen.....
Nope, dagje zeeland met de zwemclubquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:05 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Gedroogd Gras
In het zonnetje liggen pitten?
Yep!quote:
Jupquote:
HaHaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:12 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Ik moet altijd keihard lachen als ik hoor dat Mr Crabs ook in Bikinibroek woont.....![]()
:
Dat moet ik dus doen met iets dat nagenoeg hetzelfde heet.quote:
Yad eigenlijk Maar Jatten is daar wel vanaf geleid idd.quote:
Familie naam is goedquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Aaf, Hugo en Erik (?) Brandt Corstius.
Netjesquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Jelle
Doolhof? (Nooit van gehoord, overigens.)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Met je Tomtom verdwalen op Gravelly Hill Interchange is één van de ergste dingen die een (beginnend) automobilist kan overkomen.
Wat is de bijnaam van de Gravelly Hill Interchange als je kijkt naar de structuur van het knooppunt?
Spaghetti Junction.quote:
IKEA?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:17 schreef starla het volgende:
Op 31 oktober 1968 werd het eerste-filiaal geopend in Amsterdam. In Nederland heeft
vestigingen in Amsterdam (Duivendrecht), Best, Beverwijk, Breda, Delft, Duiven, Dordrecht, Groningen, Hengelo, Leeuwarden, Nijmegen, Nuth, Vianen, Wateringen, Barendrecht, 's-Hertogenbosch en Nieuwegein. Er werken zo'n 4000 mensen en in 2003 behaalde het bedrijf een omzet van 1,11 miljard euro.
Wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |