Dit is wel het ergste ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:04 schreef Sanderrrr het volgende:
Naik > Naikie
http://www.vandale.nl/van(...)oek/?zoekwoord=chipsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:01 schreef honda1990 het volgende:
Klacht: Mensen die paprika uitspreken als paaprika , het is paprika.
Subklacht: Het is sjips en geen tsjips.
Samenvatting: Paprikachips spreek je uit als pap-rieka-sj-ips ipv. paap-rieka-tsj-ips.
Bonusklacht: Het is zjem en geen dzjem.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:12 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Je zegt toch ook laa-bra-dor en geen lab-ra-dor oid
Gelukkig weet jij je tijd wel beter te besteden door in KLB rond te hangenquote:
Daarom juist, omdat je moet weten waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:21 schreef Pacmaniac het volgende:
Maarrrrrrrr .....
Als je het nou over de inhoud van je pc hebt is het opeens wel tjips en geen sjips , terwijl de manier van schrijven identiek is. Hoe verklaar je dat TS?
Kennelijk wel, sterker nog hier zijn mensen die hun mening onderbouwen door de vandale website er bij te halenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:23 schreef Rosbief het volgende:
Nogal logisch die OP, zijn er mensen die het anders uitspreken dan?
ik vergeet dat 9 van de 10 keer klaagbaak topics nergens op slaanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:21 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij je tijd wel beter te besteden door in KLB rond te hangen
Door mijn topic geef ik je het zicht op de realiteit terug, je zou me dus eigenlijk dankbaar moeten zijn, maar dat zal iedereen wel zijn als ik dood ben, net als Wacko Jacko.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:25 schreef Sk00p het volgende:
[..]
ik vergeet dat 9 van de 10 keer klaagbaak topics nergens op slaan
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:27 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Door mijn topic geef ik je het zicht op de realiteit terug, je zou me dus eigenlijk dankbaar moeten zijn, maar dat zal iedereen wel zijn als ik dood ben, net als Wacko Jacko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |