Even aangepast voor je.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:41 schreef devl1nsect het volgende:
Dat hou ik een minuut vol. Dan krijg ik pijn in mijn pkloten.
Welke kerel gaat nou zo zitten?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef Snakey het volgende:
Zo zit ik vaak achter m'n bureau. Ben ik nu homo?
Ik ookquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef Snakey het volgende:
En als jij je benen wijd doet gaat het tochten zekerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
Men zegt tegen mij altijd dat dat pijn doet aan je ballen.
kut Klote.:{quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:46 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Inderdaad.Helaasch helaasch maar je bent nu officieel geen baas.
Heb je nu het idee dat je in een donkere kast zit ofzo?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef Snakey het volgende:
Dan gaat het stinken wordt er mee bedoeld volgens mij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:07 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
En als jij je benen wijd doet gaat het tochten zeker.
Bullshit.
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:38 schreef cvboer het volgende:
Zat ik vandaag zo in de kantine te genieten van mijn eten, ging er een vent tegenover mij zitten.
Op een gegeven moment vouwde hij zijn ene been over het andere, beter bekend als de vrouwenzit.
Het zag er ongeveer zo uit:[ afbeelding ]
Waarom gaan mannen zo zitten? ik bedoel dat is toch behoorlijk gay.
Klacht: vent gaat tegenover mij zitten als een flikker
Jij zit net zo?quote:
Uitzondering. Obama kan het ook zonder er als flikker uit te zien. Voor alle normale stervelingen is het gay. Daarnaast begrijp ik niet hoe je zo comfortabel kan zitten.... tenzij je geen pielemus hebt.quote:
Kijk, zo zit een baasquote:
mij zit niets dwars hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waar zit jij mee? Vertel wat jou dwars zit
Nee hoor, ik had gewoon het idee dat je iets dwars zit.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
mij zit niets dwars hoor![]()
zit jou iets dwars dan?
Je draagt dan zeker ook een roze poloshirt he!111!11omgwateengay!111!11quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:30 schreef servus_universitas het volgende:
Ik weet het niet geheel zeker meer, maar ik dacht eens gelezen te hebben dat een dergelijke zithouding volgens de etiquette juist niet door vrouwen gepraktiseerd behoort te worden, maar door mannen. Nu is etiquette tegenwoordig voor velen een vies woord, maar het geeft in ieder geval aan (in het geval dat dit klopt) dat het geen vrouwelijke zithouding is, maar juist een mannelijke.
Ik zit regelmatig met mijn benen over elkaar. Ik voel mij er in ieder geval niet minder mannelijk door.En alles is beter dan pogen de macho uit te hangen door de benen zo ver mogelijk uit elkaar te plaatsen.
Maar natuurlijk, ik wil wel dat het plaatje volledig klopt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:37 schreef Edd_ het volgende:
[..]
Je draagt dan zeker ook een roze poloshirt he!111!11omgwateengay!111!11![]()
![]()
Idd, dat vind ik ook zo walgelijk. Macho-volk dat het breed laat hangenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:30 schreef servus_universitas het volgende:
Ik weet het niet geheel zeker meer, maar ik dacht eens gelezen te hebben dat een dergelijke zithouding volgens de etiquette juist niet door vrouwen gepraktiseerd behoort te worden, maar door mannen. Nu is etiquette tegenwoordig voor velen een vies woord, maar het geeft in ieder geval aan (in het geval dat dit klopt) dat het geen vrouwelijke zithouding is, maar juist een mannelijke.
Ik zit regelmatig met mijn benen over elkaar. Ik voel mij er in ieder geval niet minder mannelijk door.En alles is beter dan pogen de macho uit te hangen door de benen zo ver mogelijk uit elkaar te plaatsen.
Doe ik ook wel eens. Ziet er eigenlijk fucking raar uit als je er zo over nadenkt. Even je knie als voetenbankje gebruikenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Idd, dat vind ik ook zo walgelijk. Macho-volk dat het breed laat hangen![]()
Er zijn trouwens ook genoeg mannen die hun been ehm hoe zeg je dat, heel breed over de ander vouwen. Beetje onderuit gezakt, met alleen de voet op de linkerknie gerust, da's wat 'stoerder' maar eigenlijk precies hetzelfde.
Sitting is for the weak.quote:
Nee, geen broertjes maar nichtjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:27 schreef gniffie het volgende:
Zijn dat broertjes ofzo.. Ze hebben dezelfde schoenen aan ()
Iemand die dat zo dwars zit dat hij er zelfs een foto van moet maken is vele malen zieliger hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:45 schreef donzine het volgende:
Of mensen die dat doen op school:
[ afbeelding ]
Vooral prettig in de zomer. Als die mannen niet doorhebben dat ze er dan een beetje te luchtig bij zitten mete hun short en boxershort aan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Er zijn trouwens ook genoeg mannen die hun been ehm hoe zeg je dat, heel breed over de ander vouwen. Beetje onderuit gezakt, met alleen de voet op de linkerknie gerust, da's wat 'stoerder' maar eigenlijk precies hetzelfde.
Bedoel je precies hetzelfde als met de benen over elkaar, of precies hetzelfde als de benen heel ver uit elkaar neerzetten?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:46 schreef Skaai het volgende:
Nee, daaraan herken je een homo die nog in de kast zit. Let maar eens op de heren die zo zitten. Ieder jaar komen de knieën dichter bij elkaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:25 schreef Granaatappel het volgende:
TS, is deze manier van benen over elkaar ook gay?
[ afbeelding ]
Paint i.v.m. gebrek aan plaatjes.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:07 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
En als jij je benen wijd doet gaat het tochten zeker.
Bullshit.
Jij bent zeker zoeen closetgay?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:39 schreef sirallut het volgende:
Wat een trieste topic. Als iemand zo lekker zit, laat hem toch. Ik heb heel lange benen en dan krijg je van gewoon zitten kramp in je benen, of ik moet mijn benen helemaal strekken. Door af en toe mijn benen over elkaar te leggen krijg je nog wat extra bloedcirculatie gaande. Kan mij het wat schelen dat mensen dat gay vinden.
Weet je waar ik een hekel aan heb (als heteroman) aan van die obsessief homofobe mannen. Oh zo bang om homo gevonden te worden. Als iemand lekkerder zit zo... laat toch...
Ga weg, er is niks wat zoveel afknelt als de homo zit.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:39 schreef sirallut het volgende:
Wat een trieste topic. Als iemand zo lekker zit, laat hem toch. Ik heb heel lange benen en dan krijg je van gewoon zitten kramp in je benen, of ik moet mijn benen helemaal strekken. Door af en toe mijn benen over elkaar te leggen krijg je nog wat extra bloedcirculatie gaande. Kan mij het wat schelen dat mensen dat gay vinden.
Weet je waar ik een hekel aan heb (als heteroman) aan van die obsessief homofobe mannen. Oh zo bang om homo gevonden te worden. Als iemand lekkerder zit zo... laat toch...
Zo zit ik ook veelquote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:12 schreef henkdevlieg het volgende:
[..]
Zo zit ik ook veel. Ideale bier drink houding. Alleen dan m'n linkervoet op m'n rechterknie trouwens.
dat soort lui hebben meestal ook slippers aan toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eigenlijk best een zielige bekrompen homofobe reactie van je, vind je zelf ook nietquote:
Wat ben je openminded zegquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eigenlijk best een zielige bekrompen homofobe reactie van je, vind je zelf ook niet?
Stel dát de jongens op deze foto homo's/nichten zijn... wat dan nog?
Uit welk achterlijk van de moderne tijd afgesneden dorp kom je?
'Dat soort lui' heeft allerlei soorten schoeisel aan, beperken zich niet tot slippersquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:19 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
dat soort lui hebben meestal ook slippers aan toch?
Nee joh, UGGsquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:19 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
dat soort lui hebben meestal ook slippers aan toch?
Het boeit mij omdat ik met dergelijke bekrompen homofoben in één land moet samenleven, en omdat dergelijke bekrompen homofoben ervoor zorgen dat er een cultuurtje ontstaat waarin het zogenaamd prima is om anderen te discrimineren en zelfs te mishandelen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:10 schreef Nikmans het volgende:
Wat ben je openminded zeg
Wat boeit het jou als hij 'zielig bekrompen homofoob' is... ben je bang dat ie je op komt zoeken op de parkeerplaats ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |