nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
je had hem te vroeg geopent, dwangneurose
Op jouw scherm welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nietik had al de lapo
tminste dat zei mijn scherm
sorryquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:37 schreef Sersjee het volgende:
Zal ik iets zeggen over die taalfout in de TT of is het zo ook wel duidelijk?
Lennon is vroeg met computersquote:
die had je al klaar staan , leugenaarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bij mij was ie al dicht en toen drukte ik op de open knop
Ik wilde posten, kreeg de 'Sorry' tekst, ging naar TV en zag dat jouw naam staan. Nu ineens Naatje. Wat een toverkunsten. Hans Klok zou er stil van wordenquote:
Het is Bratwursten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
idd[3FM #1517] BBQ platen , Bradwursten en Hamburgers
dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik wilde posten, kreeg de 'Sorry' tekst, ging naar TV en zag dat jouw naam staan. Nu ineens Naatje. Wat een toverkunsten. Hans Klok zou er stil van worden
*zucht* het is maar een topic mensen. Maak je druk om belangrijke dingenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat had ik dus ooken toen stond ie dus nog op 12
Hell yeah!quote:
En, ben je erop blijven zitten? De fiets?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hell yeah!
Ik zag volgens mij Nikki een paar maanden terug, in den auto. Ik fietste naar huis, reed langs Vis en volgens mij zag ik d'r.
ik moet toch ergens over zeikenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
*zucht* het is maar een topic mensen. Maak je druk om belangrijke dingen
Het gaat om de eer en de respectquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
*zucht* het is maar een topic mensen. Maak je druk om belangrijke dingen
Heeft ze sproetjes?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:44 schreef Broekie het volgende:
Camerameisje ziet er inderdaad wel erg lief uit
het stomme is dat je op de 12de pagina blijft en die ene post staat alleen op de laatste paginaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik wilde posten, kreeg de 'Sorry' tekst, ging naar TV en zag dat jouw naam staan. Nu ineens Naatje. Wat een toverkunsten. Hans Klok zou er stil van worden
Nee, doorgefietst. Ik realiseerde me eigenlijk pas later (paar meter verder) dat dat Nikki wel eens had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:44 schreef Brennel het volgende:
[..]
En, ben je erop blijven zitten? De fiets?
Nee, dat jammer genoeg dan weer net niet.quote:
zo'n pestventje ben je welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik moet toch ergens over zeikenheb ik vandaag nog niet gedaan
voortaan maar alleen in PUB SC mensen afzeiken
qua sound en laidback zingen is novastar te constant , weinig vernieuwend.quote:
Viel spaßquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pak aan, stropdas geknoopt. Bijna weg.
Jij liever dan ik... (qua pak en stropdas dan)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
drink er paar op onsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |