abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71238720
Laten ze dan maar even een Affliction vs UFC HW gevechtje doen dan inderdaad Lesnar heeft toch geen flikker gedaan tegen Mir, dus die kan best op korte termijn een wedstrijdje doen. Affliction heeft echt geen fatsoenlijke HW's meer.
  donderdag 23 juli 2009 @ 08:28:17 #252
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_71239929
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 02:56 schreef pwned het volgende:
Laten ze dan maar even een Affliction vs UFC HW gevechtje doen dan inderdaad Lesnar heeft toch geen flikker gedaan tegen Mir, dus die kan best op korte termijn een wedstrijdje doen. Affliction heeft echt geen fatsoenlijke HW's meer.
daar heeft de UFC echt helemaal niks aan

[ Bericht 0% gewijzigd door Paxlie op 23-07-2009 08:52:28 ]
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 23 juli 2009 @ 08:51:02 #253
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_71240259
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:28 schreef Paxlie het volgende:

[..]

daar heeft de UFC echt helemaal niks aan
Dana White zal nu nog op de grond aant rond rollen zijn van het lachen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_71244349
Damn, nu ben ik door die game (UFC 2009) + King of the Cage op het Extreme Sports Channel in MMA gerold. And I like it
Pro-Wrestling is leuk, maar dan puur vanwege de entertainment, maar dit, MMA, de techniek + de brute kracht + alles eromheen, is ontzettend vet

* Dragorius in fan-mode!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71244611
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:35 schreef Dragorius het volgende:
Damn, nu ben ik door die game (UFC 2009) + King of the Cage op het Extreme Sports Channel in MMA gerold. And I like it
Pro-Wrestling is leuk, maar dan puur vanwege de entertainment, maar dit, MMA, de techniek + de brute kracht + alles eromheen, is ontzettend vet

* Dragorius in fan-mode!
Kijk dan maar eens wat delen van UFC hehe, ben zelf begonnen vanaf UFC 91 (Couture vs. Lesnar). Heb nu dan al 10 afleveringen gezien, inclusief deel 100 die 2 weken geleden werd uitgezonden. Ze zijn overigens gemakkelijk binnen te trekken via torrent/irc/whatever.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71244673
Hoelang duren die afleveringen? Dan weet ik wat mijn vrouwtje vanavond maar moet "enduren"
Mr. Prolapse 2009
pi_71244805
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:43 schreef Dragorius het volgende:
Hoelang duren die afleveringen? Dan weet ik wat mijn vrouwtje vanavond maar moet "enduren"
2.5/3 uur per stuk.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:24:54 #258
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_71246223
Hé Dragorius,

Je bent niet de eerste die de 'overstap' maakt van het pro wrestling topic naar hier

als je trouwens aan je vrouw verteld dat er gespierde mannen in een kooi vechten is ze zo verkocht

De events duren idd meestal zo'n 3uurtjes, vergeet vooral ook niet naar andere organisaties te kijken.
Zo heeft de WEC echt een paar geweldige events afgeleverd de afgelopen maanden!

Kijk eens rustig de OP door, daar zie je genoeg organisaties heden/verleden staan.

PRIDE is natuurlijk een absolute aanrader, al vond ik dat in het begin maar niks!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_71246819
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:43 schreef Dragorius het volgende:
Veel vrouwtjes vinden MMA (al dan niet stiekem) ook heel fijn.
pi_71246854
Hehe inderdaad wat bekende namen hier. Weet je wat het is, WWE is leuk enzo maar het blijft show. En dat valt de laatste tijd imho nogal tegen.
Dit, het MMA, daar zit echt een passie achter en techniek, en alles door elkaar!
Ik zal vanavond thuis eens ff "vissen" op "gebruikersnet"

Ik kon deze trouwens niet negeren...Telegraaf-fail

Mixed Material Arts in yo face!

[ Bericht 13% gewijzigd door Dragorius op 23-07-2009 13:42:01 ]
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:36:43 #261
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_71250807
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:41 schreef Dragorius het volgende:
Hehe inderdaad wat bekende namen hier. Weet je wat het is, WWE is leuk enzo maar het blijft show. En dat valt de laatste tijd imho nogal tegen.
Dit, het MMA, daar zit echt een passie achter en techniek, en alles door elkaar!

[ afbeelding ]
Wellicht staat het er nog op.. maar je kan ufc 1 t/m 100 eraf halen.. Kijk er een paar en je bent meteen verslaafd
Bla Bla Bla :P
pi_71250965
Ik ben al semi-verslaafd door de game plus wat losse youtube clips. Die zijn trouwens bjina niet te vinden, daar zitten ze schijnbaar bovenop
Mr. Prolapse 2009
pi_71251245
Dan zul je vast al wel iets gezien hebben van de huidige heavyweight champ, Brock Lesnar. Ook bekend van show worstelen.

Mijn favoriet is echter de light-heavyweight champ, Lyoto Machida. Technisch zeer sterk en moeilijk te raken. Karate Stijl.

pi_71251327
Ik heb bij Brock altijd meer het idee gehadt dat hij wel een soort "gift" heeft m.b.t. vechten en worstelen, maar dat het qua pure skill in het niet moet vallen bij andere MMA'ers.
Mix van brute kracht, snelheid (die man was bij WWE fukking snel) en agressie. Hoe hij de grondgevechten doet, geen idee. Hij heeft wel een echte worstelachtergrond dus ook daar moet ie zijn mannetje kunnen staan. En de man heeft personality, ook al mag je hem daarom bijvoorbeeld niet
Mr. Prolapse 2009
pi_71252690
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:41 schreef Dragorius het volgende:

[ afbeelding ]
De website van de Mixed Martial Arts
De professioneel worstelaar

Welke net afgestuurde wannebe journalist heeft dit geschreven? Idd Telegraaf-fail!

Maar goed om te zien dat er steeds meer fans bijkomen. Zoals Taz al zei, lees de OP eens goed door en check vooral de UFC en wat andere events
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_71257957
Dat stukje
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:16:21 #267
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_71258137
Jeff Monson over een eventuele fight met Fedor

“I’m the guy to beat Fedor,” boasted Monson. “He’s a great fighter. I’d definitely love to see me fight Fedor. It’s a perfect match-up. He’s the guy I’m destined to fight. I want to be the guy to beat him. I’d definitely love to be carried off afterward…. after I submit him. My goal is to be the best in the world, even if it’s for one fight.”

Dit roept hij al maanden/jaren en of hij het nou kan waarmaken of niet, ik zeg: make it happen!!
pi_71258542
Brett Rogers mogelijk tegen Fedor. Fedor gaat zo vet KO!

Oh wat kan ik niet wachten tot ik die tranen van die Fedor knuffelaars zie. Fedor is een geweldige vechter maar behoorlijk overschat. Iedere vechter kan een partij verliezen en Fedor is geen uitzondering.

Werdum zie ik niet zitten, die kerel heeft gewoon 0,0 te bieden tegen Fedor.

http://mmajunkie.com/news(...)nst-brett-rogers.mma
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:53:53 #269
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_71259078
whahahahha
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:03:19 #270
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_71263020
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jammer Ik had mijn "Hap hap" reactie al in mijn hoofd (serious!)
Teken dat we te vaak hier op het forum spreken, ik had namelijk zo'n donkerbruin vermoeden.

Maarja, wie gaan we dan tegen Fedor zien.... Ik denk inderdaad dat Monson zo goed als rond gaat komen vandaag of morgen.

Ben benieuwd wat ze er bij Inside MMA van weten te maken.
pi_71263070
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:33 schreef Fokski het volgende:
Brett Rogers mogelijk tegen Fedor. Fedor gaat zo vet KO!

Oh wat kan ik niet wachten tot ik die tranen van die Fedor knuffelaars zie. Fedor is een geweldige vechter maar behoorlijk overschat. Iedere vechter kan een partij verliezen en Fedor is geen uitzondering.

Werdum zie ik niet zitten, die kerel heeft gewoon 0,0 te bieden tegen Fedor.

http://mmajunkie.com/news(...)nst-brett-rogers.mma
Foksi what have you been smoking?

Normaal altijd goed onderbouwde posts en goede voorspellingen. En nu zeg dat je Fedor KO gaat tegen de bandenman Rogers? Not gonna happen! Fedor behoorlijk overschat?

OF je bent sarcastisch.....

In ieder geval daag ik je bij voorbaat uit een avatar + ondertitel op het spel te zetten bij Rogers vs Fedor (wat trouwens nu nog niet gaat gebeuren, dat terzijde). Wint Fedor dan maak ik een avatar voor jou, wint Rogers dan mag jij d'r een voor mij maken/uitzoeken, net als ik destijds bij roepdeman had (Alistair vs CC)

Fyodor

Ps ik ben in zekere zin wel een Fedor knuffelaar!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_71264514
Deal, ik wil een foto van je huilend als avatar. Als ik eerlijk ben denk ik dat Fedor Rogers natuurlijk wel zou moeten kunnen pakken maar Rogers is van de groep vechters dat als vervanger wordt overwogen degene die de meeste kans maakt om Fedor KO te slaan. Ik erger mij gewoon de laatste tijd over dat men denkt dat Fedor onverslaanbaar is terwijl hij zeker tekortkomingen heeft die kunnen worden uitgebuit (vooral door fysiek grotere vechters). Het speelt ook een beetje mee dat ik altijd een zwak heb voor een underdog.

[ Bericht 3% gewijzigd door Fokski op 23-07-2009 21:51:36 ]
pi_71264625
Trouwens weer zo dom van Barnett om steroids te gebruiken nu blijkt. Het is niet dat zijn vechtstijl het nou zo duidelijk van fysieke kracht moet hebben. Hij heeft een slimme kop en neemt juiste beslissingen in een gevecht en in de meest belangrijke partij van zijn leven gaat hij toch over de streep.
pi_71273655
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:49 schreef Fokski het volgende:
Trouwens weer zo dom van Barnett om steroids te gebruiken nu blijkt. Het is niet dat zijn vechtstijl het nou zo duidelijk van fysieke kracht moet hebben. Hij heeft een slimme kop en neemt juiste beslissingen in een gevecht en in de meest belangrijke partij van zijn leven gaat hij toch over de streep.
Val misschien wat in de herhaling maar dit soort middelen helpen ook prima op het gebied van cardio en herstelvermogen (van trainingen, blessures etc) hoor..
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:46 schreef Fokski het volgende:
Deal, ik wil een foto van je huilend als avatar. Als ik eerlijk ben denk ik dat Fedor Rogers natuurlijk wel zou moeten kunnen pakken maar Rogers is van de groep vechters dat als vervanger wordt overwogen degene die de meeste kans maakt om Fedor KO te slaan. Ik erger mij gewoon de laatste tijd over dat men denkt dat Fedor onverslaanbaar is terwijl hij zeker tekortkomingen heeft die kunnen worden uitgebuit (vooral door fysiek grotere vechters). Het speelt ook een beetje mee dat ik altijd een zwak heb voor een underdog.
vs. Sylvia
vs. Hong Man Choi
vs. Schilt

Hij zal zeker niet onverslaanbaar zijn, zeker nu niet meer. Hij is jarenlang de absolute top geweest, dus het zou niet meer dan logisch zijn dat het nu langzamerhand minder word. Ook is de competitie de laatste jaren natuurlijk niet echt geweldig geweest.

Dan nog, jarenlang op eenzame hoogte, dat blijft voor mij zo tot dat het tegendeel is bewezen. Maar dat zou niets af doen aan zijn resultaten en dominantie tot nu toe.

[ Bericht 4% gewijzigd door Unstoppable op 24-07-2009 02:59:43 ]
pi_71274362
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 02:54 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Val misschien wat in de herhaling maar dit soort middelen helpen ook prima op het gebied van cardio en herstelvermogen (van trainingen, blessures etc) hoor..
[..]

vs. Sylvia
vs. Hong Man Choi
vs. Schilt

Hij zal zeker niet onverslaanbaar zijn, zeker nu niet meer. Hij is jarenlang de absolute top geweest, dus het zou niet meer dan logisch zijn dat het nu langzamerhand minder word. Ook is de competitie de laatste jaren natuurlijk niet echt geweldig geweest.

Dan nog, jarenlang op eenzame hoogte, dat blijft voor mij zo tot dat het tegendeel is bewezen. Maar dat zou niets af doen aan zijn resultaten en dominantie tot nu toe.
vs Schilt heeft hij veel meer moeite dan bijv. Kharitonov had met Schilt. Verder is Schilt totaal geen top mma vechter. Hong Man Choi dat nemen we even niet serieus en Sylvia is wel groot maar ontiegelijk traag. Een athletische zwaargewicht die groter is dan hem zal hem in de problemen brengen. Arlovksi had Fedor kunnen pakken als hij niet een kin van een lichtgewicht had gehad. Barnett had goede kansen gemaakt en daarbij kan je ook de UFC contenders meetellen laat staan Brock Lesnar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')