abonnement Unibet Coolblue
pi_143480564
Lekker begin van de competitie.
pi_143481049
United, wat een matigheid :')
  maandag 1 september 2014 @ 13:42:00 #253
67174 Dos37
Come on Twente
pi_144060084


En Evans, Smalling en Jones, zelden is een team zo uit balans geweest als dit Manchester United.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_144062041
Vraagje: gaat Hernandez nou naar Madrid om daar ook weer op de bank te gaan zitten?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_144062042
Nu nog een goede CV halen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_144066579


_O_
  maandag 1 september 2014 @ 17:33:51 #257
15600 BB-King
Long live the King!
pi_144068333
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:35 schreef superniger het volgende:
Nu nog een goede CV halen.
Er gaan kleine geruchtjes rond dat Vlaar vandaag nog naar United gaat. :P
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_160059337
quote:
De kans dat de samenwerking tussen Louis van Gaal en Manchester United tot een vroegtijdig einde komt, lijkt steeds groter te worden. Volgens de Engelse kwaliteitskrant The Guardian zouden de belangrijke spelers hun vertrouwen in de Nederlandse manager hebben opgezegd.

Een deel van de selectie van Manchester United heeft nog wel vertrouwen in Van Gaal, maar de invloedrijke spelers zouden inmiddels de voorkeur hebben voor José Mourinho. Laatstgenoemde groep kan zich niet vinden in de tactische beslissingen en trainingsmethoden van Van Gaal. Afgelopen donderdag ging Manchester United in Denemarken in de eerste ontmoeting met FC Midtjylland bij de laatste 32 van de Europa League nog met 2-1 onderuit.
pi_160063325
Ik snap echt niet dat dit soort grote clubs (arsenal idem) maar niet lijken te beseffen dat je zonder grote namen ook geen grote prestaties gaat behalen.

Kom op hee. Martial, Blind, Memphis, Schneiderlin en Darmian in the theatre of dreams :') Niemand van die spelers zou ooit op het hoesje van de nieuwe fifa komen te staan. Laat staan dat je er überhaupt voor naar het stadion gaat eigenlijk...
pi_160063503
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 10:10 schreef Badger. het volgende:
Ik snap echt niet dat dit soort grote clubs (arsenal idem) maar niet lijken te beseffen dat je zonder grote namen ook geen grote prestaties gaat behalen.

Kom op hee. Martial, Blind, Memphis, Schneiderlin en Darmian in the theatre of dreams :') Niemand van die spelers zou ooit op het hoesje van de nieuwe fifa komen te staan. Laat staan dat je er überhaupt voor naar het stadion gaat eigenlijk...
Dit. Het is gewoon een zwaar matig, niet-creatief elftal. Je zou zelfs kunnen zeggen dat Van Gaal er nog het maximale uithaalt, want meer zit er echt niet in.

Waarom hij dan zulke matige spelers gehaald heeft, is voor mij dan wel weer een raadsel.
pi_160063749
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 10:26 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dit. Het is gewoon een zwaar matig, niet-creatief elftal. Je zou zelfs kunnen zeggen dat Van Gaal er nog het maximale uithaalt, want meer zit er echt niet in.

Waarom hij dan zulke matige spelers gehaald heeft, is voor mij dan wel weer een raadsel.
Te groot ego? Van Gaal denkt dat hij eigenhandig in staat is om van potentie in zeer korte tijd wereldtop te maken.

Van het huidige elftal vind ik eigenlijk alleen Mata, Shaw, de Gea, Carrick en Smalling goed genoeg. Rooney misschien nog op 10 en voor de commerciële waarde van het team.

Hoop volgend jaar op een nieuwe spits (Lewa of Higuain bij voorkeur), Reus op de flank, haal Isco bij Real weg voor de creativiteit en haal nog ergens een goede CV vandaan.
pi_160063943
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 10:42 schreef Badger. het volgende:

[..]

Hoop volgend jaar op een nieuwe spits (Lewa of Higuain bij voorkeur), Reus op de flank, haal Isco bij Real weg voor de creativiteit en haal nog ergens een goede CV vandaan.
Dat gaat dus niet gebeuren. Weet jij ook heel goed.
pi_160063951
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 10:42 schreef Badger. het volgende:

[..]

Te groot ego? Van Gaal denkt dat hij eigenhandig in staat is om van potentie in zeer korte tijd wereldtop te maken.

Van het huidige elftal vind ik eigenlijk alleen Mata, Shaw, de Gea, Carrick en Smalling goed genoeg. Rooney misschien nog op 10 en voor de commerciële waarde van het team.

Hoop volgend jaar op een nieuwe spits (Lewa of Higuain bij voorkeur), Reus op de flank, haal Isco bij Real weg voor de creativiteit en haal nog ergens een goede CV vandaan.
Ik vind Mata ook een tikkeltje overschat, laat ook al jaren heel weinig zien. Heeft bovendien ook flink geprofiteerd van de Spanje-hype waardoor vrij matige Spaanse spelers zoals Navas of Morata ineens ook als supersterren werden gezien.

De verdedigers zijn inderdaad nog wel in orde, maar ook niet absoluut topniveau. Alleen De Gea vind ik echt top.

De spelers die jij als versterking ziet zouden inderdaad goede aanvullingen zijn, maar het is de vraag of ze willen komen. United is enorm gedevalueerd.
pi_160063970
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 10:54 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik vind Mata ook een tikkeltje overschat, laat ook al jaren heel weinig zien. Heeft bovendien ook flink geprofiteerd van de Spanje-hype waardoor vrij matige Spaanse spelers zoals Navas of Morata ineens ook als supersterren werden gezien.

De verdedigers zijn inderdaad nog wel in orde, maar ook niet absoluut topniveau. Alleen De Gea vind ik echt top.

De spelers die jij als versterking ziet zouden inderdaad goede aanvullingen zijn, maar het is de vraag of ze willen komen. United is enorm gedevalueerd.
Morata is niet zo heel matig hoor. Navas is inderdaad nog slechter dan Narsingh.
pi_160064051
Martial is natuurlijk 'n topper in wording, wie daar over twijfelt is gek.

Die jongen laat nu al zoveel talent zien. Dat hij heel duur was, is 'n ander verhaal.

Na dit seizoen is 't hopen dat De Gea blijft, Rooney kan naar China voor 'n mooie prijs. Hopelijk doet ie dat ook, want er wordt teveel op hem geleund en hij is te eenzijdig. Ondanks de doelpunten van afgelopen weken.

Mata lozen, heeft te weinig laten zien. Achterin 'n ervaren CV, creatieve middenvelder en spelers als Fellaini, Valencia heel gauw van de hand doen. Ook Memphis moet heel snel iets gaan laten zien, want hij lijkt 't niveau (nog) niet aan te kunnen.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_160064666
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 10:54 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik vind Mata ook een tikkeltje overschat, laat ook al jaren heel weinig zien. Heeft bovendien ook flink geprofiteerd van de Spanje-hype waardoor vrij matige Spaanse spelers zoals Navas of Morata ineens ook als supersterren werden gezien.

De verdedigers zijn inderdaad nog wel in orde, maar ook niet absoluut topniveau. Alleen De Gea vind ik echt top.

De spelers die jij als versterking ziet zouden inderdaad goede aanvullingen zijn, maar het is de vraag of ze willen komen. United is enorm gedevalueerd.
Eens, maar je kunt ook geen heel nieuw team kopen in één transferperiode. In dat geval zou ik Mata eerder achter de hand houden dan bijvoorbeeld Scheinsteiger en Schneiderlin oid.

Het verbaast mij ergens juist dat United ondanks de matige prestaties vanaf seizoen 2012/13 bijvoorbeeld nog steeds op Barcelona en Real Madrid na de populairste club op Facebook is met bijna 70 miljoen volgers op hun pagina. Daarmee lopen ze flink voor op de andere Engelse topclubs.

De naam United is nog altijd heel erg groot wereldwijd, maar er moet onderhand wel eens serieus aan een team worden gebouwd voor de langere termijn. En dan geen team dat volledig is gefundeerd op 'gokjes' waarvan je hoopt dat ze er in de toekomst staan met enkele 'sterren' daarnaast die bij de concurrenten op het tweede plan zijn geraakt (Schweinsteiger). En ook geen dominante C.Ronaldo halen van 31 jaar voor een bedrag van 80 miljoen oid.

quote:
6s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 10:53 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Dat gaat dus niet gebeuren. Weet jij ook heel goed.
Dromen mag :P

Daarnaast is de spoeling best wel dun natuurlijk. Met name de laatste jaren zijn Barcelona en Real het streven voor de absolute toppers. Wat dat betreft is er een gat ontstaan tussen de supertop (United, Barca, Real en Bayern) en de reguliere top ( United, PSG, Chelsea etc). United moet toch iets doen om ook voor de absolute top aantrekkelijk te blijven, en dat niet zoals de afgelopen jaren hun topscoorder het 'een stap hogerop' bij één van de twee spaanse clubs wil gaan zoeken of bij Bayern. Dan weet je zeker dat je de CL nooit meer gaat winnen.
pi_160064724
Te laat, United is het nieuwe Liverpool.
pi_160064841
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 10:55 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Morata is niet zo heel matig hoor. Navas is inderdaad nog slechter dan Narsingh.
Ik ben geen fan van Morata. Scoort niet genoeg, en als hij scoort zijn het vrijwel alleen intikkers. Zeker voor een spits die opnieuw aan Real wordt gelinkt is het gewoon niet goed genoeg.
pi_160066174
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:49 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

als hij scoort zijn het vrijwel alleen intikkers.
Een spits heeft één taak toch: scoren? De manier waarop maakt geen snars uit. Natuurlijk is het (nog) geen spits voor Real, dat gaat een beetje te ver. Morata is trouwens nog maar 23, relatief jong dus.
pi_160067452
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:08 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Een spits heeft één taak toch: scoren? De manier waarop maakt geen snars uit. Natuurlijk is het (nog) geen spits voor Real, dat gaat een beetje te ver. Morata is trouwens nog maar 23, relatief jong dus.
Tuurlijk maakt het niet zoveel uit hoe je een goal maakt, maar als je alleen intikkers kunt scoren ben je wel kwetsbaarder. Als je geen aanvoer heb scoor je namelijk niet. Zie je nu ook bij Dost.

Echte topspitsen kunnen zelf hun doelpunten creëeren.
pi_160067593
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:16 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Tuurlijk maakt het niet zoveel uit hoe je een goal maakt, maar als je alleen intikkers kunt scoren ben je wel kwetsbaarder. Als je geen aanvoer heb scoor je namelijk niet. Zie je nu ook bij Dost.

Echte topspitsen kunnen zelf hun doelpunten creëeren.
Alleen intikkers _O-
pi_160072935
quote:
Paar redelijke goals, niet overdrijven. Er zit geen één echt bijzondere goal tussen, wel een paar knap afgemaakte goals.
pi_171180096
Breng em naar Manchester!
pi_171185285
Fuck you United :r
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_171186725
Hererra _O_

Liverpool>united
  woensdag 24 mei 2017 @ 23:24:25 #276
263417 Keyos
Like a Boss
pi_171186919
GET IN!

Steve Heighway on the wing, we have dreams and songs to sing, of the glory, round the fields of Anfield Road. Liverpool!
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_171187569
Jose Mourinho's record in 14 major club finals:

WWLWWWWWWWLWWW

Trophies: 12
Goals: 26
Clean sheets: 8

85.7% win record.

The Special One.
Prijzenpakker pure sang.
pi_171187576
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 23:24 schreef Keyos het volgende:
GET IN!

Steve Heighway on the wing, we have dreams and songs to sing, of the glory, round the fields of Anfield Road. Liverpool!
_O_
  zondag 29 juli 2018 @ 13:32:45 #279
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180811567


Mourinho :')
Oh.
pi_180811661
Het A-team is ook super matig.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_180811935
Zoals al in een ander topic aangegeven, hij heeft hier gewoon gelijk :). Al heeft KennyPowers dat ook, zelfs met de gehele selectie is er gewoon nog veel te weinig kwaliteit de strijd aan te gaan met Liverpool en City :9. Blijf het daarom ook verwonderlijk vinden dat mensen dat wel verwachten.
  zondag 29 juli 2018 @ 14:13:01 #282
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_180812272
Hij praat poep, hij heeft bijna de helft van 't team onder zijn bewind aangekocht. De as van 't veld is zijn keuze. Aangevuld met De Gea en grote talenten als Martial, Rashford en in mindere mate Lingard en Shaw, heb je volgens mij al 'n groot deel staan.

Hij moet niet zeuren en anders opsodeknetteren. Want als hij 't bij Utd niet voor elkaar krijgt met de budgetten, dan lukt 't hem nergens meer.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 29 juli 2018 @ 14:27:28 #283
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180812575
Mourinho zijn derde seizoen wordt altijd een extreme meltdown en gaat hij met ruzie weg

GENOT
Oh.
pi_180813040
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 14:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hij praat poep, hij heeft bijna de helft van 't team onder zijn bewind aangekocht. De as van 't veld is zijn keuze. Aangevuld met De Gea en grote talenten als Martial, Rashford en in mindere mate Lingard en Shaw, heb je volgens mij al 'n groot deel staan.

Hij moet niet zeuren en anders opsodeknetteren. Want als hij 't bij Utd niet voor elkaar krijgt met de budgetten, dan lukt 't hem nergens meer.
Ik heb altijd het gevoel dat het talent van die Martial en vooral Rashford een tikkeltje wordt overschat. In het verleden zag je dat ook bij Welbeck die op een enorm voetstuk werd gezet. Lingard en Shaw ga je de oorlog niet mee winnen, leuk voor een club in de middenmoot :).

City had ook jaren nodig van uitgeven, verkopen, uitgeven, verkopen, uitgeven, verkopen etc om te komen waar ze nu staan. Guardiola heeft er ook meer geld doorheen gejast dan Mourinho als ik me niet vergis. En de selectie die hij aantrof bij zijn aanstelling, met spelers zoals Silva, Aguero en KDB, was nochtans beter dan wat Mourinho kreeg bij United. Dit simpelweg om even te benadrukken dat geld uitgeven geen garantie is voor succes.

Volgens mij speelt het enorm mee dat veel mensen Mourinho absoluut niet mogen en zijn voetbal verafschuwen, kan ik allemaal begrijpen aangezien ik eigenlijk ook tot die groep behoor, maar je moet het wel nog in een realistisch kader plaatsen. Man Utd heeft, ondanks alle uitgaven, gewoon geen hele sterke selectie. Je kunt hier een andere trainer voor de groep zetten maar dan gaat het echt niet ineens zomaar lopen, zelfs al zijn de intenties nog zo goed. Dat hebben we allemaal al gezien onder LVG :9.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2018 14:54:13 ]
  zondag 29 juli 2018 @ 15:09:11 #285
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180813395
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 14:53 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik heb altijd het gevoel dat het talent van die Martial en vooral Rashford een tikkeltje wordt overschat. In het verleden zag je dat ook bij Welbeck die op een enorm voetstuk werd gezet. Lingard en Shaw ga je de oorlog niet mee winnen, leuk voor een club in de middenmoot :).

City had ook jaren nodig van uitgeven, verkopen, uitgeven, verkopen, uitgeven, verkopen etc om te komen waar ze nu staan. Guardiola heeft er ook meer geld doorheen gejast dan Mourinho als ik me niet vergis. En de selectie die hij aantrof bij zijn aanstelling, met spelers zoals Silva, Aguero en KDB, was nochtans beter dan wat Mourinho kreeg bij United. Dit simpelweg om even te benadrukken dat geld uitgeven geen garantie is voor succes.

Volgens mij speelt het enorm mee dat veel mensen Mourinho absoluut niet mogen en zijn voetbal verafschuwen, kan ik allemaal begrijpen aangezien ik eigenlijk ook tot die groep behoor, maar je moet het wel nog in een realistisch kader plaatsen. Man Utd heeft, ondanks alle uitgaven, gewoon geen hele sterke selectie. Je kunt hier een andere trainer voor de groep zetten maar dan gaat het echt niet ineens zomaar lopen, zelfs al zijn de intenties nog zo goed. Dat hebben we allemaal al gezien onder LVG :9.
Ik kan wel echt genieten van zo'n Rashford in zijn begintijd, maar als hij dan zo weinig speelt kan hij zich ook minder ontwikkelen. Hij heeft wel meer dan een Welbeck had die toch wat lomper is.

United heeft wel een probleem gehad omdat Ferguson jarenlang niet op tijd geld erin heeft gestoken waardoor Moyes, van Gaal en Mourinho alles opnieuw moesten opbouwen. Heb ook verder niet het idee dat er daardoor een plan achter die aankopen zitten en ze maar gewoon dure spelers halen voor hun imago ipv te kijken welk type er in de speelwijze past. Sowieso moet je Mourinho nooit iets op laten bouwen.
Oh.
  zondag 29 juli 2018 @ 21:23:20 #286
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_180821940
Ze zijn alledrie met 'n smalle selectie begonnen inderdaad. Maar waar bij Moyes de topaankoop Fellaini was, en bij v Gaal spelers als Blind en Rojo kwamen, maar ook Di Maria, daar kan Mourinho Pogba, Lukaku, Martial?, Bailly, Matic en Sanchez op zijn conto schrijven. Dan heeft ie de as zelf samengesteld en 'n topkeeper die de rij sluit. Dan hoef je niet alleen toppers te hebben om je team dicht te bouwen. Shaw zakt misschien door 't ijs, maar liet hele leuke dingen zien bij Southampton. Lingard is 'n loper en aangevuld met Martial, Herrera, Smalling/Jones en Valencia kom je 'n heel eind.

Centraal in de verdediging 'n voetballende verdediger en de backs zijn kwetsbaar, maar daar heeft ie 2 seizoenen al niks aan gedaan. Nu komt Dalot, maar die zal er ook nog niet meteen staan.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_180823613
Martial is nog gehaald door LVG :). Backs zijn inderdaad belangrijk, we hebben gezien bij City wat een verschil het maakt :9.

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik kan wel echt genieten van zo'n Rashford in zijn begintijd, maar als hij dan zo weinig speelt kan hij zich ook minder ontwikkelen. Hij heeft wel meer dan een Welbeck had die toch wat lomper is.

United heeft wel een probleem gehad omdat Ferguson jarenlang niet op tijd geld erin heeft gestoken waardoor Moyes, van Gaal en Mourinho alles opnieuw moesten opbouwen. Heb ook verder niet het idee dat er daardoor een plan achter die aankopen zitten en ze maar gewoon dure spelers halen voor hun imago ipv te kijken welk type er in de speelwijze past. Sowieso moet je Mourinho nooit iets op laten bouwen.
Ingezet op fysiek, dat is toch een beetje de gedachtengang denk ik. Lukaku, Pogba, vasthouden aan Fellaini, Bailly, allemaal fysiek sterke spelers. Ook jongens zoals Sanchez en Matic staan hun mannetje.

Dat van Rashford en weinig minuten maken valt wel mee, vorig seizoen waren er maar acht spelers die meer minuten maakten. Dat wordt allemaal vaak schromelijk overdreven in de media.

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2018 22:39:38 ]
pi_188605257
Parodie op een voetbalclub.
Oh.
  zondag 6 oktober 2019 @ 21:30:36 #289
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189306291
Solskjaer zal binnenkort toch wel ontslagen worden?
Oh.
pi_189306336
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Solskjaer zal binnenkort toch wel ontslagen worden?
Sowieso. Maar ben benieuwd of er ook maar iemand is die dit zooitje aan de praat krijgt.
  zondag 6 oktober 2019 @ 21:35:03 #291
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189306373
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:32 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Sowieso. Maar ben benieuwd of er ook maar iemand is die dit zooitje aan de praat krijgt.
Waarschijnlijk niet zolang die Glazers en Woodward er blijven zitten.
Oh.
  maandag 7 oktober 2019 @ 10:21:21 #292
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189311102
Bizar dat zo'n rijke grote club al jaren zo'n matige selectie heeft. Passief voetbal, geen spelers waarvoor je naar het stadion komt, weinig creativeit. Vreselijk ook voor de spelers die wel wat meer in zich hebben. Denk dat zo'n Pogba liever voor wat minder salaris bij een leuk voetballende ploeg als Ajax zou spelen.
pi_189312384
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:21 schreef GwaiLow het volgende:
Bizar dat zo'n rijke grote club al jaren zo'n matige selectie heeft. Passief voetbal, geen spelers waarvoor je naar het stadion komt, weinig creativeit. Vreselijk ook voor de spelers die wel wat meer in zich hebben. Denk dat zo'n Pogba liever voor wat minder salaris bij een leuk voetballende ploeg als Ajax zou spelen.
Maar dan zien ze Pogba daar ook weer als spelmaker terwijl hij dat totaal niet is met zijn tunnelvisie.

Ik lees weleens mee op RedCafe en dan wordt snel duidelijk dat de club een probleem heeft met zijn identiteit. Daar zijn de supporters heel belangrijk in, er moet uiteindelijk iets zijn waarin je je onderscheid van anderen en waarmee je succes gaat behalen.

Het enige wat ze kunnen bedenken is geld, 'we gaan in januari De Ligt/De jong/Ziyech of Van de Beek oppikken, alsof die daar heen zouden willen. Geld als identiteit terwijl de Glazers er zitten om zelf te profiteren. Of ze hebben een snelle 'clinical striker' nodig, ja joh? Dat kon zeker geen enkele andere club bedenken?

Ik dacht dat het na Ferguson nog wat zou worden omdat ze met een hork van trainer om konden gaan en die rustig zijn werk zouden laten doen. Van Gaal mocht de boel op een andere grondslag opbouwen want heropbouw was nodig. Maar na een moelijke fase met veel blessures kregen ze al slappe knieen en lieten ze zich ophitsen door de media en begonnen ze snel succes te eisen en te schreeuwen om has been Mourinho. Houvast zoeken bij een zogenaamde garantie voor succes, en ook alleen maar omdat ze die toevallig uit de PL kennen. Ze wilden niet erkennen dat Ferguson een opgebruikte selectie had achtergelaten, dat Man U al heel lang tekort kwam voor de internationalel top en ze inderdaad were 'living in the past'. Dan mag Solksjaer de supporters even een nostalgisch gevoel komen geven en die doet dat dan ook, maar daar kun je natuurlijk ook niet meer van verwachten.

Verwend, decadent, entitled, geen idee van modern voetbal, de huidige spelersmarkt en geschikte spelers. Als je geen idee hebt van wat je club groot maakt kun je ook geen grote club blijven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 7 oktober 2019 @ 13:06:01 #294
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189313376
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Maar dan zien ze Pogba daar ook weer als spelmaker terwijl hij dat totaal niet is met zijn tunnelvisie.

Ik lees weleens mee op RedCafe en dan wordt snel duidelijk dat de club een probleem heeft met zijn identiteit. Daar zijn de supporters heel belangrijk in, er moet uiteindelijk iets zijn waarin je je onderscheid van anderen en waarmee je succes gaat behalen.

Het enige wat ze kunnen bedenken is geld, 'we gaan in januari De Ligt/De jong/Ziyech of Van de Beek oppikken, alsof die daar heen zouden willen. Geld als identiteit terwijl de Glazers er zitten om zelf te profiteren. Of ze hebben een snelle 'clinical striker' nodig, ja joh? Dat kon zeker geen enkele andere club bedenken?

Ik dacht dat het na Ferguson nog wat zou worden omdat ze met een hork van trainer om konden gaan en die rustig zijn werk zouden laten doen. Van Gaal mocht de boel op een andere grondslag opbouwen want heropbouw was nodig. Maar na een moelijke fase met veel blessures kregen ze al slappe knieen en lieten ze zich ophitsen door de media en begonnen ze snel succes te eisen en te schreeuwen om has been Mourinho. Houvast zoeken bij een zogenaamde garantie voor succes, en ook alleen maar omdat ze die toevallig uit de PL kennen. Ze wilden niet erkennen dat Ferguson een opgebruikte selectie had achtergelaten, dat Man U al heel lang tekort kwam voor de internationalel top en ze inderdaad were 'living in the past'. Dan mag Solksjaer de supporters even een nostalgisch gevoel komen geven en die doet dat dan ook, maar daar kun je natuurlijk ook niet meer van verwachten.

Verwend, decadent, entitled, geen idee van modern voetbal, de huidige spelersmarkt en geschikte spelers. Als je geen idee hebt van wat je club groot maakt kun je ook geen grote club blijven.
Ja true, jammer dat v Gaal zo snel weg moest. Misschien deed die vent die na Ferguson kwam het nog niet eens zo slecht..(?)
pi_189313788
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:06 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ja true, jammer dat v Gaal zo snel weg moest. Misschien deed die vent die na Ferguson kwam het nog niet eens zo slecht..(?)
Moyes leek me typisch zo'n trainer die paste bij Everton maar dat was het dan ook wel.

Waar het om gaat is dat de hele club, dus ook de supporters, zich moet committeren aan een stapje terug voor een heropbouw en andere voetbalstijl. Dan moet je niet na het 1e succesje van 4e worden het alweer hoog in de bol gaan krijgen of ineens de koopclub willen worden die United eigenlijk nooit geweest is. Het was de gelegenheid voor een stap vooruit naar het moderne voetbal, en met Mourinho werd het een stap naar voetbal en trainer die hun beste tijd gehad hebben.

Als je niet een stap terug kunt zetten is het alternatief vaak het afglijden, en dat is wat we nu zien en dat kan veel langer duren en veel lager uitkomen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 7 oktober 2019 @ 13:35:58 #296
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189313828
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Maar dan zien ze Pogba daar ook weer als spelmaker terwijl hij dat totaal niet is met zijn tunnelvisie.

Ik lees weleens mee op RedCafe en dan wordt snel duidelijk dat de club een probleem heeft met zijn identiteit. Daar zijn de supporters heel belangrijk in, er moet uiteindelijk iets zijn waarin je je onderscheid van anderen en waarmee je succes gaat behalen.

Het enige wat ze kunnen bedenken is geld, 'we gaan in januari De Ligt/De jong/Ziyech of Van de Beek oppikken, alsof die daar heen zouden willen. Geld als identiteit terwijl de Glazers er zitten om zelf te profiteren. Of ze hebben een snelle 'clinical striker' nodig, ja joh? Dat kon zeker geen enkele andere club bedenken?

Ik dacht dat het na Ferguson nog wat zou worden omdat ze met een hork van trainer om konden gaan en die rustig zijn werk zouden laten doen. Van Gaal mocht de boel op een andere grondslag opbouwen want heropbouw was nodig. Maar na een moelijke fase met veel blessures kregen ze al slappe knieen en lieten ze zich ophitsen door de media en begonnen ze snel succes te eisen en te schreeuwen om has been Mourinho. Houvast zoeken bij een zogenaamde garantie voor succes, en ook alleen maar omdat ze die toevallig uit de PL kennen. Ze wilden niet erkennen dat Ferguson een opgebruikte selectie had achtergelaten, dat Man U al heel lang tekort kwam voor de internationalel top en ze inderdaad were 'living in the past'. Dan mag Solksjaer de supporters even een nostalgisch gevoel komen geven en die doet dat dan ook, maar daar kun je natuurlijk ook niet meer van verwachten.

Verwend, decadent, entitled, geen idee van modern voetbal, de huidige spelersmarkt en geschikte spelers. Als je geen idee hebt van wat je club groot maakt kun je ook geen grote club blijven.
Die eigenaren zijn daar wel echt een probleem, die vinden het wel prima zo en vertrekken toch nooit.

Manchester United gaat gewoon precies hetzelfde krijgen als Liverpool jarenlang had, en is het dus wachten op een overname van een goed bestuur die ook net de juiste trainer aan weten te stellen die wel een visie heeft.
Oh.
pi_205204010
quote:
Er is al 998 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
twitter

twitter
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 juli 2022 @ 10:21:14 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_205242969
Erik ten Hag heeft Cristiano Ronaldo ook dinsdag niet kunnen verwelkomen op het trainingsveld van Manchester United. De Portugees bleef voor de tweede dag op rij thuis, terwijl hij verwacht werd bij de Engelse topclub.

Ten Hag ziet 'ontevreden' Ronaldo opnieuw niet verschijnen
© ProShots
Ten Hag ziet 'ontevreden' Ronaldo opnieuw niet verschijnen
De afwezigheid van Ronaldo is voer voor speculaties in Engeland. De aanvaller zou maandag aan de voorbereiding beginnen, maar meldde zich af vanwege privé-redenen. Ook dinsdag liet Ronaldo zich niet zien om de voorbereiding te beginnen. Met vrijdag alweer een tour naar Thailand en Australië in het vooruitzicht wordt de onduidelijkheid over zijn toekomst bij Manchester United groter en groter.

Volgens The Athletic wil Ronaldo per se vertrekken, vanwege het gebrek aan een startbewijs voor de Champions League. Daarnaast maakt hij zich zorgen over het gebrek aan een kwaliteitsinjectie in de selectie. Zaakwaarnemer Jorge Mendes kwam al samen met Chelsea-eigenaar Todd Boehly om de mogelijkheden voor een transfer te bespreken, meldt het Engelse medium. Ook Napoli zou de situatie nauwlettend volgen.

Ondertussen is Ten Hag wel degelijk bezig de gelederen te versterken. Tyrell Malacia wordt volgens de verwachting op korte termijn gepresenteerd als nieuwe linksback. Ook Christian Eriksen lijkt voor een transfer naar Old Trafford te kiezen. Daarnaast is Manchester United druk bezig met de komst van Frenkie de Jong en Lisandro Martínez.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205243003
Ik lees een beetje mee op de United-fora en supporters zijn enthousiast over de trainingen, vooral het feit dat er dynamische pass-oefeningen zijn worden ze hitsig van, wat heel veel zegt over de staat van United en hoe weinig werk op het veld de vorige trainer verichtte. Verdrietig is het.
-nee-
pi_205243902
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 10:21 schreef tong80 het volgende:
Erik ten Hag heeft Cristiano Ronaldo ook dinsdag niet kunnen verwelkomen op het trainingsveld van Manchester United. De Portugees bleef voor de tweede dag op rij thuis, terwijl hij verwacht werd bij de Engelse topclub.

Ten Hag ziet 'ontevreden' Ronaldo opnieuw niet verschijnen
© ProShots
Ten Hag ziet 'ontevreden' Ronaldo opnieuw niet verschijnen
De afwezigheid van Ronaldo is voer voor speculaties in Engeland. De aanvaller zou maandag aan de voorbereiding beginnen, maar meldde zich af vanwege privé-redenen. Ook dinsdag liet Ronaldo zich niet zien om de voorbereiding te beginnen. Met vrijdag alweer een tour naar Thailand en Australië in het vooruitzicht wordt de onduidelijkheid over zijn toekomst bij Manchester United groter en groter.

Volgens The Athletic wil Ronaldo per se vertrekken, vanwege het gebrek aan een startbewijs voor de Champions League. Daarnaast maakt hij zich zorgen over het gebrek aan een kwaliteitsinjectie in de selectie. Zaakwaarnemer Jorge Mendes kwam al samen met Chelsea-eigenaar Todd Boehly om de mogelijkheden voor een transfer te bespreken, meldt het Engelse medium. Ook Napoli zou de situatie nauwlettend volgen.

Ondertussen is Ten Hag wel degelijk bezig de gelederen te versterken. Tyrell Malacia wordt volgens de verwachting op korte termijn gepresenteerd als nieuwe linksback. Ook Christian Eriksen lijkt voor een transfer naar Old Trafford te kiezen. Daarnaast is Manchester United druk bezig met de komst van Frenkie de Jong en Lisandro Martínez.

:T
weg met ronaldo. over zijn top. tijd voor nieuw bloed
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')