Wel ervaring, de UU doet iets vergelijkbaars in het eerste jaar. Ik vond het wel prettig eigenlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:13 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Keuzevakken waren ook niet all that, hoor.
Ik heb mijn P gehaald (ik ben dit topic echt láng kwijt geweest) en nu stond er in de brief die ik daaromtrent heb ontvangen dat er volgend jaar speciale werkgroepen zijn voor mensen die hun P in het eerste jaar hebben gehaald, waardoor ze 'hun nominale werktempo' hoog kunnen houden. Dat zou wel inhouden dat ik niet in dezelfde werkgroep terecht kom als een paar vriendinnen, plus ik vraag me af wat nou echt de meerwaarde van die werkgroepen is.. Iemand ervaring (vast niet)?
Google is your friend! Ik kwam zelf uit bij de JFV Groningen. Zij organiseren de boekenverkoop en kunnen je wellicht wat meer vertellen over de data.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:34 schreef Fems het volgende:
...Weet iemand hier hoe het zit met boeken bestellen etc. Of ik dat al moet doen of gewoon over me heen moet laten komen? ...
De boeken kan je inderdaad bestellen als je lid wordt van de JFV, hier kan je al je boeken met 10% korting kopen, maar sommige boeken kan je ook wel bij een tweedehandswinkel halen. de boekenlijst vind je op www.rug.nl/ocasys/quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:34 schreef Fems het volgende:
Hoi!
Na lang wikken en wegen heb ik maar besloten om internationaal en europees recht te gaan studeren in Groningen. (uitgeloot voor internationale betrekkingen en internationale organisatie en had 2 2e keuzes, dus moest nog weer kiezen)
Alleen, omdat ik me zo laat heb ingeschreven zal het nog wel even duren voordat ik informatie van de RuG opgestuurd krijg. Weet iemand hier hoe het zit met boeken bestellen etc. Of ik dat al moet doen of gewoon over me heen moet laten komen? Aangezien mensen die farmacie gaan doen ze bv. voor 1 augustus besteld moeten hebben!
Welkom dan in het goede maar nu even wat rustige topic.quote:
Ja, en wederom geen pink ladies editionquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:24 schreef Steve het volgende:
De Kluwer is geel dit jaar.Lekker vrolijk.
()
Hmmmm, ik wilde me het geld eigenlijk besparen maar ik heb zo'n zin om stickertjes te plakken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:24 schreef Steve het volgende:
De Kluwer is geel dit jaar.Lekker vrolijk.
()
Bespaarsuggestie: je mag mijn stickertjes wel plakken!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:31 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Hmmmm, ik wilde me het geld eigenlijk besparen maar ik heb zo'n zin om stickertjes te plakken.
()
En de veelgebruikte tabjes alvast wat verstevigen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:47 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik plak die stickertjes altijd zo ver terug dat de tekst juist zichtbaar is, maar je hebt ook van die mensen die ze heel ver hebben uitsteken en waar ze na een week gebruik al met halve pagina eruit scheuren
Dat is mooi klote.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ga dit jaar geen nieuwe bundels kopen. Ik weet helaas nog niet of ik door mag gaan met de Master, ik moet nog 2 hertentamens maken einde deze maand en als ik die haal mis ik nog 3 ECTS. Dat wordt dus een beroep op de hardheidsclausule, want zonder die punten mag ik simpelweg niet verder.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:45 schreef Marloes het volgende:
Ik kan niet zonder stickertjes!! En dan met name de gekleurde stickertjes die erg handig zijn bij tentamens
Mijn wetboek is altijd een discobundel, alle vijf de kleuren evenveel en overalquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:02 schreef Marloes het volgende:
Ik hoorde van een vriendin dat ze geen leuke gekleurde plakkertjes mogen gebruiken in Groningen (mijn favo is de roze en oranje) ben ik even blij dat ik in Utrecht studeer
dat mag wel, je mag er alleen niet op schrijven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:02 schreef Marloes het volgende:
Ik hoorde van een vriendin dat ze geen leuke gekleurde plakkertjes mogen gebruiken in Groningen (mijn favo is de roze en oranje) ben ik even blij dat ik in Utrecht studeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |