WAARSCHUWING:Deze topic bevat epische faal en een epische paint.Ik werkte dus vandaag voor het eerst bij het boekenophaalcrew van Van Dijk Educatie (ja, ik heb zo'n blauwe shirt van hun gedragen en bij sommige mensen met een harde nee moeten verkopen omdat ze denken dat ze een half stukgebroken boek nog kunnen inleveren en nee, ik weet niet of ik bij jou op school langs ga komen.)
Ik kreeg dus een aantal bruggers die moesten huilen omdat ze 50 euro moeten betalen voor een biologieboek die ze zelf verneukt hebben. Komen ze met het smoesje aan van dat ze het zo hebben gekregen in het begin van het schooljaar maar volgens mijn baas kan dat niet dus ik deed mijn

naar hun toe met een boete. Zij helemaal huilen. De enige waarmee ik ze kan vergelijken is met die epische MJ fans en Roda/Fortuna fans (vanwege Sporting Limburg) die hun kapothuilen op de grond vielen alles.
Epische paint:![]()
Klacht: Trieste epische bruggers.
Klacht 2: Er was geen airco in de aula.
Meevaller: Wel 35 euro vandaag verdiend.

Edit: Weten jullie misschien hoe ik de volgende keer kan voorkomen dat er weer zoiets gebeurt want het is best wel triest als ik er aan terugdenk.
[ Bericht 3% gewijzigd door o.us op 03-07-2009 19:50:04 ]