En dat terwijl ik deel 4 en 5 te kort vond, omdat er veel te veel werd weggelaten uit dat in het boek wel ter sprake kwamquote:De film is te lang
Er zijn geen voorpremieres ingepland (op een première, en de midden-nacht-voorstelling na). De vertoning van afgelopen week was een screening.quote:
Lijkt mij niet toch? Het enige dat je daarmee kan doen is diegene aanzetten het boek te lezenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef Mavro het volgende:
Btw: moeten dingen waarvan we weten dat het gebeurd uit de boeken hier in spoilertags voor mensen die alleen de films kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet kijken dus als je het boek niet gelezen hebt
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
Met spoilertags dus.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:15 schreef Adelante het volgende:
Wat mij betreft gewoon zonder spoilers, die boeken zijn al vier jaar uit ofzo
Gewoon deel I toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 17:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Vanavond om 8 uur op SBS 6 een HP-special.
Nee, die begint daarna om half negen!quote:
Ja, weer lekker typisch SBSquote:Op maandag 13 juli 2009 21:24 schreef StefanKollaart het volgende:
Idd, best een aardig programma.. Na "de steen der wijzen" komt deel 3 van de docu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |