abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:41:34 #126
159909 -Peach
Prunus persica
pi_71246855
Wat waren de mini's van deze maand eigks? Of was er niet elke maand een andere?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:18:22 #127
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71248218
Ik heb zaterdag een minivoetencreme gekocht, die roze , niet die pied de pepper.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71248998
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zaterdag een minivoetencreme gekocht, die roze , niet die pied de pepper.
Fair Trade Foot Lotion zeker. Volgens mij is Lush deze periode helemaal into fair trade. Het jungle zeepje is trouwens alleen via MO UK te koop. En het is een limited edition.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:42:17 #129
176471 oh-oh
pi_71249043
Yeps de fair trade.
Peach, als je mini's wil wil ik ze wel ff halen en opsturen hoor.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71249573
Heej oh-oh had ik goed onthouden dat je me iets zou opsturen of ben ik een beetje kan best namelijk
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:13:57 #131
176471 oh-oh
pi_71250073
Uhmmm...

Zou best kunnen maar wat dan?
( Groucho Marx )
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:15:47 #132
159909 -Peach
Prunus persica
pi_71250134
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Yeps de fair trade.
Peach, als je mini's wil wil ik ze wel ff halen en opsturen hoor.
Maar ik heb nog ultra bland en paradise regainedmini's dus heb ff niks nodig
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_71250156
Ik dacht dat je me bedreigd had met een masker wat stonk ofzo dondert niet hoor, heb nog een vol potje crash course anyway. Maar ik was steeds de post aan het checken want normaal vergeet ik dat wel eens een dag of 4 en ik dacht een stinkmasker wat gaat liggen fermenteren in mn postbus is misschien niet handig.
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:20:02 #134
176471 oh-oh
pi_71250266
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:16 schreef Dipkip het volgende:
Ik dacht dat je me bedreigd had met een masker wat stonk ofzo dondert niet hoor, heb nog een vol potje crash course anyway. Maar ik was steeds de post aan het checken want normaal vergeet ik dat wel eens een dag of 4 en ik dacht een stinkmasker wat gaat liggen fermenteren in mn postbus is misschien niet handig.
OOOOOh Ayesha???
Die ga ik van t weekend met liefde aan je sturen!
Ja dat was het , die zakjes van Cat moest ik op wachten, sorry!!!!

Oh Dip , schenk ff wat voor de beestjes, word je ook zo mooi groen, tis net een maskertje
( Groucho Marx )
pi_71250365
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOh Ayesha???
Die ga ik van t weekend met liefde aan je sturen!
Ja dat was het , die zakjes van Cat moest ik op wachten, sorry!!!!

Oh Dip , schenk ff wat voor de beestjes, word je ook zo mooi groen, tis net een maskertje
Hahaha maakt niet uit joh ik vroeg me gewoon af of ik het verkeerd had onthouden.

Ik ben het van plan, ik zit op mn stufi te wachten baal dat ik geen rijbewijs heb anders kon ik echt helpen. Hopelijk volgend jaar.
pi_71250451
Jaa Dip! Storten en worden!

En dan meteen even naar het topic Gastgezin Redcat: Cat's 3e nestje - The Japanese connection gaan om te oeh-en te aah-en Of was je daar al als stille aanwezigheid?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71250638
Ik ben in F&F een onwijze lurker sinds relletje #736287 over of je wel of niet mag zeggen dat het niet handig is om je hond chocola te geven, ofzo. Er loopt een user rond die nog steeds als ik post in een topic waar zij post (ook als dat, weet ik veel, in GC of SEX is) me gaat uitschelden daarom ik weet dus eigenlijk niet eens meer precies waarom, maar het ging nergens over Echt, F&F is het OUD voor de mensen die wegens teveel kibbelen en zeiken OUD niet inmogen.
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:34:22 #138
176471 oh-oh
pi_71250742
Gewoon mee komen posten, ik heb ook steeds mot met 1 user daar maar ach, just ignore
( Groucho Marx )
pi_71250831
Mjaaaa nee. Heb het al druk genoeg hier
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:39:06 #140
176471 oh-oh
pi_71250903
Waaaaaaaaaar???

Ik vind je leuk en ik mis je wel als dit topic stil staat heur .
( Groucho Marx )
pi_71251372

Met de party wordt het vast weer drukker hier, had ff niks lushrelated te melden. Maar ze zijn de party aan het verplaatsen en nu is het waarschijnlijk tijdens mn vakantie

Cat ga jij bestellen denk je?
pi_71251433
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Waaaaaaaaaar???

Ik vind je leuk en ik mis je wel als dit topic stil staat heur .

Dat dus.

En oh-oh en ik posten in F&F en wij zijn toch leuheuk! Al ben ik de eerste die toegeeft dat er echt een paar over de struik gewaaide boomknuffelaars zitten. Maar die negeer ik gewoon.
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:55:45 #143
176471 oh-oh
pi_71251479
Ik ben ook braaf mn stash op aan het maken.
Vrijdag was ik wel ff bij Lush, maar het meisje dat er was stond zooo stom en ongeinteresseerd met vrienden van dr te roddelen heel hard dat we ons bijna indringers voelden...
Ik wilde de cocoboy ruiken maar die mag pas in augustus de winkel in.
Nou had ik toch al begrepen dat ie tegenvalt .
Ow, mn HIWTK sp is bijna leeg
( Groucho Marx )
pi_71251486
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:53 schreef Dipkip het volgende:

Met de party wordt het vast weer drukker hier, had ff niks lushrelated te melden. Maar ze zijn de party aan het verplaatsen en nu is het waarschijnlijk tijdens mn vakantie

Cat ga jij bestellen denk je?
Ik denk het wel. Ook als er voor mezelf niks bijzit zal het wel een groepsorder worden. Ik heb aromacreme nooooodig!
pi_71251633
Jullie zijn ook hartstikke leuk, maar ik vind de sfeer gewoon niet zo leuk. Buiten die ene griet zitten er ook posters bij die zowat 3 posts per minuut daar neerknallen waarvan ik denk dus dan erger ik me teveel. Maar ik kom denk ik wel ff posten in het asielactietopic dan als ik gestort heb, goed?

maar geen schattige asielbeestjes posten dan anders wordt het ruzie hier thuis
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk het wel. Ook als er voor mezelf niks bijzit zal het wel een groepsorder worden. Ik heb aromacreme nooooodig!
Ooeoeh mag ik dan met je meedoen mocht ik dan op vakantie zijn en er zit iets bij waarvan ik denk hebbehebbehebbe?
pi_71251735
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:59 schreef Dipkip het volgende:
Jullie zijn ook hartstikke leuk, maar ik vind de sfeer gewoon niet zo leuk. Buiten die ene griet zitten er ook posters bij die zowat 3 posts per minuut daar neerknallen waarvan ik denk dus dan erger ik me teveel. Maar ik kom denk ik wel ff posten in het asielactietopic dan als ik gestort heb, goed?

maar geen schattige asielbeestjes posten dan anders wordt het ruzie hier thuis
[..]
Volgens mij hebben meer mensen daar last van, dus het cute beestjesgehalte valt wel mee. Mocht je geen tagje willen dan kun je dat aangeven.
quote:
Ooeoeh mag ik dan met je meedoen mocht ik dan op vakantie zijn en er zit iets bij waarvan ik denk hebbehebbehebbe?
Alleen als je een teken van leven geeft in mijn topic.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71252527
thnx!
pi_71253022
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:26 schreef Dipkip het volgende:
thnx!
Mijn topic! Wat doe je!?
pi_71253099
U vraagt, wij draaien
pi_71253184
Nu moet ik wel voor je gaan bestellen he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')