Fair Trade Foot Lotion zeker. Volgens mij is Lush deze periode helemaal into fair trade. Het jungle zeepje is trouwens alleen via MO UK te koop. En het is een limited edition.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zaterdag een minivoetencreme gekocht, die roze , niet die pied de pepper.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Yeps de fair trade.
Peach, als je mini's wil wil ik ze wel ff halen en opsturen hoor.
OOOOOh Ayesha???quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:16 schreef Dipkip het volgende:
Ik dacht dat je me bedreigd had met een masker wat stonk ofzodondert niet hoor, heb nog een vol potje crash course anyway. Maar ik was steeds de post aan het checken want normaal vergeet ik dat wel eens een dag of 4 en ik dacht een stinkmasker wat gaat liggen fermenteren in mn postbus is misschien niet handig.
Hahaha maakt niet uit johquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOh Ayesha???
Die ga ik van t weekend met liefde aan je sturen!
Ja dat was het , die zakjes van Cat moest ik op wachten, sorry!!!!
![]()
Oh Dip , schenk ff wat voor de beestjes, word je ook zo mooi groen, tis net een maskertje
Dat dus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Waaaaaaaaaar???
![]()
Ik vind je leuk en ik mis je wel als dit topic stil staat heur .
Ik denk het wel. Ook als er voor mezelf niks bijzit zal het wel een groepsorder worden. Ik heb aromacreme nooooodig!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:53 schreef Dipkip het volgende:![]()
Met de party wordt het vast weer drukker hier, had ff niks lushrelated te melden. Maar ze zijn de party aan het verplaatsen en nu is het waarschijnlijk tijdens mn vakantie![]()
Cat ga jij bestellen denk je?
Ooeoeh mag ik dan met je meedoen mocht ik dan op vakantie zijn en er zit iets bij waarvan ik denk hebbehebbehebbe?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk het wel. Ook als er voor mezelf niks bijzit zal het wel een groepsorder worden. Ik heb aromacreme nooooodig!
Volgens mij hebben meer mensen daar last van, dus het cute beestjesgehalte valt wel mee. Mocht je geen tagje willen dan kun je dat aangeven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:59 schreef Dipkip het volgende:
Jullie zijn ook hartstikke leuk, maar ik vind de sfeer gewoon niet zo leuk. Buiten die ene griet zitten er ook posters bij die zowat 3 posts per minuut daar neerknallen waarvan ik denk![]()
dus dan erger ik me teveel. Maar ik kom denk ik wel ff posten in het asielactietopic dan als ik gestort heb, goed?
![]()
maar geen schattige asielbeestjes posten dan anders wordt het ruzie hier thuis
[..]
Alleen als je een teken van leven geeft in mijn topic.quote:Ooeoeh mag ik dan met je meedoen mocht ik dan op vakantie zijn en er zit iets bij waarvan ik denk hebbehebbehebbe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |