abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70982363
We hebben alleen Lissie (die twee kittens zijn geloof ik al snel naar een andere mama gegaan maar dat weet ik niet zeker) en ja dat is haar. Ze is een beetje scheef (aangereden en uit zichzelf weer genezen) en een ietsiepietsie gehandicapt. Haar eigen kittens zijn nu in het asiel..... denk ik....
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_70982637
Gehandicapte poezels hebben net dat extra speciale. Leuk dat je een kat van de opvang hebt geadopteerd! Haar kittens komen vast goed terecht, genoeg mensen die juist op zoek zijn naar een kitten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_70982747
Kittens zijn inderdaad sneller weg dan een oudere dame (nou ja zeg rond de 3 jaar) die ook zo haar mankementjes heeft (kaakje scheef, tandje steekt naar buiten dus later DAkosten voor tandjes), oogje kan niet dicht etc etc.

Ik was alleen gelijk fliefd en mijn hubbie ook dus dat was binnen 5 min. geregeld. Kittens leuk maar we hebben er hier nog een van net een jaar rondlopen en daar past o.i. toch een iets ouder poezeltje beter bij.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_70996415
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:03 schreef Cat22 het volgende:
Gehandicapte poezels hebben net dat extra speciale. Leuk dat je een kat van de opvang hebt geadopteerd! Haar kittens komen vast goed terecht, genoeg mensen die juist op zoek zijn naar een kitten.
pi_71039923
tvp

kan niet wachten op de foto's en heeft nu al genoten van de mama foto's
Help me teach her how to fly......
pi_71040246
Leuk weer nieuwe meekijkerts. Stay tuned voor verse buikfoto's morgen! Dan zit er telkens keurig een week tussen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71042261
*check*

Leuk!! Een nieuw nestje, heb je echt iets leuks om naar uit te kijken! En wat een scheet van een poes zeg!! wat is die snel gewend
(:
  donderdag 16 juli 2009 @ 18:59:16 #108
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_71042377
Nog geen kindjes
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_71045898
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 18:59 schreef ElisaB het volgende:
Nog geen kindjes
Nope.

Ik zit net Poekes eerste topic door te kijken met de zwangere Sterre . Als ik die plofbuik zie heeft Yoko nog minstens een week te gaan. Mijn zenuwen, wat doe je!

Net heb ik nog een poosje bij haar gezeten. Ik had me helemaal geïnstalleerd en mevrouw ging.... eten.
Ik heb het even afgewacht en begon toen tegen haar te kletsen. Die blik!

Mijn mens!

Hier!

En ik niet op haar schoot!

Toen was het gauw genoeg geregeld.

En ik heb haar kontje vandaag even afgeveegd, ze kan het zelf niet meer helemaal bijhouden. Dat was een hilarisch gezicht: Yoko lag op haar buik op een kussen, ik begin te poetsen en in plaats dat mevrouw er vandoor gaat strekt ze haar achterpoten plat op de grond, zodat alle vier de poten gespreid lagen. En ze keek me heeeeeel zielig aan.

De pose 'op mijn schoot op haar rug als aangespoelde walvis liggen' levert dezelfde blik op. Helaas had ik de camera niet bij me.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:51:20 #110
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71047039
Ik verwacht daar nog wel een foto van een keer hoor Cat
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_71056528
foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:16:36 #112
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71064202
Oh Cat...je moet Yoko echt zoooo houden he!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_71071304
Foto-update!

Den Buijck

Lijkt niet zoveel te zijn gegroeid, ik denk dat de kittens in aan het dalen zijn. De meeste kitten actie (voor zover ik kan voelen) vindt ook tussen de achterpoten plaats.

Gewoon... omdat ze zo'n mooi hoofdje heeft.

Zucht ende zwijmel....

En -op veler verzoek- de beached whale. Mevrouw had er vandaag niet zoveel zin in. Vind je het gek?

Morgen ben ik de hele dag weg, één van mijn vriendinnen kon het niet aan dat Yoko dan de hele dag alleen zou zijn dus die komt tussendoor kijken.

Mevrouw is haar slaapplekken flink aan het omgraven. Kan verveling zijn maar ik gok op nesteldrang!

En als ze over twee weken pas bevalt kan ik mezelf om deze 'voorspellende' teksten erg hard gaan uitlachen.

Zugabe: soms vind je zomaar wat op je balkon.

Of je vindt het in een hoekje:
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 juli 2009 @ 16:47:59 #114
163650 Greys
pi_71071929
!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71072039
!
pi_71072608
beached whale
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:37:48 #117
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71074608
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:28 schreef Cat22 het volgende:
Foto-update!

Den Buijck
[ afbeelding ]
Lijkt niet zoveel te zijn gegroeid, ik denk dat de kittens in aan het dalen zijn. De meeste kitten actie (voor zover ik kan voelen) vindt ook tussen de achterpoten plaats.

Gewoon... omdat ze zo'n mooi hoofdje heeft.
[ afbeelding ]

Zucht ende zwijmel....
[ afbeelding ]

En -op veler verzoek- de beached whale. Mevrouw had er vandaag niet zoveel zin in. Vind je het gek?
[ afbeelding ]

Morgen ben ik de hele dag weg, één van mijn vriendinnen kon het niet aan dat Yoko dan de hele dag alleen zou zijn dus die komt tussendoor kijken.

Mevrouw is haar slaapplekken flink aan het omgraven. Kan verveling zijn maar ik gok op nesteldrang!

En als ze over twee weken pas bevalt kan ik mezelf om deze 'voorspellende' teksten erg hard gaan uitlachen.

Zugabe: soms vind je zomaar wat op je balkon.
[ link | afbeelding ]

Of je vindt het in een hoekje:
[ afbeelding ]
Oh wat een knapperd is het toch !
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:14:09 #118
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71077077
Ze is zooooooooo leuk en mooi en volgens mij ook heul furrywurry
pi_71077773
Pas over twee topics pas, toch
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_71078531
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze is zooooooooo leuk
quote:
en mooi
quote:
en volgens mij ook heul furrywurry
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:41 schreef nokwanda het volgende:
Pas over twee topics pas, toch
Als ze zich een beetje aan de Fok-etiquette houdt wel dus doet maar eens flink doorposten.
pi_71080077
Dan lever ik nu nog effe een bijdrage voor ik me voor de tv nestel in de armen van mijn geliefde
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:11:07 #122
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71081893
Ik wil kittens
Ow O+
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:12:03 #123
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71081929
Ze is wel heel mooi zeg!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 23:36:00 #124
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_71082735
* Ook meelurkt
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_71100798
Ah, weer een Redcat topic. Een paar maanden geleden heb ik die andere topics eens doorgeneusd en ik vroeg me al af wanneer er weer een nieuwe kwam. Succes!

*Pakt de popcorn er vast bij.*
pi_71106985
Even een tvp!

Ben benieuwd naar de kittens!!!
pi_71107554
WHEHE

poes bij balkondeur =
(:
  zondag 19 juli 2009 @ 00:42:23 #128
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71107749
Nog steeds geen kittens?
pi_71109476

KITTENS!!!!!!!!!

Ik was vandaag de hele dag weg dus toen ik naar bed ging mocht Yoko als vanouds bij me. Lekker rondkijken, kriebelen, het normale verhaal. Ik ging
Rond half 2 werd ik wakker en hoorde een heel hoog protesterend gepiep, vlak naast me. Dat klinkt niet als Yoko!

Ik doe het licht aan en zie een grote plek op mijn dekbed. En een likkende Yoko en een heel klein kitten! Prompt wordt nummer 2 geboren. Ze zijn lieieieief en Yoko doet het goed!

Nu is het een half uurtje later, alles lijkt rustig tot dusver. Maar wie weet komt er nog wat. Inmiddels is het spul naar de kraammand verhuisd, kan ik straks mijn bed verschonen.

Oh ja, het is een cypertje en een rooie. Cypertje is pittig, de rooie (als eerste geboren) is wat sloom, die houd ik in de gaten, kijken of hij wel gaat drinken bij mamma.

En nu gauw terug naar de kraammand, stay tuned voor updates!

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 19-07-2009 03:53:37 ]
pi_71109514
Ow ja, ik heb uiteraard foto's: volgen morgenochtend.
  zondag 19 juli 2009 @ 02:16:31 #131
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71109623
Jaaaaaaaaaaaaaa!

Succes met Yoko en Yoko-babies
En morgen foto's!
pi_71110244
ik ga dit volgen, poezebeebies
pi_71110268
Ingetje nog op? (edit: en MM )

Weet je nog: ik wilde er eentje, mijn possible maybe persoon wilde er eentje en Debsterrr wilde er twee he?

Het zijn er vier

Na een pauze kreeg Yoko opeens weer persweeën en nummer drie en vier volgenden binnen 10 minuten. Van nummer drie heb ik een bevallingsfilmpje. En poezen kunnen puffen: bek open, spinnen en hijgen maar en dan rolt de laatste (tot nu toe???) er zo uit.

De score:
1 rooie (die rood met wit blijkt te zijn nu hij/zij is opgedroogd)
3 cypertjes, wellicht wat wit hier en daar, maar dat is nu moeilijk te zien. En ze doen het to dusver haske goed. De rooie heeft inmiddels ook de Yoko gevonden, tussen het baren door dan.

En mijn bed is nog steeds niet verschoond. Net alsof ik vannacht nog slaap of zo.
  zondag 19 juli 2009 @ 03:03:03 #134
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_71110351
quote:
Op zondag 19 juli 2009 02:07 schreef Cat22 het volgende:

KITTENS!!!!!!!!!

Ik was vandaag de hele dag weg dus toen ik naar bed ging mocht Yoko als vanouds bij me. Lekker rondkijken, kriebelen, het normale verhaal. Ik ging
Rond half 2 werd ik wakker en hoorde een heel hoog protesterend gepiep, vlak naast me. Dat klinkt niet als Yoko!

Ik doe het licht aan en zie een grote plek op mijn dekbed. En een likkende Yoko en een heel klein kitten! Prompt wordt nummer 2 geboren. Ze zijn lieieieief en Yoko doet het goed!

Nu is het een half uurtje later, alles lijkt rustig tot dusver. Maar wie weet komt er nog wat. Inmiddels is het spul naar de kraammand verhuisd, kan ik straks mijn bed verschonen.

Oh ja, het is een cypertje en een rooie. Cypertje is pittig, de rooie (als eerste geboren) is wat sloom, die houdt in in de gaten, kijken of hij wel gaat drinken bij mamma.

En nu gauw terug naar de kraammand, stay tuned voor updates!

Wat is dat toch met redcat mamapoezen en tegen je aan bevallen??? Net als met Sterre!

Feli Cat!
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_71110485
De eerste foto's (overige foto's en bevallingsfilmpjes volgen morgen)

Nadat de eerste twee geboren waren: Yoko nam een knuffel-, spin- en rustpauze.

Vier kittens!

Morgen maak ik weer verse plaatjes, dan zijn ze allemaal ook mooi opgedroogd.
pi_71110492
quote:
Op zondag 19 juli 2009 03:03 schreef Poeke het volgende:

[..]

Wat is dat toch met redcat mamapoezen en tegen je aan bevallen??? Net als met Sterre!

Feli Cat!
Ja he!? Ik moest meteen aan je denken!

Zo lief, ik ben de heel dag de deur uit en Yoko wacht tot ik een goede 2 uur thuis ben om te gaan bevallen.
pi_71110537
Aahw
zo lief
  zondag 19 juli 2009 @ 03:26:35 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71110551
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_71110557
Wat zij zeggen enzo.
Ik wilde de pc net uitzetten, maar ja...
  zondag 19 juli 2009 @ 03:28:04 #140
104871 remlof
Europees federalist
pi_71110560
Ik sluit me helemaal bij MeMo hierboven aan
pi_71110570
Die onderste foto en dan dat achterpootje van blackie rechts is zooo

Terwijl er genoeg poezen zijn op de wereld bloes
pi_71110608
Het zijn echt lieve klein ratjes katjes he?

Debsterrrrr!!!!!! Waar ben je? Ik zal eens een pb sturen.

Inmiddels is Yoko en kinderen voorzien van schone doeken, moeders van een lekker snoepje en is ze verhuisd naar haar eigen kamer. Kan ze rustig liggen en bonding doen met de kinderen en zo. En kan ik ein-de-lijk mijn bed verschonen.
Ze is zo vertrouwd met mij! Ik haalde haar kinderen uit de mand en legde ze even op bed. Yoko kijkt eens rond en ploft zich ernaast. Menig moederpoes sleept die kinderen aan het nekvel terug naar de mand. Zij niet, als ik het bed blijkbaar een goede plek vind is zij het ermee eens. Tja, ze is er ook op bevallen...
Maar het draadje tussen haar en kids is nog niet langer geweest dan een centimeter of 15.
pi_71111338
Wieie! Gefeliciteerd pleegmama!

Superlief dat ze je dus ook zo vertrouwt dat ze naast jou op bed wil bevallen
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_71111345
Wowie wat Liefffff.
  zondag 19 juli 2009 @ 09:04:39 #145
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71111377
quote:
Op zondag 19 juli 2009 03:36 schreef Cat22 het volgende:
Het zijn echt lieve klein ratjes katjes he?

Debsterrrrr!!!!!! Waar ben je? Ik zal eens een pb sturen.

Inmiddels is Yoko en kinderen voorzien van schone doeken, moeders van een lekker snoepje en is ze verhuisd naar haar eigen kamer. Kan ze rustig liggen en bonding doen met de kinderen en zo. En kan ik ein-de-lijk mijn bed verschonen.
Ze is zo vertrouwd met mij! Ik haalde haar kinderen uit de mand en legde ze even op bed. Yoko kijkt eens rond en ploft zich ernaast. Menig moederpoes sleept die kinderen aan het nekvel terug naar de mand. Zij niet, als ik het bed blijkbaar een goede plek vind is zij het ermee eens. Tja, ze is er ook op bevallen...
Maar het draadje tussen haar en kids is nog niet langer geweest dan een centimeter of 15.
Net wakker en ik zit hier nu dus met een enorme grijns achter de computer!! Wat ontzettend lief dat ze naast je bevallen is! En 1 rooie kitten en cyperse en en en en dit zou helemaal goed moeten komen .
pi_71111457
quote:
Op zondag 19 juli 2009 09:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Net wakker en ik zit hier nu dus met een enorme grijns achter de computer!! Wat ontzettend lief dat ze naast je bevallen is! En 1 rooie kitten en cyperse en en en en dit zou helemaal goed moeten komen .
Jaaaa!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het nestje heeft de eerste uren prima doorstaan. Alles is mooi opgedroogd en ik zie witte pootjes, nekjes en volgens mij zelfs een beetje Yoko rood op twee wangetjes. En waar Yoko me net na de bevalling nog ontving op bed wandelde ze nu alweer richting deur als ze me hoort. Om wel meteen terug te rennen naar haar kinderen als ik binnen kom.
En Yoko draait, krult en strekt zich door het nest om maar zoveel mogelijk kriebels te ontvangen. Arme kids, die raken soms enigzins in de verdrukking. Maar dat laten ze dan hard genoeg weten.
  zondag 19 juli 2009 @ 10:18:01 #147
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71111790
Ooooooooooooh
Wat lief

En een rooie erbij

En Yoko zou je nu niet eens meer weg kunnen doen....jullie hebben overduidelijk een enorrrme klik!
pi_71111879
Whehe, ik ben dit topic net op tijd gaan volgen. Gefeliciteerd!
  † In Memoriam † zondag 19 juli 2009 @ 10:57:04 #149
137949 Disana
pi_71112290
Echt prachtig. Fantastisch ook dat Yoko zo veilig kon bevallen dankzij jullie inzet.
  zondag 19 juli 2009 @ 10:58:28 #150
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71112311
Ik dacht dat duurt nog wel een weekje of twee

Whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kittens

Cat, gefeliciteerd met de kindertjes en geef Yoko een dikke knuffel van mij, zij heeft toch het zware werk gedaan
Ow O+
pi_71112363
Foto-uurtje!

Rood-wit, de kleinste van het spul met 62 gram.

Fijn gestreepte cyper (lijkt op Kitty ) en weegt een zeer behoorlijke 85 gram en is daarmee ruim de grootste van het nest.

Cyper met bruin neusje: 67 gram

Cyper met roze neusje: 78 gram. Yoko vond het allemaal maar wat boeiend.

En zo ziet dat er gezamenlijk uit:

Samenvatting van vannacht en vanmorgen:

De eerstegeborene... awwww....
Poeke, Redcats houden volgens mij van felgekleurde dekbedovertrekken.

Nummer 2: 4 seconden geboren
Onder een spoilertje voor mensen die geen vruchtvlies willen zien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon

En dit is Yoko's buik, een paar uur na de bevalling: buikspieroefeningen
pi_71112421
gefeliciteerd cat.

[ Bericht 2% gewijzigd door F_r op 19-07-2009 11:10:15 ]
pi_71112441
Zo Cat dat zijn leuke kittens. Net alsof heel Fok! fauna moeder is geworden..

Proficiat..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  zondag 19 juli 2009 @ 11:09:25 #154
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71112553
Leuke en vooral lieve foto's Cat
  zondag 19 juli 2009 @ 11:16:18 #155
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  zondag 19 juli 2009 @ 11:36:23 #156
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_71113122
lieef!!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_71113228
Bevallingsfilmpjes van nummer 3!
Bevallen bij het licht van een nachtlampje is haske romantisch en goed voor de overgang vanuit de baarmoeder en zo, maar het doet de kwaliteit van de opnamen niet echt goed.

En... ik ben wat hieperdepieper, valt vast niet op.

pi_71114295
awwwwwwwwww wat lief
  zondag 19 juli 2009 @ 13:00:12 #159
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_71115215
Hihaaaaaa

Wat schattig toch weer
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 19 juli 2009 @ 13:37:09 #160
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71116351
Jaaaaaaaa, daar zijn ze

Wat leuk
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 19 juli 2009 @ 13:45:27 #161
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71116632
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:01 schreef Cat22 het volgende:
Foto-uurtje!

Rood-wit, de kleinste van het spul met 62 gram.
[ afbeelding ]

Fijn gestreepte cyper (lijkt op Kitty ) en weegt een zeer behoorlijke 85 gram en is daarmee ruim de grootste van het nest.
[ afbeelding ]

Cyper met bruin neusje: 67 gram
[ afbeelding ]

Cyper met roze neusje: 78 gram. Yoko vond het allemaal maar wat boeiend.
[ afbeelding ]

En zo ziet dat er gezamenlijk uit:
[ afbeelding ]

Samenvatting van vannacht en vanmorgen:

De eerstegeborene... awwww....
Poeke, Redcats houden volgens mij van felgekleurde dekbedovertrekken.
[ afbeelding ]

Nummer 2: 4 seconden geboren
Onder een spoilertje voor mensen die geen vruchtvlies willen zien.
SPOILER
Gewoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En dit is Yoko's buik, een paar uur na de bevalling: buikspieroefeningen
[ afbeelding ]
Oooooh van de foto's zijn nummer 2 en 4 erg cute 1 en 3 natuurlijk ook, maar ja, we kunnen er maar 2 uitzoeken he
pi_71116927
Het zou toch zo geweldig zijn als de kittens meteen al een eigen huisje hebben! Nu maar duimen dat de goede start zich voort blijft zetten. Het blijven toch kwetsbare kleine wezentjes.
pi_71117120
Zo lief mooie foto's cat
pi_71118222
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Wat een scheetjes
♥ scars make us who we are ♥
  zondag 19 juli 2009 @ 14:41:45 #165
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_71118467
Wat lief!!!!!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_71119731
Awww!! 4 hummeltjes erbij!
(:
  FOK!fotograaf zondag 19 juli 2009 @ 15:41:35 #167
148247 taxibabe
pi_71120314
Wat een scheetjes!!!!!
  zondag 19 juli 2009 @ 15:49:06 #168
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71120547
Woei, check ik net ff als eerste hieren voila, kittens!
Gefeliciteerd Cat, ik zei toch dat het er netjes 4 zouden worden
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71127843
Yoko heeft inderdaad goed geluisterd.

Supermamma

Het nestje gaat hartstikke goed. Yoko heeft een hele stoet bezoekers gezien vandaag, dus de deur gaat nu op slot. Want hoe sociaal je als poes ook bent, op een gegeven moment wil je gewoon rust met je kinderen.
Als miauwde ze wel om aandacht toen de twee catsit vriendinnen er waren, dus toen zijn we voor de tweede keer naar boven gegaan. En daar was Yoko zeer over te spreken.

Het nestje doet het nog steeds prima, ook de rooie doet goed zijn best, dus ook al zie ik het niet altijd, ik geloof wel dat hij dapper meedrinkt. In een halve dag is hij 3 gram bijgekomen. Niet slecht, zo kort na de bevalling.
pi_71128226
Mooie mamma en mooie kindjes hoor. Ben bijna jaloers op je. Het is iig wel weer heerlijk om mee te kunnen kijken. Poezemamma's zijn mooi.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † zondag 19 juli 2009 @ 20:04:49 #171
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_71129406
Poezels
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  zondag 19 juli 2009 @ 20:07:12 #172
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71129481
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:21 schreef Cat22 het volgende:
Yoko heeft inderdaad goed geluisterd.

Supermamma
[ afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Het nestje gaat hartstikke goed. Yoko heeft een hele stoet bezoekers gezien vandaag, dus de deur gaat nu op slot. Want hoe sociaal je als poes ook bent, op een gegeven moment wil je gewoon rust met je kinderen.
Als miauwde ze wel om aandacht toen de twee catsit vriendinnen er waren, dus toen zijn we voor de tweede keer naar boven gegaan. En daar was Yoko zeer over te spreken.

Het nestje doet het nog steeds prima, ook de rooie doet goed zijn best, dus ook al zie ik het niet altijd, ik geloof wel dat hij dapper meedrinkt. In een halve dag is hij 3 gram bijgekomen. Niet slecht, zo kort na de bevalling.
go REDkitten
pi_71132343
Nu al kittens?
Wat een mooie ratjes zijn het nog TVP om ze te volgen..
  maandag 20 juli 2009 @ 09:36:10 #174
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_71141259
Gefeliciteerd met de kittens, de foto's maken mijn dag helemaal goed!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 juli 2009 @ 10:17:32 #175
163650 Greys
pi_71141990
Wat liefffffffffff
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71142363
Goedemorgen allen!

Yoko had vanochtend een moeilijk moment, een conflict van plichten zeg maar.
Bij het opstaan werd ik al begroet door een MRRRAUW vanachter de kraamkamerdeur, mevrouw mag immers niet meer bij mij slapen omdat ik vind dat de plaats van de vrouw bij haar kinderen (en het aanrecht ) is.
Toen ik de kraamkamer binnen kwam werd ik dan ook begroet door een wild knuffelende Yoko die niet wist in welke bocht ze zich moest wringen om zoveel mogelijk krabbels te scoren. Wat niet echt handig is als je in je kraammand staat. Arme beebies, ze wist ze nog aardig te ontwijken, maar toen ze zich weer eens in een bocht neergooide kwam er echt eentje in de verdrukking. Maar het gemiew liet Yoko ook meteen weer opspringen, supermoeder.
Uiteindelijk is ze een minuutje op schoot komen kroelen terwijl de beebies rustig naast ons lagen in hun mand. Gaat dus prima met ze! Yoko ging vervolgens een hapje eten, maar toen ik een doek wilde verwisselen omdat die wat vies was en dus het heel spul uit de mand verplaatste wist mams niet hoe snel ze zich weer bij haar kinderen moest voegen.

Dadelijk ga ik het spul weer wegen, volgens mij zijn ze allemaal bijgekomen, het lag zo tevreden bij moeders.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 juli 2009 @ 10:34:43 #177
163650 Greys
pi_71142394
Wat een superberichten Cat! En ze klinkt echt zó lief en leuk, die Yoko!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 20 juli 2009 @ 10:37:03 #178
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71142448
pi_71142593
pi_71142625
quote:
Op maandag 20 juli 2009 10:34 schreef Greys het volgende:
Wat een superberichten Cat! En ze klinkt echt zó lief en leuk, die Yoko!
Ze is ook gewoon zo lief en sociaal en perfect. Dat MOET goedkomen met Naartjie. En anders overtuigt Ingetje me wel.

Yoko geeft slagroom
(dag 1 - dag 2 - wilde gok geslacht, ik zie het echt niet )
Rood: 62 gram - 72 gram - M?
Fijn gestreepte cyper: 85 - 96 - V?
Cyper bruine neus: 67 - 74 - V?
Cyper rose neus: 78 - 94 - V?
  maandag 20 juli 2009 @ 10:50:03 #181
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71142741
quote:
Op maandag 20 juli 2009 10:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ze is ook gewoon zo lief en sociaal en perfect. Dat MOET goedkomen met Naartjie. En anders overtuigt Ingetje me wel.

Yoko geeft slagroom
(dag 1 - dag 2 - wilde gok geslacht, ik zie het echt niet )
Rood: 62 gram - 72 gram - M?
Fijn gestreepte cyper: 85 - 96 - V?
Cyper bruine neus: 67 - 74 - V?
Cyper rose neus: 78 - 94 - V?

Ik kan idd vrij overtuigend zijn (of dwingend, is dat hetzelfde? )

Wat een lekkere dikkertjes allemaal al!
pi_71143194
Mini poezels
pi_71143387
Oooh cute!!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 juli 2009 @ 12:04:29 #184
163650 Greys
pi_71144586
Slagroom!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71144787
Gefeliciteerd, kitteeeeens

Die rooie
  maandag 20 juli 2009 @ 14:39:07 #186
170092 Fha
Fuzzy!
pi_71149696
Wat zijn ze leuk
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  maandag 20 juli 2009 @ 14:41:33 #187
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71149772
Yoko supermama
Ziggy played guitar
pi_71150438
Naartjie en Yoko hebben weer even kennis gemaakt en het ging goed!

Ik heb ze tot dusver gescheiden gehouden, al horen en ruiken ze elkaar natuurlijk wel. Vandaag glipte heer Naartjie de kraamkamer op toen ik naar buiten ging om vers water te halen. Yoko liep hem tegemoet, ze snuffelden wat aan elkaar (neusje neusje), Yoko wandelde terug naar haar kinderen en ging in de kraammand staan om het van daaruit eens te bekijken en Naartjie vond haar eten opeens erg interessant. En da wast. Omdat ik het nodig vond de heer weg te halen voor hij zijn (dikke) pens helemaal vol vreet.

Geen gegrom, geen paniek, geen geblaas. Niet dat ik de deur nu wijd open zet, maar dit is heel bemoedigend. Misschien wordt Naartjie pleegpappa.
pi_71170511
Ow, ik ben eindelijk even opgehouden met heen en weer stuiteren vanwege mijn eigen nestje en ik kijk hier: je hebt gelijk, het is inderdaad heel leuk om te vergelijken met een ander nestje, ik ga het ook in de gaten houden en vergelijken met de ontwikkelingen bij ons, ook omdat het allebei van die jonge moeders zijn
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_71173878
Hallo mede mamma!

Het Yoko nestje groeit goed, je ziet de spekjes op de pootjes verschijnen. Alleen de rooie blijft wat achter, dus heeft er maar 3 gram bijgewonnen gisteren. De rest in een dag minimaal 12 gram. Hij is nog steeds pittig en als hij een tepel gevonden heeft laat hij niet los. Het duurt alleen even voordat hij iets vindt, dus ik ga hem vandaag een paar keer actief aanhangen.
Ik heb weer verse schetige foto's en wat filmpjes, maar Photobucket ligt eruit.
pi_71174377
oh wat een droppies!
'..Live the life you've dreamed..'
pi_71174692
Jaaa! Hij is weer up!

De bar is geopend

Lounge hoek

Kitten met een landingsbaan op de rug

Bij mamma

Vredig samen drinken

Maar de vrede duurt niet lang..... CATFIGHT!

En intussen kwam Naartjie ook even kennis maken.

Hij vindt het allemaal best interesaant en Yoko schijnt het bezoek ook niet zo'n drahama te vinden.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:03:03 #193
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71176992
Heerlijke foto's en filmpjes
Wat is Naartjie trouwens een mooie rooie
pi_71177767
Ja, de poezies zijn er!!!! En wat zijn ze mooi! *smelt*
pi_71177856
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Heerlijke foto's en filmpjes
Wat is Naartjie trouwens een mooie rooie
Hij is mooi he? Zo'n echte domme je-weet-wel-theemuts kater, maar zo lief.

Ik ben intussen al twee keer wezen kijken en beide keren lag rooie aan de tap. En Naartjie wandelt af en toe gezellig mee en zit op een afstandje verbaasd te kijken naar wat in dat mandje ligt. Yoko legt zich nog eens languit en krult en spint wat. Als de beebies wat groter zijn dan zet ik de deur open als Naartjie in de tuin bivakkeert, dan kan Yoko weer even wandelen.

Had ik trouwens al verteld dat alle cypertjes witte bekkies en pootjes hebben?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:54:59 #196
104871 remlof
Europees federalist
pi_71178755
Wat een leuke lieve foto's!
pi_71189316
NOODKREET van Redcat!

Er zijn twee zwangere moederpoezen en twee zieke kittens bij hen gedumpt. Bevallen in het assiel is ontzettend stressvol voor moders en die zieke kittens kunnen daar de zorg en aandacht niet krijgen die ze nodig hebben. En de opvanggezinnen zitten vol.

is er iemand in de omgeving van Eindhoven die een plekje heeft voor kittens of een moederpoes?

Zoals je in mijn topic kunt lezen is het hartstikke leuk. Ik heb er lang over nagedacht of ik niet een tweede moederpoes in huis zou nemen, maar het gaat nu zo goed tussen Yoko en Naarjtie dat ik het noodlot niet wil tarten door er een andere poes bij te zetten. Die natuurlijk ook een rustig baarplekje moet hebben. En dat zou betekenen dat Yoko nu de kraamkamer moet verlaten en bij Naartjie moet slapen (wel in een eigen hok) en daar vind ik haar kindjes dan weer te klein voor. En die zieke kittens (niesziekte); dat risico neem ik ook niet met mijn gezonde kleintjes. Volwassen poezen kunnen er wel goed tegen, mits ze ingëent zijn.

Als je meer info wil kun je me PM-en of rechtstreeks contact opnemen met Redcat.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:38:27 #198
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71190636
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:53 schreef Cat22 het volgende:
Jaaa! Hij is weer up!

De bar is geopend
[ afbeelding ]

Lounge hoek
[ afbeelding ]

Kitten met een landingsbaan op de rug
[ afbeelding ]

Bij mamma
[ afbeelding ]

Vredig samen drinken
[ link | afbeelding ]

Maar de vrede duurt niet lang..... CATFIGHT!
[ link | afbeelding ]

En intussen kwam Naartjie ook even kennis maken.
[ afbeelding ]

Hij vindt het allemaal best interesaant en Yoko schijnt het bezoek ook niet zo'n drahama te vinden.
pi_71194373
Volgens mij vond je de serie wel lief.

Arme Yoko, net was het hier noodweer. Regen, donder en bliksem en flinke hagelstenen. En zij zit met haar kinderen in een kamer onder het platdak. Ik ging kijken en ze zat met opengesperde ogen als een kloek over haar kroost heen. En miauwde zeer verwijtend naar mij dat ik die vreselijke herrie moest uitzetten. Ik heb maar gauw het raam dicht gedaan en het rolluik naar beneden, dat scheelde al. En nu is het gelukkig alweer bijna droog.
pi_71204699
Ben je trouwens al over namen aan het nadenken? Als je op de Japanse toer gaat, kun je misschien hiernaar kijken: Mythen en legenden van Japan
Dit ben ik de laatste maanden aan het lezen en het zijn best mooie verhalen. Misschien doe je inspiratie op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')