quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:03 schreef Cat22 het volgende:
Gehandicapte poezels hebben net dat extra speciale. Leuk dat je een kat van de opvang hebt geadopteerd! Haar kittens komen vast goed terecht, genoeg mensen die juist op zoek zijn naar een kitten.
Nope.quote:
Oh wat een knapperd is het tochquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:28 schreef Cat22 het volgende:
Foto-update!![]()
Den Buijck
[ afbeelding ]
Lijkt niet zoveel te zijn gegroeid, ik denk dat de kittens in aan het dalen zijn. De meeste kitten actie (voor zover ik kan voelen) vindt ook tussen de achterpoten plaats.
Gewoon... omdat ze zo'n mooi hoofdje heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zucht ende zwijmel....
[ afbeelding ]
En -op veler verzoek- de beached whale. Mevrouw had er vandaag niet zoveel zin in. Vind je het gek?![]()
[ afbeelding ]
Morgen ben ik de hele dag weg, één van mijn vriendinnen kon het niet aan dat Yoko dan de hele dag alleen zou zijn dus die komt tussendoor kijken.![]()
![]()
Mevrouw is haar slaapplekken flink aan het omgraven. Kan verveling zijn maar ik gok op nesteldrang!
En als ze over twee weken pas bevalt kan ik mezelf om deze 'voorspellende' teksten erg hard gaan uitlachen.![]()
Zugabe: soms vind je zomaar wat op je balkon.
[ link | afbeelding ]
Of je vindt het in een hoekje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze is zooooooooo leuk
quote:en mooi
quote:en volgens mij ook heul furrywurry
Als ze zich een beetje aan de Fok-etiquette houdt wel dus doet maar eens flink doorposten.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 02:07 schreef Cat22 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KITTENS!!!!!!!!!
Ik was vandaag de hele dag weg dus toen ik naar bed ging mocht Yoko als vanouds bij me. Lekker rondkijken, kriebelen, het normale verhaal. Ik ging![]()
Rond half 2 werd ik wakker en hoorde een heel hoog protesterend gepiep, vlak naast me. Dat klinkt niet als Yoko!![]()
Ik doe het licht aan en zie een grote plek op mijn dekbed. En een likkende Yoko en een heel klein kitten!Prompt wordt nummer 2 geboren.
Ze zijn lieieieief en Yoko doet het goed!
Nu is het een half uurtje later, alles lijkt rustig tot dusver. Maar wie weet komt er nog wat. Inmiddels is het spul naar de kraammand verhuisd, kan ik straks mijn bed verschonen.![]()
Oh ja, het is een cypertje en een rooie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cypertje is pittig, de rooie (als eerste geboren) is wat sloom, die houdt in in de gaten, kijken of hij wel gaat drinken bij mamma.
En nu gauw terug naar de kraammand, stay tuned voor updates!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja he!? Ik moest meteen aan je denken!quote:Op zondag 19 juli 2009 03:03 schreef Poeke het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is dat toch met redcat mamapoezen en tegen je aan bevallen???Net als met Sterre!
Feli Cat!
Net wakker en ik zit hier nu dus met een enorme grijns achter de computer!! Wat ontzettend lief dat ze naast je bevallen is! En 1 rooie kittenquote:Op zondag 19 juli 2009 03:36 schreef Cat22 het volgende:
Het zijn echt lieve klein ratjes katjes he?![]()
Debsterrrrr!!!!!! Waar ben je? Ik zal eens een pb sturen.![]()
Inmiddels is Yoko en kinderen voorzien van schone doeken, moeders van een lekker snoepje en is ze verhuisd naar haar eigen kamer. Kan ze rustig liggen en bonding doen met de kinderen en zo. En kan ik ein-de-lijk mijn bed verschonen.
Ze is zo vertrouwd met mij! Ik haalde haar kinderen uit de mand en legde ze even op bed. Yoko kijkt eens rond en ploft zich ernaast. Menig moederpoes sleept die kinderen aan het nekvel terug naar de mand. Zij niet, als ik het bed blijkbaar een goede plek vind is zij het ermee eens. Tja, ze is er ook op bevallen...
Maar het draadje tussen haar en kids is nog niet langer geweest dan een centimeter of 15.
Jaaaa!quote:Op zondag 19 juli 2009 09:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Net wakker en ik zit hier nu dus met een enorme grijns achter de computer!! Wat ontzettend lief dat ze naast je bevallen is! En 1 rooie kittenen cyperse
![]()
![]()
en en en en dit zou helemaal goed moeten komen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het nestje heeft de eerste uren prima doorstaan. Alles is mooi opgedroogd en ik zie witte pootjes, nekjes en volgens mij zelfs een beetje Yoko rood op twee wangetjes.En waar Yoko me net na de bevalling nog ontving op bed wandelde ze nu alweer richting deur als ze me hoort. Om wel meteen terug te rennen naar haar kinderen als ik binnen kom.
En Yoko draait, krult en strekt zich door het nest om maar zoveel mogelijk kriebels te ontvangen. Arme kids, die raken soms enigzins in de verdrukking. Maar dat laten ze dan hard genoeg weten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
En dit is Yoko's buik, een paar uur na de bevalling: buikspieroefeningen![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 19 juli 2009 11:01 schreef Cat22 het volgende:
Foto-uurtje!
Rood-wit, de kleinste van het spul met 62 gram.
[ afbeelding ]
Fijn gestreepte cyper (lijkt opKitty
) en weegt een zeer behoorlijke 85 gram en is daarmee ruim de grootste van het nest.
[ afbeelding ]
Cyper met bruin neusje: 67 gram
[ afbeelding ]
Cyper met roze neusje: 78 gram. Yoko vond het allemaal maar wat boeiend.![]()
[ afbeelding ]
En zo ziet dat er gezamenlijk uit:
[ afbeelding ]
Samenvatting van vannacht en vanmorgen:
De eerstegeborene... awwww....![]()
Poeke, Redcats houden volgens mij van felgekleurde dekbedovertrekken.![]()
[ afbeelding ]
Nummer 2: 4 seconden geboren
Onder een spoilertje voor mensen die geen vruchtvlies willen zien.Oooooh van de foto's zijn nummer 2 en 4 erg cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is Yoko's buik, een paar uur na de bevalling: buikspieroefeningen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
1 en 3 natuurlijk ook, maar ja, we kunnen er maar 2 uitzoeken he
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:21 schreef Cat22 het volgende:
Yoko heeft inderdaad goed geluisterd.![]()
Supermamma![]()
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het nestje gaat hartstikke goed. Yoko heeft een hele stoet bezoekers gezien vandaag, dus de deur gaat nu op slot. Want hoe sociaal je als poes ook bent, op een gegeven moment wil je gewoon rust met je kinderen.
Als miauwde ze wel om aandacht toen de twee catsit vriendinnen er waren, dus toen zijn we voor de tweede keer naar boven gegaan. En daar was Yoko zeer over te spreken.
Het nestje doet het nog steeds prima, ook de rooie doet goed zijn best, dus ook al zie ik het niet altijd, ik geloof wel dat hij dapper meedrinkt. In een halve dag is hij 3 gram bijgekomen. Niet slecht, zo kort na de bevalling.
Ze is ook gewoon zo lief en sociaal en perfect.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:34 schreef Greys het volgende:
Wat een superberichten Cat! En ze klinkt echt zó lief en leuk, die Yoko!![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze is ook gewoon zo lief en sociaal en perfect.Dat MOET goedkomen met Naartjie. En anders overtuigt Ingetje me wel.
![]()
Yoko geeft slagroom![]()
(dag 1 - dag 2 - wilde gok geslacht, ik zie het echt niet)
Rood: 62 gram - 72 gram- M?
Fijn gestreepte cyper: 85 - 96 - V?
Cyper bruine neus: 67 - 74 - V?
Cyper rose neus: 78 - 94- V?
Hij is mooi he? Zo'n echte domme je-weet-wel-theemuts kater, maar zo lief.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Heerlijke foto's en filmpjes![]()
Wat is Naartjie trouwens een mooie rooie
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:53 schreef Cat22 het volgende:
Jaaa! Hij is weer up!
De bar is geopend
[ afbeelding ]
Lounge hoek
[ afbeelding ]
Kitten met een landingsbaan op de rug![]()
[ afbeelding ]
Bij mamma
[ afbeelding ]
Vredig samen drinken
[ link | afbeelding ]
Maar de vrede duurt niet lang..... CATFIGHT!
[ link | afbeelding ]
En intussen kwam Naartjie ook even kennis maken.
[ afbeelding ]
Hij vindt het allemaal best interesaant en Yoko schijnt het bezoek ook niet zo'n drahama te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |