Nog meer foto'squote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:30 schreef Cat22 het volgende:
Foto's:
Hullo! Wazig ivm met zonder flits, dat lijkt me niet het eerste wat je in je pas geopende oogjes wil hebben. Ze kijkt al heel helder en je ziet dat de tochten door de mand een stuk gerichter zijn: randen met kleurverschil opzoeken, naar boven snuffelen etc.
[ afbeelding ]
En ook goeiemiddag!Het zou Streepie niet zijn die ook een oogje open heeft! Het rechter, hier niet goed te zien ivm de zwarte eyeliner om beide oogjes. Maar tis echt waar.
[ afbeelding ]
Kleine grote roze neus op grote pleegmamma hand (bezigheidstherapie omdat hij anders de rest van Den Tiet afknokt)
[ afbeelding ]
Barfight! Rooie![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Pootje![]()
[ afbeelding ]
Rebirthing wordt soms wel heel letterlijk genomen.![]()
[ afbeelding ]
En voor de algemene oeh en ah momenten...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En en en en... Streepie kan al spinnen!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:48 schreef Mama_Mia het volgende:
* Mama_Mia braaf op linkje klikken doet en geld geven gaat
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:33 schreef Cat22 het volgende:
Al in SC gegild maar ook even hier:
kan iemand me nog eens vertellen dat het gewoon goed gaat komen met de kittens? Ja, ze zijn klein en groeien langzamer dan standaard. Maar ze zijn levendig en ontwikkelen zich verder goed. Een avondje googlen levert echter genoeg horror scenario's op om weer helemaal zenuwachtig te worden.![]()
Ow meisje, echt niet googlen hoor, je vindt namelijk áltijd de horroscenario's, simpelweg omdat als het goed gaat mensen minder de neiging hebben er over te gaan schrijven. Als je ziekteverschijnselen hebt dan moet je ook nooit gaan googlen, want dan kom je meteen op de meest vreselijke ziektes uit.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:33 schreef Cat22 het volgende:
Al in SC gegild maar ook even hier:
kan iemand me nog eens vertellen dat het gewoon goed gaat komen met de kittens? Ja, ze zijn klein en groeien langzamer dan standaard. Maar ze zijn levendig en ontwikkelen zich verder goed. Een avondje googlen levert echter genoeg horror scenario's op om weer helemaal zenuwachtig te worden.![]()
Ik denk het ook, ik ben benieuwd hoeveel hij nog gaat bijkleuren. nu is hij precies de kleur van mijn overleden kater. mag hij best blijven.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:21 schreef Junglebeast het volgende:
Die rooie gaan nog een mooie worden zeg.. erg mooie tekening.
Cat!quote:Op zondag 26 juli 2009 12:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk het ook, ik ben benieuwd hoeveel hij nog gaat bijkleuren. nu is hij precies de kleur van mijn overleden kater. mag hij best blijven.
Enne... waarom ben jij nog zwart? Ik wil alleen groene mensen in mijn topic!![]()
De weg naar groen: Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #17
Oeh en de aahquote:Op zondag 26 juli 2009 12:05 schreef Cat22 het volgende:
En om te zorgen dat jullie met overtuiging tegen me kunnen zeggen dat het echt echt echt goed gaat met de poezels: foto-updeet!
1 week oud (klopt weinig van het perspectief dus echt vergelijken kun je niet,maar ze hadden er niet zo'n trek in).
Rooie (navelstreng vandaag afgevallen)
[ afbeelding ]
Roze neus
[ afbeelding ]
Streepie
[ afbeelding ]
Bruine neus
[ afbeelding ]
Mamma was het er niet mee eens dat ik haar kinderen naar de fotostudio bracht.
[ afbeelding ]
Maar wilde zelf toch wel even op de foto. Wie heeft het gedaan? De poes. Met de melk. In de bibliotheek!
[ afbeelding ]
en
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsjek het nieuwe beddegoed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |