quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:02 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben helemaal trots op de kleine rakkers! En mamma natuurlijk.![]()
Met dank aan de spekkies is onder het staartje kijken ook een stuk makkelijker.
Dus may I present (met 90% zekerheid):
Rooie: M
Streepie: M (kon ook niet anders, die druktemaker)
Roze neus: M
Bruine neus: V
Wat ook zou kloppen met de gewichtjes: Streepie en Roze neus wegen het meest en dat zie je vaker bij katertjes. Rooie is uiteraard de uitzondering.
De andere potentiële eigenaren willen het liefst een poesje (op dit moment) dus dat zou betekenen dat Herman en Sjoerd échte heren zouden zijn.
En dat zijn dus deze kitjes, Debsterr en Debsterrman:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(foto's van net na de bevalling)
Maandag zien jullie de live versies.
In dat geval was hun papa in elk geval geen rooie, maar iets met zwart; zwart wit of cypers wit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:02 schreef Cat22 het volgende:
Met dank aan de spekkies is onder het staartje kijken ook een stuk makkelijker.
Dus may I present (met 90% zekerheid):
Rooie: M
Streepie: M (kon ook niet anders, die druktemaker)
Roze neus: M
Bruine neus: V
Oeh, da's altijd interssant om te weten. Ik weet wel iets van overerfelijkheid qua vachtkleuren, maar bij cyperse toverballenmoeders ben ik een beetje weg.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:10 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
In dat geval was hun papa in elk geval geen rooie, maar iets met zwart; zwart wit of cypers wit.
Je verhalen klinken goed, fijn !
En poes kan toch zwanger zijn van meer dan een kater tegelijk?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:10 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
In dat geval was hun papa in elk geval geen rooie, maar iets met zwart; zwart wit of cypers wit.
Je verhalen klinken goed, fijn !
Uhuh. Het zijn geenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En poes kan toch zwanger zijn van meer dan een kater tegelijk?
Fotoooooquote:Op zaterdag 25 juli 2009 07:28 schreef Cat22 het volgende:
Feit: Ik heb een raar nestje, ze houden zich niet aan de gemiddelden.![]()
Rooie is weer netjes bijgekomen en weegt nu 104 gram.Ik heb meer wat meer in het flesje gedaan, vannacht ging het Zum Bodem. Net dronk hij een nette 2 ml (3 ml in het flesje gedaan)
De navelstrengetjes zouden nu afgevallen moeten zijn maar blijven stevig aan de buikjes zitten.
Behalve bij Roze neus: die vond ik net in het nestje.
Oogjes gaan open tussen de 9 en 12 dagen.
Ik kijk vanmorgen in het nestje: kijkt er een poesje terug!![]()
Mevrouwtje Bruine neus, inclusief navelstreng vond het tijd om de wereld te bekijken. Met beide oogjes.
Knappe poes wat ze is. Ik heb me maar meteen voorgesteld.
Vooral: dit gezicht zit er nu achter die handen die jullie zo vaak bepotelen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:37 schreef nokwanda het volgende:Voorgesteld als: die van de brokjes in wiens bed jullie zijn geboren?
Ik weet er dus ook niet zoveel van.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:25 schreef As_33 het volgende:
Ik wil een foto van terugkijkpoesEn ik word meteen ook weer zo benieuwd wanneer bij die van mij (die verder zwaar bovengemiddeld zijn natuurlijk) de oogjes open gaan?
Kan je me trouwens misschien nog iets meer vertellen over de erfelijkheid qua vachtjes? Ik ben ook zo benieuwd wat voor vader mijn toverballetjes hebben.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:10 schreef oh-oh het volgende:
Cat, je hebt keiveel niet groene posters in je topique![]()
willen jullie mss ook nog doneren mensen, voor de beestjes?
Klik dan even op mijn kinky linkje ( das niet die van de boeken dus ).
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:48 schreef Mama_Mia het volgende:
* Mama_Mia braaf op linkje klikken doet en geld geven gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |