nee ben meer een meereller..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het is een beetje stilletjes nu![]()
Kan jij er niet èèn voor ons gaan starten
Ik kan je wel vertellen onder wiens naam ik ook wel poste ...quote:
Heeee meisie.. welkom!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:10 schreef Marloesz het volgende:
Kom ff kijken wat de laatste nieuwtjes zijn..![]()
Of hoef ik vanavond geen leuke rel meer te verwachten..
OMGquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha.. maar daar heb je abuse voor![]()
Heb wel tig hetnet accountjes versleten daar![]()
Echt, je komt 1 keer in de groepen huishouden, doehetzelf, borderline, huisdieren en padvinders melden dat je last had van racekak, maar ook een sollicitatiegesprek. Om te voorkomen dat de broek vol zou zitten had ik zogezegd purschuim tussen mijn billen gespoten en dus vroeg ik daar hoe ik dat weg kon krijgen zonder blaren etc etc
Uiteraard aflsuitend met : Alleen serieuze reacties graag...
Jooooooooooooooh... het hok was te klein
Hij is goed !!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:10 schreef versabommie het volgende:
Ik kon het niet laten ....
Quote:
Ja zo is Ilse de Lange verleden week ook met ontzettend veel punten naar vorengeschovenze kwam als een bom van de 2e rij... net zoals die anderen.. dus heb een vermoeden dat dit ook niet erg eerlijk is gegaan..
Dus als ik het goed begrijp kan het gewoon niet zo zijn dat Ilse de Lange, een vrouw met een dijk van een stem, die dus echt wat kan, met meerdere nummer 1 hits op haar naam van een ander kaliber als "nooit meer naar huis", met een fancub van duizenden leden ( ietsje meer dan een handjevol dwazen die de aankomende baby van Huub claimen omdat ze last hebben van trillende eierstokken en een vreemdsoortige schijnzwangerschap en die het drukken op een plusje twitteren noemen) boven een vrouw kan komen qua stemmen die een korte tijd in een rls heeft gezeten? Claire is natuurlijk van het kaliber Nelson Mandela, Bono, Obama, Dalai Lama, Moeder Theresa, de Paus, Djengis Kahn, Edison, Einstein, Jezus van Nazareth, Ceasar, Beatirx, Kennedy, Monroe en nog een handjevol plebs! Ik begreep het al niet. Ze heeft zoveel meer geresteerd dan Ilse de Lange en daarom kan het niet zo zijn dat er meer op haar gestemd is dan op Claire. FRAUDE , dikke vette fraude!!! Dit onrecht kan zo niet langer! Ilse op de brandstapel zeg ik! Mongolen! En Huub, ik heb geen hekel aan je maar aan je groupies, al tijden! Ze verzieken elk forum. En als ik jou was zou ik bescherming in huis nemen, want ik heb zelden zulke gevaarlijke mensen bij elkaar gezien!
Quote Door: Bommie | op: 2009-07-03 | om: 18:08
deze was niet van mij maar een maatje...quote:
was dit keer niet zo moeilijk te vinden..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeee meisie.. welkom!!!
Jij hebt altijd een fijnere neus voor rellen dan een politiehond voor cannabis..
Darling, je draait overuren, daar mag je best duizelig van worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Inderdaad schatje nu zit ik met tig schermen open
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:38 schreef Tessio het volgende:
Bloemendaal gaat het niet meer worden, nee...kreeg al snel een belletje dat ze zowat om de hoek al zaten in te drinken, OMG.
Tja, moet je niet tegen mij zeggen, dus binnen 10 minuten had ik de eerste al te pakken.
En wat hakt die erin zeg, nog even lekker met zijn allen sushi weggehapt en kreeg nog even 2 flessen kado vanwege mijn gastvrijheid, wahahaha!
Sta ik nu even op pauze.![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
deze was niet van mij maar een maatje...
gepost in huishouden, culinair, kontakten en borderline
"Ik ben wanhopig op zoek naar die ene vrouw die na het eten van te veel
bruine bonen mij haar poepgat laat likken en terwijl ik daarmee bezig
ben zogenaamd per ongeluk natte scheten laat en uiteindelijk haar poep
laat lopen. Alleen nette types mogen reageren a.u.b.!!! "
Dat gaf enigzins ook wel kabaal
Toen nog nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:42 schreef Marloesz het volgende:
[..]
![]()
maar volgens mij staan er al genoeg van dat soort filmpjes op internet
het is wel verslavend hoor..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik moet het nog leren, dus ik heb wat last van opstart problemen
snap ikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toen nog niet![]()
En vooral in culinair waren ze ietwat pissed
Jezus Bommie ik neem net een hap van croissant en dat vliegt er gelijk weer uitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
deze was niet van mij maar een maatje...
gepost in huishouden, culinair, kontakten en borderline
"Ik ben wanhopig op zoek naar die ene vrouw die na het eten van te veel
bruine bonen mij haar poepgat laat likken en terwijl ik daarmee bezig
ben zogenaamd per ongeluk natte scheten laat en uiteindelijk haar poep
laat lopen. Alleen nette types mogen reageren a.u.b.!!! "
Dat gaf enigzins ook wel kabaal
En dan moet ik straks ook naar aan de drankquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:41 schreef Tessio het volgende:
[..]
Darling, je draait overuren, daar mag je best duizelig van worden.![]()
Doe es niet zo gek, trap es een deur in, doe gek en geniet!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ojeee alweer aan de zuip,
Ik krijg vrienden over die nemen ook drank mee.
Eerst gaan ze naar onze stamkroeg en hoop eigenijk dat het daar wat te gezellig is en mij dan vergeten...
Erg ben ik hè, ik ga me ook schamen, diep schamen
Och, en dat vindt jij erg he?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En dan moet ik straks ook naar aan de drank
Wat een verhalen weer hier, sushi komt spontaan naar boven.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jezus Bommie ik neem net een hap van croissant en dat vliegt er gelijk weer uit
Ja maar ik niet kroegen hoor daar heb ik heul geen zin in.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:47 schreef Tessio het volgende:
[..]
Doe es niet zo gek, trap es een deur in, doe gek en geniet!
Gekkie van me!
heb ik ook al een aantal maandjes last vanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
echt hè, kom bijna niet meer van mijn computer af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |