quote:
Ja?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:48 schreef Zotheid het volgende:
Bobby!
Je verpeste het.quote:
WHAHA! IN YOUR FACE!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je verpeste het.
Daardoor heb ik nu de lapo niet.
Zal je lerenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je verpeste het.
Daardoor heb ik nu de lapo niet.
Daarom gaan we vanavond dan ook uit eten. En nee, niet bij die Woktentquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:03 schreef Smart_ass het volgende:
Boh, ik weet echt niet wat ik moet gaan eten straks. Het is in ieder geval best warm om te gaan koken.;(
dus het gaat toch door? waar haal ik je opquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom gaan we vanavond dan ook uit eten. En nee, niet bij die Woktent
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:06 schreef dagdag het volgende:
[..]
dus het gaat toch door? waar haal ik je op
wil je nu zeggen dat je van mij houd?quote:
geen idee wat dat woord inhoud maar ik zet maar smileyquote:
Nee dagdag, ik was toch duidelijk dat, nadat je met Camilla bent vreemd gegaan, ik niks met je te maken wil hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:06 schreef dagdag het volgende:
[..]
dus het gaat toch door? waar haal ik je op
Voor Coldplay bedoel je? Nja het wordt de derde keer, dus zo hysterisch om ze te zien ben ik niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
Smart_ass, jij gaat ook als een mongeaul rennen naar het hek op 9 september?
Aha, nou, 1e keer voor mij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voor Coldplay bedoel je? Nja het wordt de derde keer, dus zo hysterisch om ze te zien ben ik niet.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:12 schreef dagdag het volgende:
[..]
geen idee wat dat woord inhoud maar ik zet maar smiley
Ja maargoed, hoe actief doet een publiek mee bij Coldpay? Er komt heus geen pit ofzo.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aha, nou, 1e keer voor mij.
Maar sinds Sonisphere wil ik alleen nog maar ik het veld en voornamelijk vooraan. Daar doet het publiek het meeste actief mee.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee dagdag, ik was toch duidelijk dat, nadat je met Camilla bent vreemd gegaan, ik niks met je te maken wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |