Als remedie tegen wat?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:05 schreef Luchtbel het volgende:
Overigens moest ik van de doktersassistente komkommer met zout bestrooien en opeten. I rest my case.
Algehele flauwte, me dunktquote:
Ik vind het inderdaad een boel klammer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:05 schreef Lois het volgende:
Dan wordt het volgens mij nog klammer Mams of valt dat wel mee?
Ikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:05 schreef Luchtbel het volgende:
Overigens moest ik van de doktersassistente komkommer met zout bestrooien en opeten. I rest my case.Wie gaat dat nou weer eten.
Binnen de hekken, we hebben kaartjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:24 schreef Lois het volgende:
Het is heerlijk buiten, zou bijna nog een keer met pauze gaanSnoopy ga jij vanavond naar Simply Red? Of ga je buiten de hekken luisteren?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:52 schreef Ticootje het volgende:
ik heb om kwart over een afspraak, maar jen ligt al vanaf 1 uur knock out. Eigenlijk wil ik haar niet wakker maken. Dilema.
ja collega van mij doet dat ook, maar ik vind dat dan toch weer niet echt genoegquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:57 schreef Lois het volgende:
Ik gok dat ze bedoelt: om kwart over (3) een afspraak, ipv kwart over 1 afspraak.
Belaan je kunt ook heel goed geen kaartje kopen hoor, en buiten de hekken luisteren. Tenminste dat is me verteld door ervaringsdeskundigen
oooooh, ik las kwart over eenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:52 schreef Ticootje het volgende:
ik heb om kwart over een afspraak, maar jen ligt al vanaf 1 uur knock out. Eigenlijk wil ik haar niet wakker maken. Dilema.
Snobquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:01 schreef Belana het volgende:
[..]
ja collega van mij doet dat ook, maar ik vind dat dan toch weer niet echt genoeg
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:14 schreef aeque het volgende:
Ik ben even een paar daagjes weg dus zie jullie ergens volgende week weer.
Voor de mensen die leuke dingen gaan doen, have fun!
Nee, dat was er 1 en die had getrakteerd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:31 schreef owlet het volgende:
Waren het niet toevallig kindjes die na de vakantie naar de basisschool gaan, Ingrid?
beiden denk ikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:45 schreef bixister het volgende:
waaat!woon jij ook al in zo'n criminele wijk, snoopy.
of zou het het broeierige weer zijn.
Is dat zondag ook nog?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:49 schreef krijtlijk het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar 'Deventer op stelten' dit weekend? Is leuk!
ja, een winkel met snoep snaai, drinken, rookwaar en telefoonkaarten, eerste levensbehoefte voor zequote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:19 schreef Belana het volgende:
wat voor winkel dan? voor de gedetineerden dus?
spuit 11quote:
Heb je al op P2000 gekeken?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:30 schreef snoopy het volgende:
[..]
spuit 11![]()
De commotie is geloof ik alweer voorbij hier. Nu wachten op het nieuws. Ik wil weten wat er echt aan de hand was.
jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kan iemand op buienradar? Komt het hierheen? Assen, Drenthe.
Zal toch maar de parasol inklappen voor de zekerheid.
eg nie! Ik verwachtte geen regen meer...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:30 schreef snoopy het volgende:
[..]
spuit 11![]()
De commotie is geloof ik alweer voorbij hier. Nu wachten op het nieuws. Ik wil weten wat er echt aan de hand was.
Vanavond, ben net thuis van werken, dinnetje is ook nog aan het werk. en dies heel verdrietig, ze kreeg gister te horen dat een ander dinnetje overleden is, was al zoek, is zo maar dood in huis gevonden, oorzaak (nog) onbekend, zijn wel pillen gevonden.. eng.. jong nog ook..quote:
jazekers maar daar zie ik niet meer staan dan ambulance en brandweeroproepen en de lifeliner. Die geven verder geen details.quote:
tjee Mous...wat erg...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Vanavond, ben net thuis van werken, dinnetje is ook nog aan het werk. en dies heel verdrietig, ze kreeg gister te horen dat een ander dinnetje overleden is, was al zoek, is zo maar dood in huis gevonden, oorzaak (nog) onbekend, zijn wel pillen gevonden.. eng.. jong nog ook..
ah ok! zo!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:22 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, een winkel met snoep snaai, drinken, rookwaar en telefoonkaarten, eerste levensbehoefte voor zeOp Donderdagavond doe ik de administratie, op vrijdag zorg ik dat ze hun spulletjes krijgen en dan ga ik de voorraad opnemen en ben ik weer voor een weekje klaar
Sinds kort heb ik er ook inetdus tijdens het broodje eten ga ik altijd ff nieuws checken
fok! is geblocked volgens mij daar.
vandaag was het niet druk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:36 schreef snoopy het volgende:
Hee wat leuk lady-wrb, ik kreeg een boekje van school van activiteiten in de vakantie en Morris wil heel graag naar de Blauwe Poort. Is het leuk? En druk?
Nemo!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:48 schreef snoopy het volgende:
oh, Morris houdt vooral van watervalletjes. Maar als die er niet meer zijn
helaas....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:48 schreef snoopy het volgende:
oh, Morris houdt vooral van watervalletjes. Maar als die er niet meer zijn
klinkt ergens wel kinkyquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:02 schreef innepin het volgende:
Zo, wietplantages en traumahelikopters, ik heb wat gemist kennelijk![]()
Hier geen regen, en eigenlijk was het best lekker. Dus ik heb lekker met Huup in bad gezeten![]()
Met deze temperaturen hoef je de oven niet aan te zetten hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Lekker fris bij jou dan, Ingrid
Hier is het nu een graad cooler en nog steeds ruim 27,5
(en ik heb de oven net aangezet met een verse brownie)
Rond 19.00 uur Ingrid, dan komt er regen bij jullie. Voor ons staat er dan een dikke rode wolk op de planningquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hier wel veel wind, maar verder niks. Het wordt zelfs lichter buiten.
Ja is zondag ook!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:51 schreef Tazz het volgende:
[..]
Is dat zondag ook nog?
Misschien wel, ligt aan het weer...geen zin om met 30 graden daar rond te sjouwen...
nou issie al geweest?? rond die tijd was het bij ons (Hoogeveen) namellijk noodweerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kan iemand op buienradar? Komt het hierheen? Assen, Drenthe.
Zal toch maar de parasol inklappen voor de zekerheid.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
een erwt zeker?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:32 schreef Rewimo het volgende:
Heeft iemand prinseszondererwt onlangs nog gezien? Ik heb iets voor haar
Ja. Ik wil zelf wel graag zekerheid en geloof dat mijn man dat wel snapt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:26 schreef Ynske het volgende:
Ow Cattiedas niet mis, kan me voorstellen dat je t moeilijk vind! is zoiets overdraagbaar op jongens en meisjes?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:01 schreef Vivi het volgende:
Jeetje Cattie, wat een schrik, maar is het echt heel onwaarschijnlijk dat jij geen miskramen gekregen hebt? Want in dat geval is dat ms al een beetje een geruststelling, of kunnen Ive en Fee het hebben ook al heeft je man het niet?
Of die erwtensoep van jouquote:
nee nee nee jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:27 schreef Lois het volgende:
Nageltjes klaar, beentjes onthaard, kindjes in diepe rust, aanstaandeovereind?
strikjes aan je mouwenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
nee nee nee ja
Geen stress joh..tis maar trouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het als... dan gevoel hangt wel in mijn maag te knagen. Ik moest die ochtend om 5h30 de deur uit. Als ze met mij mee waren gereden, hadden ze om 6h in het ziekenhuis kunnen zijn. Maar toen heb ik daar niets van gezien... kan ook niet, want er was geen ambulance te zien in de straat.
En waar blijven die verkoelende regenbuien? Mijn tuin is droger dan de Loonse en Drunense duinen, dus de sproeier staat weer aan. Maar binnen is het warmer dan buiten en dat terwijl alle mogelijke ramen en deuren van boven tot beneden tegen elkaar open staan.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:19 schreef pinquit het volgende:
sugar, ziet er geweldig uit zo! zelfs zo klein. echt keileuk. om te krijgen ook
Goed plan!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:26 schreef E.T. het volgende:
IK kom ff snel langs om TF een hele leuke dag voor morgen te wensen!![]()
bonprix?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:33 schreef pinquit het volgende:
waar koop ik een legging die net over mn knie komt?
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Taartjesfee!
De tijd is zo snel gegaan sinds de aankondiging! Morgen is het al zo ver!!!
Dat morgen 1 van de mooiste dagen van jullie leven mag worden dat wens ik jullie
En dat je jurk perfect zit ook!
even bij Wibra of Zeeman kijken. En anders Hans Textiel als die bij jou zit.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:33 schreef pinquit het volgende:
waar koop ik een legging die net over mn knie komt?
ja je hebt helemaal gelijk. het gaat hem ook eigenlijk alleen om het bouwen. daarna is het niet interessant meer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
Als je al 3 dozen onbruikbaar hebt liggen snap ik niet dat je er nog een 4e bij koopt, dan lijkt het me redelijk duideljik dat Luca er veel minder waarde aan hecht dan jij...
http://us.service.lego.com/en-GB/replacementparts/default.aspxquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet het, maar hij wil het zelf graag hebben en zijn vriendjes hebben het ook enzo.
maar hij heeft een vriendje daar zie ik de lego-blokjes zelfs in de tuin liggen
daar kan ik dus absoluut niet tegen. ik begrijp die moeder niet dat ze dat goed vindt.
ik ga al uit mijn pan als ik het in zijn kamer zie liggen en het mag ook absoluut niet uit zijn kamer.
@buurvrouw: zijn die poppetjes dan ook bij te bestellen? en waar moet ik dan precies zijn?
ik wil nu die pakketten in de vakantie weer compleet zien te krijgen en dan de boel maar in elkaar zetten. eens kijken of ik een soort van vitrinekast voor hem kan regelen in zijn kamer ofzoiets of een plank waar het op kan, bestand tegen grijpgrage vingers.
maar ja, eigenlijk is lego toch bedoeld om mee te spelen? het is alleen zo jammer dat er zoveel speciale stukjes zijn.
vroegah, had je gewoon steentjes en raampjes en dakpannen enzo. daar kon eigenlijk veel meer mee.
luca heeft heel weinig fantasie. bouwt alleen maar van voorbeelden. (schijnt bij zijn autisme te horen)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar Lego is toch nooit onbruikbaar? je kan niet meer dat ene bouwen maar wel iets anders....
Maar gewoon ff blokjes bijbestellen gaat heel makkelijk. en ik ga eind juli nog naar Legoland wil wel even kijken of ze ze daar ook hebben?
ha, dank je wel. die ga ik bookmarken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://us.service.lego.com/en-GB/replacementparts/default.aspx
Hier Lady. Zelfs een lost parts replacement service!
Ik ben zelf altijd wel netjes met speelgoed geweest, maar controleren of het compleet was heb ik nooit gedaan. Ik ging er gewoon vanuit dat dat zo wasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:40 schreef lady-wrb het volgende:
en ben ik alleen in mijn manie bouwpakketten compleet te houden?
(ik heb echt tientallen dozen knex en als ik er een gebouwd heb en naderhand weer afbreek, controleer ik altijd of alles nog compleet is. ik vind dat zelf heel normaal, maar misschien vinden anderen dat weer overdreven ? )
Oh ja dan snap ik het nog beter dan.... Maar zo'n opruimkastje met veel kleine bakjes? Zodat het netjes gesorteerd opgeruimd kan worden? Ik wil hier de Lego ook zo gaan sorteren in de vakantie. Zodat je makkelijker kan bouwen zonder te hoeven graven.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
luca heeft heel weinig fantasie. bouwt alleen maar van voorbeelden. (schijnt bij zijn autisme te horen)
hij heeft een vriendje dat van allerlei stukjes fantasievliegtuigjes bouwt enzo, maar dat kan luca absoluut niet.
nou moet ik eerlijk toegeven dat dat uitzoeken iets dwangmatigs is van mijquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben zelf altijd wel netjes met speelgoed geweest, maar controleren of het compleet was heb ik nooit gedaan. Ik ging er gewoon vanuit dat dat zo was.
ja dat kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja dan snap ik het nog beter dan.... Maar zo'n opruimkastje met veel kleine bakjes? Zodat het netjes gesorteerd opgeruimd kan worden? Ik wil hier de Lego ook zo gaan sorteren in de vakantie. Zodat je makkelijker kan bouwen zonder te hoeven graven.
Peeron.comquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat kan ook natuurlijk.
ik wil zelf gewoon proberen de boel per pakket in van die dichtritszakjes te doen ofzo.
ik denk dat luca daar het meeste aan heeft.
ik bewaar namelijk ook altijd de dozen bij de pakketten.
wel hou ik alle beschrijvingen altijd apart want die zijn snel kapot of kwijt.
heel herkenbaar, Ian heeft dat ookquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
luca heeft heel weinig fantasie. bouwt alleen maar van voorbeelden. (schijnt bij zijn autisme te horen)
hij heeft een vriendje dat van allerlei stukjes fantasievliegtuigjes bouwt enzo, maar dat kan luca absoluut niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belana ik ging voor wat langer haar maar heb 't dinsdag weer kort laten knippen
Fijn dat je een serieuze reactie hebt. En ook 'fijn' dat je goed advies hebt gekregen hier mbt opa en je er een goed gevoel aan over gehouden hebt. Heel veel sterkte
Cattie
En verder bijgelezen ben ik niet hoor
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Taartjesfee, een hele fijne dag gewenst vandaag ! Geniet er van.
Ik ben vandaag precies 6 jaar getrouwd!
Is technisch lego misschien iets voor jullie jongens? Ik heb dat als kind gehad, was echt fantastisch. Een doos met steentjes en tandwielen enzo, en een mapje met tig voorbeelden erbij. en dzn echt leuke dingen als bijv een stuurinrichtin voor een auto. een 'naaimachine' of een hijskraan bouwen, allemaal met de zelfde doos.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 07:53 schreef Belana het volgende:
[..]
heel herkenbaar, Ian heeft dat ook
en ook je frustratie is herkenbaarIk koop dat spul dus niet meer
Vroegah hadden mijn broer en ik ook veel lego en ik kan me niet herinneren dat wij alle kwijt raakten. Ik was daar zelf heel precies in, mijn broer ook. Maarja, kinderen verschillen helaas.
TF, vandaag is de dag!!Ik wens je een prachtige dag meid, veel plezier! geniet van iedere minuut!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Saffier op 04-07-2009 09:15:13 ]Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:09 schreef Saffier het volgende:
Dankjewel allemaal![]()
Faya jij ook van harte
klinkt bekend....vandaar dat ik het tegenwoordig doe op de dag van de verjaardag zelf...scheelt een hoop ergernis bij mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms heb ik net stof gezogen of gedweild en dan loop ik de kamer in en ligt er weer wat op de grond
Ik zou wel willen maar dan moet ik haar eerst te pakken krijgen. Ze krijgt tegenwoordig volgens mij wekelijks al chocolade binnen dus die zal wel een immuunsysteem hebben opgebouwd. En als ik dan zo furieus reageer krijg ik die kleine rat echt niet te pakken, hoor. Die weet veel te goed dat ze iets doet wat niet mag.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:42 schreef Lois het volgende:
Oh Rocka, wat doe je dan? Als de hond chocola eet? Laten braken ofzo?
Als het net gebeurd is, zit het toch nog maar in de maag en zou laten overgeven toch juist wel kunnen helpen. Even daargelaten of je een hond zo gemakkelijk kunt laten overgeven natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:45 schreef Popples het volgende:
rocka![]()
lois dan kun je beter niks doen dat heeft toch geen zin meer.
maar zoveel chocolade krijgt hij toch niet binnen rocka?
Ik dacht ook gelijk aan xenos. Maar ik denk dat je bij de Ikea ook wel kunt slagen (van die hangdingen hebben ze daar met gaten erin. Zou best bij je kamertje passenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:56 schreef _Bar_ het volgende:
nee die informatie klopt wel rocka.
maar het kan idd ook zo zijn dat je hond er imuun voor word, maar hoe dat precies werkt weet ik ook niet.
Iemand van hier enig idee waar je leuke manden enzo kunt halen?
(liefst groen en oranje)
Bonnetje uitprinten voor de gratis babydoos bij Babydumpquote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:58 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan zo naar Babydump en Praxis, no wat spulletjes halen. Morgen komen mijn ouders weer: mijn vaderf klussen met schaap en mijn moeder komt strijkenWilde ze zooo graag, en of ik alsjeblieft maar niet al die leuke, lieve babydingetjes zelf wilde gaan strijjken
Dus ligt er een hele bult netjes gewassen spulletjes klaar om door omi onderhanden genomen te worden
Ik ga van de week als het volgens de "planning"allemaal goed gaat, de spullen van zolder halen en dan ook maar eens beginnen met wassen ed.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:09 schreef miss_sly het volgende:
huup, goed dat je het zegt! Thanks
Bar, ik heb speciaal voor mijn mams nog een paar dingetjes uit de kast gehaald die niet per se gestreken hoefden te worden wat mij betreft, maar die ze vast heel schattig vindt en graag wil strijken
Poeh in feite niet, waren donderdag nog in goesquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:29 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh Bar, kom je na de Ikea vandaag of morgen nog over Goes, toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |