Een maand geleden had ik een stroomstoring als gevolg van technisch falen.
We hebben het afgelopen jaar vaker stroomstoringen gehad.. zeker 5 keer.
We wonen in pand met in totaal 9 werkenden/studenten en gas en elektra is inbegrepen in de huur.
Nu wilde het zo zijn dat tijdens de laatste stroomstoring ik bezig was met 2 pokertoernooien op internet, vanwege stroom falen kon ik dus niet verder.. echter heb ik de tijd nog kunnen rekken omdat ik een laptop heb en internet via mijn mobiel..Ik dacht slim te zijn door printscreentjes te maken als zijnde bewijs dat mijn verhaal wel degelijk klopte...
Ik werd zeer kwaad en dacht gvd.. alweer een stroomstoring, en wilde de geleden schade verhalen bij Stedin omdat ik zeer ver gekomen was bij deze toernooien van 1 toernooi deden er 180 mensen mee en ik werd uiteindelijk 18e omdat ik op een gegeven moment elke hand moest uitzitten..
Nu heb ik vandaag een reactie ontvangen en wil het er niet bij laten.. de reactie als volgt:
Geachte ...
Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw bovengenoemde brief waarin u Stedin B.V. aansprakelijk stelt voor de door u misgelopeneleden (taalfout moest waarschijnlijk, misgelopen/geleden) schade aan uw winsten gokken pokertoernooi ontstaan op 25/05/09
Aangeaande de aansprakelijkheid zijn van toepassing de algemene Voorwaarden Aansluiting en Transport Stedin Elektriciteit 2008, voor kleinverbruikers.
Ingevolge artikel 1 van deze... ...kunnen wij uw claim niet in behandeling nemen.
Vlgens onze administratie staat u / uw bedrijf niet als contractant vermeld.
(en dat klopt omdat elektriciteit e.d. dus in huur zijn inbegrepen.)
Hoe nu verder?
Graag een reactie van iemand die er verstand van heeft
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend