Volgens mij is alternate wel een echte dozenschuiver hoor. Ik koop al m'n spullen bij Informatique, en als ik daar langsga met een defect product krijg ik gelijk een nieuwe mee. Dat is dus ook de reden dat ik daar naartoe gaquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:41 schreef Tiemie het volgende:
ik heb alleen maar positieve ervaringen met alternate.
+1quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:41 schreef Tiemie het volgende:
ik heb alleen maar positieve ervaringen met alternate.
dat jij dure spullen koopt en het kapot is moet je bij de fabrikant voor zijn. In alle organisaties worden foutjes gemaakt. Dus loop niet zo te zanniken. Wel een paar euro goedkoper uit willen zijn maar de concequentie ervan niet willen nemen. Haal gewoon je zooi in een winkel, kan je meteen terug als het niet goed is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:33 schreef Onnoman het volgende:
Ja eigenlijk wel.. ik koop dure spullen, en dan verwacht ik niet dat ze gaan zitten prutsen!
Ze hebben het op voorraad... ik ga denk ik zaterdag even langs... stelletje paupers dat het zijn!
Ja want iedereen woont in de buurt van Alternatequote:
Ik heb helemaal niks te schaften met de fabrikant noch met tnt, ik heb een afspraak met alternate die 100 videokaarten van dat type op voorraad heeft! ik heb geen trackingnummer via de mail ontvangen terwijl ze me wel zitten voor te liegen dat tnt het pakketje heeft!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:50 schreef jagermaster het volgende:
[..]
dat jij dure spullen koopt en het kapot is moet je bij de fabrikant voor zijn. In alle organisaties worden foutjes gemaakt. Dus loop niet zo te zanniken. Wel een paar euro goedkoper uit willen zijn maar de concequentie ervan niet willen nemen. Haal gewoon je zooi in een winkel, kan je meteen terug als het niet goed is.
(hoe krijg je het btw voor elkaar om een maand erover te doen om er achter te komen dat je videokaart niet werkt en deze terug te sturen?)
Hahahaha, die vervloek ik ook natuurlijk, maar volgens mij snap jij niet hoe een koop overeenkomst in elkaar steektquote:dat jij dure spullen koopt en het kapot is moet je bij de fabrikant voor zijn
punt 1: ik reageerde op het gezeik van jou dat jij loopt te blaten dat je dure spullen koopt. Als jij vind dat iets wat duur is niet kapot mag zijn dan moet je maar bij de fabrikant gaan zeiken. Een garantie afhandeling is niet van de een op de andere dag. Als ze binnen een week afhandelen vind ik het nog goed. Aangezien dit geen DOA meer is maar gewone garantie. Je mag blij zijn dat ze het niet opsturen naar de fabriek en dat jij 6 weken kan wachten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks te schaften met de fabrikant noch met tnt, ik heb een afspraak met alternate die 100 videokaarten van dat type op voorraad heeft! ik heb geen trackingnummer via de mail ontvangen terwijl ze me wel zitten voor te liegen dat tnt het pakketje heeft!
Ik koop spullen bij alternate en niet bij sapphire! als een onderdeel defect is en ze hebben het getest moeten ze hun afspraken nakomen en gelijk de nieuwe opsturen!
En jij bent een ongelooflijke mongool met je pauperredenatie. Dat ik een paar centrjes minder betaal hoeft niet te resulteren in pauperservice!
En er zullen altijd klantjes goed behandeld zijn... maar als dat niet het geval was zou deze pauperorganisatie niet eens meer bestaan! Ik ben benieuwd hoe ze op mijn mail reageren!
snap heel goed hoe een koop overeenkomst werkt, alleen hij zat te zeiken op zijn zogenaamde 'dure' spullen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef diomedes het volgende:
[..]
Hahahaha, die vervloek ik ook natuurlijk, maar volgens mij snap jij niet hoe een koop overeenkomst in elkaar steekt
sorry maar vind jij dat bedrag wat hij uit geeft een hoop geld voor een computer? het is is gewoon een normale computer dus verder totaal niets bijzonders. Als je zegt dat je een videokaart koopt van 500+ euro dan kan ik nog zeggn, jij kut dat je zoveel geld uitgeeft het het zo lang duurt.quote:Overigens reageert TS wel iets fel, maar aan de andere kant kan ik zijn frustratie ook erg goed begrijpen.
Je geeft toch een hoop geld uit voor iets wat je graag werkend zou willen hebben. En dan krijg je het idee dat als mensen je niet goed helpen, dat ze schijt aan je hebben.
quote:Verder zijn mijn ervaringen met Alternate wel aardig. Maar ja het kan weleens fout gaan.
same here..quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:31 schreef NanKing het volgende:
Ik persoonlijk heb alleen maar goede ervaringen met Alternate. Het verschil is wel dat ik langs ga en spullen niet terugstuur.
waarom denk je dat je 2 uur staat te wachten..? als het echt een waardeloze zaak zou zijn zou je geen 2 uur staan wachten he?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt een waardeloze zaak is het, je staat 2 keer een uur te wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |