abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:23:42 #1
242879 Onnoman
The On And Only
pi_66248825
Ik wil hier even mijn ongenoegen uiten over deze organisatie..
Ik heb eind januari voor 770 euro aan computer onderdelen gekocht..

eenmaal alles in mekaar geschoefd te hebben en dit topic aangemaakt te hebben heb ik vorige week woensdag mijn kapotte videokaart opgestuurd.
Maandag dacht ik eens te bellen waarbij ze aangaven de videokaart getest te hebben (bleek idd kapot te zijn) en dat ik vervolgens een nieuwe zou krijgen.. ik zou deze dinsdag of woensdag krijgen..
Woensdagmiddag had ik deze nog steeds niet ontvangen, er werd mij toen verteld dat ik hem uiterlijk donderdag zou krijgen.. nou het is dus nu donderdag, en heb nog steeds niets mogen ontvangen..
Ik vandaag weer gebeld, had ik een telefoongesprek van 16 minuten.. die gast maar wat in het systeem pielen.. bleek hij te vertellen dat tnt een fout had gemaakt.. ik zeggen of ik de traceercode kon hebben omdat ik geen mail met bevestigin had ontvangen, kwam hij met een heel vaag verhaal.. ja omdat tnt het niet goed heeft afgehandeld heb ik voor u ook geen traceercode...
Allemaal heel vaag.. ze zeiden dat ze me morgen weer zouden bellen....

Ik heb hier verdomme geen ene fuck aan! ik heb mijn computer in januari besteld.. we zijn een maand verder en ik heb nog steeds geen werkende computer...

ze zitten mij gewoon te flashen daar volgens mij! 2 keer beloven en uiteindelijk heb ik niks ontvangen.. oja.. laatst kwam ze ook met een raar bericht.. ja hij ligt klaar maar het startsein is nog niet gegeven!!

Ik ga ze zometeen weer bellen om vervelend te doen.. kan iemand me zeggen hoe ik het beste resultaat kan krijgen om de videokaart zsm te ontvangen??? want ik weet dat ze hem op voorraad hebben!

Bedankt voor de moeite!
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:28:43 #2
242879 Onnoman
The On And Only
pi_66249027
Na het lezen van dit onderwerp blijk ik niet de enige te zijn!!!

http://www.start12.nl/com(...)ice_en_garantie.html
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:29:53 #3
242879 Onnoman
The On And Only
pi_66249069
jezus ... als ik dat eerder had gehad!!

wederom videokaart problemen!! Volgens mij versturen ze expres kapotte onderdelen!!!

http://www.spenk.nl/index(...)a-je-naar-alternate/
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_66249126
Natuurlijk ben je niet de enige het is immers een grote winkel/webshop.

Ik persoonlijk heb alleen maar goede ervaringen met Alternate. Het verschil is wel dat ik langs ga en spullen niet terugstuur.
ijs_beer fan!
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:31:27 #5
197231 goeiemoggel
De bedrijfsbuffel
pi_66249141
Je kan natuurlijk ook overdrijven hè.
Dat je een artikel DOA krijgt kan gebeuren. En dan begin je gelijk te zeuren als je vervangende exemplaar niet binnen een week binnen is?
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:33:14 #6
242879 Onnoman
The On And Only
pi_66249210
Ja eigenlijk wel.. ik koop dure spullen, en dan verwacht ik niet dat ze gaan zitten prutsen!
Ze hebben het op voorraad... ik ga denk ik zaterdag even langs... stelletje paupers dat het zijn!
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_66249401
Jezus man doe eens rustig.

Kapotte onderdelen bestaan overal, ALS je hem al niet zelf hebt gemold, en een weekje of wat langer wachten op je vervangende onderdeel is voor consumenten heel normaal.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_66249431
Ben je langs geweest dan?
dag
pi_66249501
ik heb alleen maar positieve ervaringen met alternate.
pi_66249626
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:41 schreef Tiemie het volgende:
Volgens mij is alternate wel een echte dozenschuiver hoor. Ik koop al m'n spullen bij Informatique, en als ik daar langsga met een defect product krijg ik gelijk een nieuwe mee. Dat is dus ook de reden dat ik daar naartoe ga

TS: Wees blij dat je je spullen niet bij coolblue hebt gekocht, dan was je nog verder van huis
pi_66249658
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:41 schreef Tiemie het volgende:
+1

Zondag aaf nog bestelt, nieuwe voeding en 2 fans. Maandag verstuurd, woensdag en vandaag stond postbode aan de deur (niemand thuis natuurlijk op dat moment) en morgen ben ik toch vrij, dus ff ophalen @ postkantoor.
Verder ook nooit tramalent gehad met bestellingen en een geplaatste RMA

TNT faalt gewoon een keer, en TS moet iets hebben om op te flamen
pi_66249719
Alternate is tof
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:50:42 #13
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_66249856
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:33 schreef Onnoman het volgende:
Ja eigenlijk wel.. ik koop dure spullen, en dan verwacht ik niet dat ze gaan zitten prutsen!
Ze hebben het op voorraad... ik ga denk ik zaterdag even langs... stelletje paupers dat het zijn!
dat jij dure spullen koopt en het kapot is moet je bij de fabrikant voor zijn. In alle organisaties worden foutjes gemaakt. Dus loop niet zo te zanniken. Wel een paar euro goedkoper uit willen zijn maar de concequentie ervan niet willen nemen. Haal gewoon je zooi in een winkel, kan je meteen terug als het niet goed is.

(hoe krijg je het btw voor elkaar om een maand erover te doen om er achter te komen dat je videokaart niet werkt en deze terug te sturen?)
Where's my fear???
pi_66250039
opsturen
pi_66250149
Ben je altijd zo gefrustreerd?
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:58:14 #16
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_66250173
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:54 schreef Rorata het volgende:
opsturen
Ja want iedereen woont in de buurt van Alternate
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:15:48 #17
242879 Onnoman
The On And Only
pi_66250851
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:50 schreef jagermaster het volgende:

[..]

dat jij dure spullen koopt en het kapot is moet je bij de fabrikant voor zijn. In alle organisaties worden foutjes gemaakt. Dus loop niet zo te zanniken. Wel een paar euro goedkoper uit willen zijn maar de concequentie ervan niet willen nemen. Haal gewoon je zooi in een winkel, kan je meteen terug als het niet goed is.

(hoe krijg je het btw voor elkaar om een maand erover te doen om er achter te komen dat je videokaart niet werkt en deze terug te sturen?)
Ik heb helemaal niks te schaften met de fabrikant noch met tnt, ik heb een afspraak met alternate die 100 videokaarten van dat type op voorraad heeft! ik heb geen trackingnummer via de mail ontvangen terwijl ze me wel zitten voor te liegen dat tnt het pakketje heeft!
Ik koop spullen bij alternate en niet bij sapphire! als een onderdeel defect is en ze hebben het getest moeten ze hun afspraken nakomen en gelijk de nieuwe opsturen!

En jij bent een ongelooflijke mongool met je pauperredenatie. Dat ik een paar centrjes minder betaal hoeft niet te resulteren in pauperservice!

En er zullen altijd klantjes goed behandeld zijn... maar als dat niet het geval was zou deze pauperorganisatie niet eens meer bestaan! Ik ben benieuwd hoe ze op mijn mail reageren!
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_66251032
quote:
dat jij dure spullen koopt en het kapot is moet je bij de fabrikant voor zijn
Hahahaha, die vervloek ik ook natuurlijk, maar volgens mij snap jij niet hoe een koop overeenkomst in elkaar steekt

Overigens reageert TS wel iets fel, maar aan de andere kant kan ik zijn frustratie ook erg goed begrijpen.
Je geeft toch een hoop geld uit voor iets wat je graag werkend zou willen hebben. En dan krijg je het idee dat als mensen je niet goed helpen, dat ze schijt aan je hebben.

Verder zijn mijn ervaringen met Alternate wel aardig. Maar ja het kan weleens fout gaan.
hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton
pi_66251034
de meeste hardware haal ik ook by alternate, en het enige wat ik misschien op aan te merken heb is dat het altyd zo druk is waar door je regelmatig lang moet wachten. gister nog een systeem gehaald, bleek de kast er niet meer te zijn. maar na 10 min vroeg iemand bij de afhaal balie als ik nog op iets zat te wachten, en na me verhaal heb gedaan heeft hy hemel en aarde bewogen om te kijken hoe het kwam dat ik al 10 minuten aan het wachten was. dus SERVICE is wel in orde vind ik zelf, want ging met een lach en een goed gevoel daar de deur uit en ook die 20 euro korting was wel lekker.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:33:19 #20
242879 Onnoman
The On And Only
pi_66251588
@diomedes

Ja inderdaad... jij begrijpt het! Dat gevoel had ik echt, ze hebben er schijt aan!
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:52:15 #21
39240 jagermaster
pi_66252362
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:15 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niks te schaften met de fabrikant noch met tnt, ik heb een afspraak met alternate die 100 videokaarten van dat type op voorraad heeft! ik heb geen trackingnummer via de mail ontvangen terwijl ze me wel zitten voor te liegen dat tnt het pakketje heeft!
Ik koop spullen bij alternate en niet bij sapphire! als een onderdeel defect is en ze hebben het getest moeten ze hun afspraken nakomen en gelijk de nieuwe opsturen!

En jij bent een ongelooflijke mongool met je pauperredenatie. Dat ik een paar centrjes minder betaal hoeft niet te resulteren in pauperservice!

En er zullen altijd klantjes goed behandeld zijn... maar als dat niet het geval was zou deze pauperorganisatie niet eens meer bestaan! Ik ben benieuwd hoe ze op mijn mail reageren!
punt 1: ik reageerde op het gezeik van jou dat jij loopt te blaten dat je dure spullen koopt. Als jij vind dat iets wat duur is niet kapot mag zijn dan moet je maar bij de fabrikant gaan zeiken. Een garantie afhandeling is niet van de een op de andere dag. Als ze binnen een week afhandelen vind ik het nog goed. Aangezien dit geen DOA meer is maar gewone garantie. Je mag blij zijn dat ze het niet opsturen naar de fabriek en dat jij 6 weken kan wachten.

punt 2: wat ben jij een ongelovelijk imbeciel, in een winkel kan je binnen stappen met een webshop moet je meer geduld hebben. Mocht je dit principe niet snappen mag je wel is terug naar de basisschool.

punt 3: je blijkt dus totaal geen kaas te hebben gegeten hoe bedrijven kunnen werken en geld kunnen verdienen.
Where's my fear???
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:54:53 #22
39240 jagermaster
pi_66252449
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef diomedes het volgende:

[..]

Hahahaha, die vervloek ik ook natuurlijk, maar volgens mij snap jij niet hoe een koop overeenkomst in elkaar steekt
snap heel goed hoe een koop overeenkomst werkt, alleen hij zat te zeiken op zijn zogenaamde 'dure' spullen...
quote:
Overigens reageert TS wel iets fel, maar aan de andere kant kan ik zijn frustratie ook erg goed begrijpen.
Je geeft toch een hoop geld uit voor iets wat je graag werkend zou willen hebben. En dan krijg je het idee dat als mensen je niet goed helpen, dat ze schijt aan je hebben.
sorry maar vind jij dat bedrag wat hij uit geeft een hoop geld voor een computer? het is is gewoon een normale computer dus verder totaal niets bijzonders. Als je zegt dat je een videokaart koopt van 500+ euro dan kan ik nog zeggn, jij kut dat je zoveel geld uitgeeft het het zo lang duurt.
quote:
Verder zijn mijn ervaringen met Alternate wel aardig. Maar ja het kan weleens fout gaan.
Where's my fear???
pi_66252560
Echt een waardeloze zaak is het, je staat 2 keer een uur te wachten.
En de service is 3 x ruk.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_66252615
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:31 schreef NanKing het volgende:
Ik persoonlijk heb alleen maar goede ervaringen met Alternate. Het verschil is wel dat ik langs ga en spullen niet terugstuur.
same here..

1x defecte voeding gehad: mee langs gegaan, daar getest (met de handige opmerking van hun kant: "euhh weet niet wat je er mee hebt gedaan, maar hij is echt helemaal kaduuk") op dat moment kan ik dat prima waarderen, was nml gewoon bedoeld als geintje.
maar na check van de spullen een spiksplinternieuwe voeding meegekregen
pi_66252689
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt een waardeloze zaak is het, je staat 2 keer een uur te wachten.
waarom denk je dat je 2 uur staat te wachten..? als het echt een waardeloze zaak zou zijn zou je geen 2 uur staan wachten he?

ze zijn niet de goedkoopste meestal maar qua service en garantie kan ik alleen maar op zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')