^ Da's ook een goede kanshebber iddquote:Op zondag 8 februari 2009 23:19 schreef online het volgende:
Welk type moederbord heb je en welke voeding?
Is het geen ATX 2.0 moederbord en ben je vergeten de 4 polige kabel aan te sluiten die je processor aanstuurt?
Maar heb je de 4 polige stekker van de processor aangesloten?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:19 schreef Onnoman het volgende:
Heel irritant.. moet eerlijk zeggen dat ik geen antistatisch polsbandje heb gebruikt..
daarnaast schijnt alles het te doen.. de ventilator van de proc doet het.. lampjes branden van binnen.. ook de lampjes van mijn videokaart... alle fans draaien.. komt volgens mij geen geluid uit de schijven... hmmm ...
Dat boeit ook niet, die heb ik nog nooit gedaan en heb ook nooit een defect gehad dat veroorzaakt is door statische electriciteit.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:19 schreef Onnoman het volgende:
Heel irritant.. moet eerlijk zeggen dat ik geen antistatisch polsbandje heb gebruikt..
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:43 schreef Iblis het volgende:
Ik zou helemaal opnieuw beginnen eigenlijk: alleen CPU aansluiten, aanzetten checken of je de piep krijgt dat je geen RAM hebt, dan RAM erin, weer checken of hij zeurt over videokaart, dan videokaart erin, kijken of je beeld hebt, dan pas harde schijven aansluiten.
Hoe rond? Als het er zwart verbrand rond uitziet, dan is het niet goed. Had je de koelpasta goed aangebracht?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:50 schreef Onnoman het volgende:
processor koeler eraf gehaald.. zit een ronde vlek op mijn processor is dat erg?? :s..
Moet je altijd koelpasta gebruiken? heb ik niet gedaan namelijk...quote:Op zondag 8 februari 2009 23:56 schreef Iblis het volgende:
[..]
Hoe rond? Als het er zwart verbrand rond uitziet, dan is het niet goed. Had je de koelpasta goed aangebracht?
er moet altijd koelingspasta op, maar 't kan ook zijn dat dat al onder de processorkoeler zat. Moet je de koeling er even afhalen en kijken of er een witte substantie onder zitquote:Op zondag 8 februari 2009 23:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Moet je altijd koelpasta gebruiken? heb ik niet gedaan namelijk...
Dat ligt er maar net aan wat voor koeler je hebt... Als je een stock-koeler gebruikt is het niet nodig, daar zit al pasta op.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:58 schreef Onnoman het volgende:
Moet je altijd koelpasta gebruiken? heb ik niet gedaan namelijk...
Op de socket, zwart of grijs, met en geel stickertje en een uitroepteken en tekst in de zin van: "pas op dat je de pinnetjes niet verbuigd".quote:Op zondag 8 februari 2009 23:37 schreef Onnoman het volgende:
Heb je het plastic beveiligingsclipje van de socket afgehaald?
uhmm.. kweet niet.. waar zit die??
vlekje? Als in donkerbruin of zwart? Dan heb je kans dat je de cpu gefrituurd hebt.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:50 schreef Onnoman het volgende:
processor koeler eraf gehaald.. zit een ronde vlek op mijn processor is dat erg?? :s..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |