op het zelfde moment dat ik voorafbetaalde onderdelen ontving (althans mijn huisgenoot) hadden ze ook 1 rembour onderdeel overhandigd... er bleek dus een fout te zijn gemaakt bij de verwerking van mijn bestelling:quote:Op zondag 26 april 2009 12:19 schreef JeOma het volgende:
Wat een vaag verhaal. Is het onder rembours gegaan? Dan heeft je huisgenoot toch betaald?
Sowieso lijkt het mij NIET dat de computerwinkel hier een fout heeft begaan. Klinkt als een gevalletje: jammer dan, dokken.
Ik ook niet. Dus Onno, als je een serieus antwoord wilt, doe dan gewoon even een chronologisch goed verhaal, zonder vage bullshit eromheen.quote:
zoek anders eerst op wat rembours betekentquote:Op zondag 26 april 2009 12:21 schreef Onnoman het volgende:
[..]
op het zelfde moment dat ik voorafbetaalde onderdelen ontving (althans mijn huisgenoot) hadden ze ook 1 rembour onderdeel overhandigd... er bleek dus een fout te zijn gemaakt bij de verwerking van mijn bestelling:
ik zei dat ik het niet in ontvangst heb genomen maar een huisgenoot..quote:Op zondag 26 april 2009 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
Nou wat is je probleem, had je toch meteen die shit terug moeten sturen toen je 1) al zag dat de rembours niet was betaald en 2) het hetzelfde product was. Het lijkt me dat als je iets ontvangt je wel ff tsjekt of het compleet is, ook als je er niet direct mee aan de slag gaat.
ja 1 voorafbetaalde systeemkast ontvangen en andere systeemkast is aangenomen onder remboursquote:Op zondag 26 april 2009 12:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je hebt dus twee keer geleverd gekregen, en maar een keer betaald?
idd .. ben niet blij met die gastenquote:Op zondag 26 april 2009 12:29 schreef eleusis het volgende:
Ah, dit is deel 2 van Alternate slechte service!!
Twee keer betaald dus?quote:Op zondag 26 april 2009 12:29 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja 1 voorafbetaalde systeemkast ontvangen en andere systeemkast is aangenomen onder rembours
zou goed kunnen dat ik dit topic eerderhad aangemaakt toen ik net een mailtje van ze had ontvangen..quote:Op zondag 26 april 2009 12:32 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik heb dit topic al eens eerder gezien, meen ik....
Maar het is toch ook zo dat de koerier geen remboursspullen mag afgeven als er niet voor betaald is?quote:
ik heb niet alles geleverd gekregen.. dit mailtje heb ik gekregen toen ik niet thuis was....quote:Op zondag 26 april 2009 12:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als jij een keer hebt betaald en twee keer geleverd hebt gekregen moet je natuurlijk het teveel geleverde desgevraagd teruggeven.
Blijf jij vooral de consequenties van je eigen handelen op een ander afschuiven hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Maar het is toch ook zo dat de koerier geen remboursspullen mag afgeven als er niet voor betaald is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |