op het zelfde moment dat ik voorafbetaalde onderdelen ontving (althans mijn huisgenoot) hadden ze ook 1 rembour onderdeel overhandigd... er bleek dus een fout te zijn gemaakt bij de verwerking van mijn bestelling:quote:Op zondag 26 april 2009 12:19 schreef JeOma het volgende:
Wat een vaag verhaal. Is het onder rembours gegaan? Dan heeft je huisgenoot toch betaald?
Sowieso lijkt het mij NIET dat de computerwinkel hier een fout heeft begaan. Klinkt als een gevalletje: jammer dan, dokken.
Ik ook niet. Dus Onno, als je een serieus antwoord wilt, doe dan gewoon even een chronologisch goed verhaal, zonder vage bullshit eromheen.quote:
zoek anders eerst op wat rembours betekentquote:Op zondag 26 april 2009 12:21 schreef Onnoman het volgende:
[..]
op het zelfde moment dat ik voorafbetaalde onderdelen ontving (althans mijn huisgenoot) hadden ze ook 1 rembour onderdeel overhandigd... er bleek dus een fout te zijn gemaakt bij de verwerking van mijn bestelling:
ik zei dat ik het niet in ontvangst heb genomen maar een huisgenoot..quote:Op zondag 26 april 2009 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
Nou wat is je probleem, had je toch meteen die shit terug moeten sturen toen je 1) al zag dat de rembours niet was betaald en 2) het hetzelfde product was. Het lijkt me dat als je iets ontvangt je wel ff tsjekt of het compleet is, ook als je er niet direct mee aan de slag gaat.
ja 1 voorafbetaalde systeemkast ontvangen en andere systeemkast is aangenomen onder remboursquote:Op zondag 26 april 2009 12:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je hebt dus twee keer geleverd gekregen, en maar een keer betaald?
idd .. ben niet blij met die gastenquote:Op zondag 26 april 2009 12:29 schreef eleusis het volgende:
Ah, dit is deel 2 van Alternate slechte service!!
Twee keer betaald dus?quote:Op zondag 26 april 2009 12:29 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja 1 voorafbetaalde systeemkast ontvangen en andere systeemkast is aangenomen onder rembours
zou goed kunnen dat ik dit topic eerderhad aangemaakt toen ik net een mailtje van ze had ontvangen..quote:Op zondag 26 april 2009 12:32 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik heb dit topic al eens eerder gezien, meen ik....
Maar het is toch ook zo dat de koerier geen remboursspullen mag afgeven als er niet voor betaald is?quote:
ik heb niet alles geleverd gekregen.. dit mailtje heb ik gekregen toen ik niet thuis was....quote:Op zondag 26 april 2009 12:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als jij een keer hebt betaald en twee keer geleverd hebt gekregen moet je natuurlijk het teveel geleverde desgevraagd teruggeven.
Blijf jij vooral de consequenties van je eigen handelen op een ander afschuiven hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Maar het is toch ook zo dat de koerier geen remboursspullen mag afgeven als er niet voor betaald is?
Sorry hoor. Maar TNT (of andere bezorgers) volgen gewoon hun eigen regels niet op.quote:Op zondag 26 april 2009 12:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Blijf jij vooral de consequenties van je eigen handelen op een ander afschuiven hoor.
Dat de pakketservice van TNT een drama is, daar kan ik inkomen. Hier doen ze ook maar een dotje om van de pakjes af te zijn. Maar het geeft wat mij betreft iemand niet het recht andermans spullen op marktplaats te verpatsen.quote:Op zondag 26 april 2009 12:51 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Sorry hoor. Maar TNT (of andere bezorgers) volgen gewoon hun eigen regels niet op.
Helft van mijn pakketjes (waaronder TL reclames) Word gewoon bij de buren gedropt ook als er voor getekent moet worden. Als die Neons dan compleet kapot zijn dan weet TNT van niets.
TS gewoon houden en laat die PC boer het maar lekker met TNT uitvechten.
Conclusie is toch gewoon dat doordat TNT zijn dienstverlening niet op orde heeft dit soort dingen gebeuren.
Wat als de huisgenoot van TS niet eerlijk was en zelf die shit op MP gezet had ?
Gebeurt ook vaak genoeg.
Nee, TNT moet maar eens leren van hun slechte beleid.
Wettelijk gezien heeft TNT het betaald toen ze een onder rembours gezonden product afleverden.quote:Op zondag 26 april 2009 13:08 schreef DABAMaster het volgende:
oftewel. jij hebt een kast verpatst op marktplaats terwijl je wist (of redelijkerwijs had kunnen weten) dat je m niet betaald had, en nu ben je boos dat je m alsnog moet betalen? Laat je ff nakijken, dude.
Jij mag alleen concluderen dat er voor betaald is als je betaald hebt; giroafschrift of een kassabonquote:Op zondag 26 april 2009 12:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
aan de hand van dit mailtje kan je concluderen dat de ontvangen pakketjes als zijnde betaald is, en het postkantoorpakketje onbetaald (rembours) is...
Als je buurman door rood rijdt doe jij het kennelijk ook omdat je buurmand het immers ook doet??quote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Maar het is toch ook zo dat de koerier geen remboursspullen mag afgeven als er niet voor betaald is?
das de redenatie van een spiegelei letterlijkquote:Op zondag 26 april 2009 16:01 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Als je buurman door rood rijdt doe jij het kennelijk ook omdat je buurmand het immers ook doet??![]()
Sorry hoor, maar omdat iemand anders iets niet volgens de regels doet betekent dat nog niet dat jij je gezonde verstand ook niet hoeft te gebruiken.
Dat spiegelei is iig nog wel in staat om een leesbaar en begrijpelijk verhaal neer te zetten. (leest even vol leedvermaak mee en kan niet wachten op deurwaarderskosten e.d.)quote:Op zondag 26 april 2009 23:52 schreef Onnoman het volgende:
[..]
das de redenatie van een spiegelei letterlijk
Dus even voor de duidelijkheid. Je hebt twee systeemkasten ontvangen, terwijl je zelf heel goed wist dat je er maar één besteld had. De tweede systeemkast heb je verpatst op marktplaats terwijl je er nooit voor betaald hebt, en nu je een factuur krijgt voor de systeemkast probeer je de schuld op de koerier af te schuiven?quote:Op zondag 26 april 2009 12:25 schreef Onnoman het volgende:
ok even wat duidelijker haha..
ik heb computeronderdelen besteld om 1 computer te assembleren..
verschillende onderdelen bij verschillende internetcomputerwinkels..
van 1 winkel kreeg ik de bestelling waaronder 1 bestelde systeemkast...
de bestelling is bij de internetwinkel niet goed verwerkt en is zowel verzonden als "rembours" als zijnde verzonden vooruitbetaling (ik had mijn onderdelen vooraf betaald)
dus nu blijkt dat de bezorger van het pakketje 2 van dezelfde pakketjes had.. dus 2 keer systeemkast en 2 keer systeemonderdelen...
echter heeft hij 2 systeemkasten achtergelaten terwijl er voor die 2e rembours systeemkast niet aan de deur voor is betaald.... en u weet wel hoe rembours werkt.. u bent pas eigenaar van de onderdelen als u direct aan de deur contact afrekent... echter is er niks afgerekend maar alleen maar ontvangen...
Toen ik die avond later thuis kwam lagen alle onderdelen voor mijn deur, waaronder 2 systeemkasten..
duidelijk nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |