je bent toch geen mietjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:12 schreef versabommie het volgende:
Laysa.. ik vind het nu eng worden het weer ...kom je op me schoot?
Ik probeer mijn levensovertuiging over te brengen op de meiskes hier opdat er meer vrouwelijk naakt in het straatbeeld van nederland gaat komen.. als je dat geen meerwaarde is, dan ben je Barry Manilowquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde heeft die post van jou eigenlijk dat je naakt door het huis loopt of in je blote reet op het balkon gaat staan?
Je mag dat namelijk nogal vaak even noemen?
alweerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gaat morgen wéér verhuizen en is dan dus weer een poos internetloos.
ohhhhhh dat merk ik niet eens hahaha of zalle ze dan niet naar me kijken??? nee maar ach Amsterdam de binnenstad vind ik ook 10 keer niks hoor met al die domme toeristen die je voor de voeten lopen, dus ben weinig in de stad, lekker de markten op is veel gezelliger, en mijn tas draag ik altijd over mijn schouder en op mijn geld let ik goed. maar veel plezier straks als je daggie komt doen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer eens n daggie de stad in ,maar idd ups en downs, jammer dat je zo moet oppassen voor je geld en er lopen zoveel viezerikken die je met hun ogen al verkrachten.Ik vind dat je in die winkelstraten nooit echt lekker "vrij"loopt.Met ogen in je rug zeg maar.
Jesus, die gozer blijft bezig. Eén dag zonder internet is al veelquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gaat morgen wéér verhuizen en is dan dus weer een poos internetloos.
Dat heb je met antikraak. Je betaalt weinig huur, maar ben je net gesettled, kun je weer moven, als het een beetje tegenzit.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:14 schreef Laysa het volgende:
alweer....ik ben blij dat ik hem nie ben dan.....
Er stond vorige week een geinig artikel over die noord/zuid-lijn. Een paar gemeenteraadsleden over hun ja-stem destijds: we moeten mee met andere grote steden zoals Parijs en Londen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:59 schreef Toverheks het volgende:
ik een geboren en getogen Amsterdammer die moeten ze juist geld toegeven om te blijven in deze mooie grote stad
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik probeer mijn levensovertuiging over te brengen op de meiskes hier opdat er meer vrouwelijk naakt in het straatbeeld van nederland gaat komen.. als je dat geen meerwaarde is, dan ben je Barry Manilow
ik woon ''tijdelijk bewoond'' dan mag je wat langer blijven zittenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb je met antikraak. Je betaalt weinig huur, maar ben je net gesettled, kun je weer moven, als het een beetje tegenzit.
Ik woon gewoon vast. Kun je blijven zitten zolang je wil.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:18 schreef Laysa het volgende:
ik woon ''tijdelijk bewoond'' dan mag je wat langer blijven zitten
Ik wilde je net pm-en maar je pm box staat hier niet aangeschakeldquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:18 schreef Jian het volgende:
Okay, wtf is "Milly" ?![]()
Huubs Blog
162
Jongens, het stemmen op huub en claire heeft helemaal geen zin meer. ze hebben deze site nu ook al gefokt. als je op deze blog komt gaat er automatisch een stem naar die berryv. leuk hoor. stelletje kleuters. bah en nog een bah.
Door: Milly | op: 2009-07-03 | om: 13:48
Hier komt het echt extreem hard naar beneden nuquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:19 schreef Laysa het volgende:
geen spatje regen hier...allenig maar gerommel
ja dat wil ik ook wel...maar had ff geen andere keusquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik woon gewoon vast. Kun je blijven zitten zolang je wil.
ja...ik zie jouw kant op dat het erg donker is....ik wil oohoookkkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier komt het echt extreem hard naar beneden nu
www.Dtje.nlquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:20 schreef D. het volgende:
Iemand een tip over waar een domeinnaam aan te schaffen?
je hebt helemaal gelijk, maar weet je wat nou het probleem is, degene die over Amsterdam beslissen zijn hier niet eens geboren laat staan dat ze er wonen, nee die zitten lekker ergens in het gooi in hun riante villa, en ze beslissen maar en beslissen maar, ze bouwen en ze bouwen maar en waarom, omdat Cohen een mooie stad wilt maar totaal geen smaak heeft qua aanbouw en hoe alles hutje bij mutje wordt gebouwd aan de rand.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Er stond vorige week een geinig artikel over die noord/zuid-lijn. Een paar gemeenteraadsleden over hun ja-stem destijds: we moeten mee met andere grote steden zoals Parijs en Londen.
Soms is die zelfoverschatting ook wel grappig en aandoenlijk. Parijs en Londen zijn niet twee keer zo groot, of drie, nee: TIEN keer zo groot.
![]()
Amsterdam is kleiner dan Zagreb, kleiner dan Belgrado, kleiner dan Praag, kleiner dan Minsk. Het zit in de categorie Riga en Valencia.
Ik heb mijn toenmalige vriend gewoon op zijn punten een huis laten huren en toen heb ik 'm eruit gegooid. En z'n spullen er achteraan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:20 schreef Laysa het volgende:
ja dat wil ik ook wel...maar had ff geen andere keus
Ben zeikensnat, sta af en toe ff in de regen echt lekker.. zo warm en dan regenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...ik zie jouw kant op dat het erg donker is....ik wil oohoookkk
Maakt niet zoveel uit, als je alleen een naam wilt. Wil je ook ruimte moet je even vergelijken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:20 schreef D. het volgende:
Iemand een tip over waar een domeinnaam aan te schaffen?
OMGquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb mijn toenmalige vriend gewoon op zijn punten een huis laten huren en toen heb ik 'm eruit gegooid. En z'n spullen er achteraan.
Hier trekt het nu ook dicht met gerommel vanuit zuid-west (goh daar ligt ......)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:19 schreef Laysa het volgende:
geen spatje regen hier...allenig maar gerommel
Ik wil nu de naam, heb pas over een half jaar ruimte nodigquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, als je alleen een naam wilt. Wil je ook ruimte moet je even vergelijken.
Kijk ook even bij je eigen provider (bij ziggo kan het nl ook)
beterquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb mijn toenmalige vriend gewoon op zijn punten een huis laten huren en toen heb ik 'm eruit gegooid. En z'n spullen er achteraan.
Ja ik ga ook naar die markten, is al zooo lang geleden ik wil naar de Albert Cuyp,maar ik heb veel kennissen die er al beroofd zijn , ze slaan zo je harses in voor een euro.Maar als je niet stadse daar bent dan ga je ook naar de Kalver en Dam want ja daar zitten leuke winkels dus ik ga ook ff achter die toeristen aan schuiven.Kom er niet elke dag.Misschien zie ik je wel voorbij sjezen op je bezemsteeltje.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhh dat merk ik niet eens hahaha of zalle ze dan niet naar me kijken??? nee maar ach Amsterdam de binnenstad vind ik ook 10 keer niks hoor met al die domme toeristen die je voor de voeten lopen, dus ben weinig in de stad, lekker de markten op is veel gezelliger, en mijn tas draag ik altijd over mijn schouder en op mijn geld let ik goed. maar veel plezier straks als je daggie komt doen.
Arnhem?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier trekt het nu ook dicht met gerommel vanuit zuid-west (goh daar ligt ......)
das minder iddquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
beter![]()
....wij zaten gekocht...en mn ex was van de poen...dus tja
nou...ik denk dat ik dit keer over wordt geslagen...moet ik vannacht echt beneden in mn woonkamer gaan slapenquote:
och weet je....ik ben blij dat ik weg ben gegaan en dat ik dan nu ff wat onzekerder zit is het me toch allemaal waard......quote:
Je kunt je naam altijd over laten zetten als je ruimte wilt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil nu de naam, heb pas over een half jaar ruimte nodig
Hier hagel en donder en bliksem...maar ja als t maar goed opfrist.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb ik vorig jaar zomer ook gedaan. Tuindeur open ventilator aan uiteraard wel een tafeltje voor de hordeur dat niemand binnen kon komenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...ik denk dat ik dit keer over wordt geslagen...moet ik vannacht echt beneden in mn woonkamer gaan slapen
ieder voordeel heeft zn nadeel hequote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
och weet je....ik ben blij dat ik weg ben gegaan en dat ik dan nu ff wat onzekerder zit is het me toch allemaal waard......
Secte, ik zeg het jequote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:28 schreef Jian het volgende:
Huubs blog
(knip)
Dus denk echt dat wij moeten blijven stemmen tot het bittere eind.. baat het niet het zal zeker ook niet schaden.. al is het alleen maar om te laten zien hoeveel achterban Huub en Claire hebben.. en ze te laten zien dat wij met velen nog heel veel voor hun kunnen betekenen.. en dat wij ze nog niet vergeten zijn.. tenminste dat denk ik hoor..
Omg, de eerste opasmoeders/oma's melden zich reeds aan, ............ Daar moet Huub toch ook benauwd van worden
Ik kwam uit Spanje zonder enige rechten. Ging samenwonen en verhuisd naar kast van een huis op haar punten. Relatie over en ze ging vrijwillig. Zit ik dan in een kast van een woning, aan de dijk van de IJssel en in heerlijk buitengebied.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn ex was van het schuinsmarcheren, de hard drugs en de criminele vriendjes ...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:24 schreef Laysa het volgende:
beter![]()
....wij zaten gekocht...en mn ex was van de poen...dus tja
Dan krijg ik wat google mij geeft. Heb liever advies van iemand die er ervaring mee heeft.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je kunt je naam altijd over laten zetten als je ruimte wilt.
google anders even op domein registratie
Kan Huub niet een soort Jim Jones worden en zijn volgelingen trakteren op een lekker verkoelend glas KoolAid (met een snufje cyaankali)? Met dit weer moet dat te doen zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:28 schreef Jian het volgende:
Huubs blog
(knip)
Dus denk echt dat wij moeten blijven stemmen tot het bittere eind.. baat het niet het zal zeker ook niet schaden.. al is het alleen maar om te laten zien hoeveel achterban Huub en Claire hebben.. en ze te laten zien dat wij met velen nog heel veel voor hun kunnen betekenen.. en dat wij ze nog niet vergeten zijn.. tenminste dat denk ik hoor..
Omg, de eerste opasmoeders/oma's melden zich reeds aan, ............ Daar moet Huub toch ook benauwd van worden
Anders wil ie het worstje, of moet ie kotsen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:31 schreef Anniebab het volgende:
Bommie staat nu nakend in de regen....als de hond van de buren maar gegeten heeft.
Nee hij zal t worstje wel willen, hij heeft nog nix gegeten dan toch?Oja ik ga straks wokken ,weet je nog?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:33 schreef D. het volgende:
[..]
Anders wil ie het worstje, of moet ie kotsen?
Ruimte is ruimte en een domeinnaam is een domeinnaam. Enige dat telt is de prijs en die is voor registratie bij iedereen bijna hetzelfde.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dan krijg ik wat google mij geeft. Heb liever advies van iemand die er ervaring mee heeft.
*eens op Fok rond gaat kijken
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als jappie er maar tussen zit, vind ik het best
Dat zou ik toch niet vergetenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oja ik ga straks wokken ,weet je nog?
doodenge mensen vin ik het .. echt!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:28 schreef Jian het volgende:
Huubs blog
(knip)
Het zal verdomme een keer tijd worden, heb al een paar keer eigenhandig de stekker uit twifa getrokken om je hier te krijgenquote:
Ah...was jij dat gister; en die arme Ed maar zweten; tis al godsallejezus benauwd in dat hok van hem zo zonder luifel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het zal verdomme een keer tijd worden, heb al een paar keer eigenhandig de stekker uit twifa getrokken om je hier te krijgen
Ik eet nu tot 6 uur nix meer straks lekker gambaatjes en en en ...teveel om op te noemen!Wel lekkerquote:
Ik eet macaroniquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik eet nu tot 6 uur nix meer straks lekker gambaatjes en en en ...teveel om op te noemen!Wel lekker
Nouja, ik had eigenlijk toch al geen hongerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...was jij dat gister; en die arme Ed maar zweten; tis al godsallejezus benauwd in dat hok van hem zo zonder luifel.
Ik begreep laatst dat ie met zo'n indonesish wuifgeval langs alle apparatuur loopt om de boel gekoeld te houden. Gekleed in slechts een buffelleren string uiteraard.
Je hebt je klep zeker openquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis idd niet het allermooiste beeld wat je op je netvlies kan zien verschijnen maar goed..die jongen wordt ook maar gestuurd en gemanipuleerd door de heks van het westen. Zelf had ie waarschijnlijk ook veel liever vastgeplakt op de bank blijven liggen terwijl zij de honneurs waar zou nemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, ik had eigenlijk toch al geen honger
Bwah, ze gaan wel lekker op het moment hoor en Milly hebben ze nog niet doorgeprikt gezien de steunbetuigingen, nee, laten we maar even doseren anders sla je het verzet meteen doodquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:50 schreef versabommie het volgende:
Beer.. stook eens wat door, tis extreem stil aan het worden op : CBML'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #34
Zie.. de "echte" amsterdammers zijn veel minder erg dan de provincie-import die metropool-bewonertje wil spelen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, maar weet je wat nou het probleem is, degene die over Amsterdam beslissen zijn hier niet eens geboren laat staan dat ze er wonen, nee die zitten lekker ergens in het gooi in hun riante villa, en ze beslissen maar en beslissen maar, ze bouwen en ze bouwen maar en waarom, omdat Cohen een mooie stad wilt maar totaal geen smaak heeft qua aanbouw en hoe alles hutje bij mutje wordt gebouwd aan de rand.
Ik kan Amsterdam op mijn duimpje weet presies waar en waar alles ligt, maar was tijdje geleden in Geuzenveld nou moest zoeken hele gebouwen en spuuglelijk van die hoge flats, en voorbeeld, het anne-frankhuis (de ingang enzo, van glas totaal past het niet bij het achterhuis laat staan op een gracht, nee ontwerpen kenne ze ook niet, en het Rokin heeft van die blauwe balle naast het fietspad, nou ben er wel eens overheen geflikkert hoor ook zo lelijk.
Klakkeloos nemen ze alles voor waar aan. De domheid daar is bijna stuitend.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:54 schreef Jian het volgende:
Bwah, ze gaan wel lekker op het moment hoor en Milly hebben ze nog niet doorgeprikt gezien de steunbetuigingen, nee, laten we maar even doseren anders sla je het verzet meteen dood
Zo isda.. als die heks niet kan spelen pffffffff arme arme knulquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis idd niet het allermooiste beeld wat je op je netvlies kan zien verschijnen maar goed..die jongen wordt ook maar gestuurd en gemanipuleerd door de heks van het westen. Zelf had ie waarschijnlijk ook veel liever vastgeplakt op de bank blijven liggen terwijl zij de honneurs waar zou nemen.
en de commitment is doodeng!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klakkeloos nemen ze alles voor waar aan. De domheid daar is bijna stuitend.
Hij is leukquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:50 schreef versabommie het volgende:
hehehe firefox![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)x_praat_als_n_w.html
Daarom vind ik dat Huub wel een Reverend Jim Jones mag doen.quote:
Ik zou me doodschamen met zo'n browserquote:
denk dat ik het gewoon zou gaan vierenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat Huub wel een Reverend Jim Jones mag doen.
U gebruikt Internet explorer 6, wij raden u sterk aan up te graden naar IE7quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:56 schreef versabommie het volgende:
Jappie.. misschien iets voor jou ? http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=212&maand=07&jaar=2009#e
mongolen daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |