abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71294279
De Hero schijnt weer een beter softwarematig toetsenbord te hebben, maar eerlijk gezegd gaat er inderdaad niets boven een fysiek toetsenbord.
Cool story, Hansel.
pi_71296178
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:47 schreef wikwakka2 het volgende:
De Hero schijnt weer een beter softwarematig toetsenbord te hebben, maar eerlijk gezegd gaat er inderdaad niets boven een fysiek toetsenbord.
Precies. En die heb ik al op mijn HTC Magic geïnstalleerd zonder root. Dan is het echt stukken beter en makkelijker om te typen. De knoppen zijn groter en je hebt meer ruimte tussen elke knop. Maar het allermooiste vind ik dat wanneer ik aan het typen en flink wat verkeerde letters raak, hij meestal wel weet welk woord ik bedoel en dat komt dan erboven in de woordvoorspelling. De woordvoorspelling is dus ook beter dan de standaardkeyboard.

Bovendien kun je heel makkelijk (op dat tandwiel linksonder drukken) switchen tussen
-q w e r t y,
-qw er ty
-en een normale telefoonblok.

En je kunt het toetsenbord ook makkelijker laten verdwijnen (op dat toetsenbordje naast het tandwiel linksonder drukken), ipv menu in te houden.
pi_71297549
Gebruikt er iemand hier Google Latitude? Vraagje erover. Als je erheen gaat in Maps heb je 2 tabbladen: Vrienden en Updates. Wat zijn/doen die updates nou precies? En hoe kan ik ze verwijderen?
  Redactie Frontpage vrijdag 24 juli 2009 @ 22:01:36 #204
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_71300397
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:36 schreef Devolution het volgende:
Ik heb zelf de G1 en ik zou zeker voor een Android-telefoon met toetsenbord gaan. Op de G1 heb je zowel een echt toetsenbord als een softwarematige, maar de laatste is in het gebruik echt minder fijn dan een fysieke. Ik zou er niet mee kunnen werken iig
Ik zal hem morgen eens uitproberen in de T-Mobile-winkel. Er is nu een mooie aanbieding met de G1, voor een jaar Relax 150 en W&W kost hij me niks, terwijl ik voor de Hero 2 jaar eraan vastzit en nog een geeltje moet bijbetalen. Alhoewel de interface van de Hero er wel veel gelikter uitziet, maar hopelijk komt deze ook op de G1 beschikbaar. Is Web en Walk een beetje te doen trouwens qua snelheid, of moet ik echt voor de Plus gaan?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 23:29:29 #205
222044 Dikke_Man
Gewoon dik
pi_71303499
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:01 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ik zal hem morgen eens uitproberen in de T-Mobile-winkel. Er is nu een mooie aanbieding met de G1, voor een jaar Relax 150 en W&W kost hij me niks, terwijl ik voor de Hero 2 jaar eraan vastzit en nog een geeltje moet bijbetalen. Alhoewel de interface van de Hero er wel veel gelikter uitziet, maar hopelijk komt deze ook op de G1 beschikbaar. Is Web en Walk een beetje te doen trouwens qua snelheid, of moet ik echt voor de Plus gaan?
De HTC Sense interface gaat niet op de G1 komen. Althans, niet op een reguliere manier. Dit komt naar mijn weten doordat de G1 een Google Experience telefoon is en op dat soort telefoons zou een onaangepaste versie van Android moeten draaien. Bovendien wil je HTC Sense niet op je G1. De Hero heeft er al moeite mee, laat staan de G1 met minder RAM geheugen.
  Redactie Frontpage vrijdag 24 juli 2009 @ 23:36:34 #206
3926 crew  Djeez
pi_71303730
OK, dan wordt het de G1. Maar weet je of de snelheid van T-Mobiles gewone WenW een beetje te doen is of is de Plus echt wel aan te raden?
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_71303807
Is WenW 768 kbps? Ik heb jarenlang op de computer geinternet met 258kbps, dus dat lijkt mij dus nog best te doen.
Cool story, Hansel.
  Redactie Frontpage vrijdag 24 juli 2009 @ 23:53:41 #208
3926 crew  Djeez
pi_71304306
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Is WenW 768 kbps? Ik heb jarenlang op de computer geinternet met 258kbps, dus dat lijkt mij dus nog best te doen.
Nee helaas:
quote:
Hoe snel is het:
Download: tot 384 Kb per seconde.
Upload: tot 64 Kb per seconde.

Voor als je regelmatig wilt surfen en je e-mail wilt checken.
Werkt YouTube nog een beetje met die snelheid?
  zaterdag 25 juli 2009 @ 10:44:31 #209
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_71309429
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:53 schreef Djeez het volgende:

[..]

Nee helaas:
[..]

Werkt YouTube nog een beetje met die snelheid?
Youtube werkt, via de speciale youtube applicatie, perfect.
Als ik op 3G of op wifi zit werkt ie bijna net zo snel als op mn pc.

Wat is trouwens de maximale wifi snelheid?

[ Bericht 0% gewijzigd door LockonStratos op 25-07-2009 12:29:34 ]
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  Redactie Frontpage zaterdag 25 juli 2009 @ 10:51:46 #210
3926 crew  Djeez
pi_71309528
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 10:44 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Youtube werkt, via de speciale youtubw applicatie perfect.
Als ik op 3G of op wifi zit werkt ie bijna net zo snel als op mn pc.

Wat is trouwens de maximale wifi snelheid?
Dus ook bij de gewone WenW? Dan ga ik hem zo maar ff regelen denk ik. Alhoewel, mijn huisinternet is met 2000 kbps al traag met YT...
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:17:36 #211
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_71311037
De 2e accu voor mijn G1 is binnen, wel zo handig als je hem als navigatie gebruikt en geen 12V in de auto hebt
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:29:13 #212
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_71311282
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 10:51 schreef Djeez het volgende:

[..]

Dus ook bij de gewone WenW? Dan ga ik hem zo maar ff regelen denk ik. Alhoewel, mijn huisinternet is met 2000 kbps al traag met YT...
Hoezo gewone WenW ? Er is er toch maar 1 ? (10tje per maand?)
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_71311835
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:29 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Hoezo gewone WenW ? Er is er toch maar 1 ? (10tje per maand?)
Er is ook een snellere versie beschikbaar voor 15 euro p/m.
Cool story, Hansel.
  Redactie Frontpage zaterdag 25 juli 2009 @ 16:14:07 #214
3926 crew  Djeez
pi_71316875
Ik heb net een zwarte G1 besteld bij Bel Nu. Relax 150 en WenW. Ik probeer het een jaar, het toestel is zo gratis. Net bij de T-mobile winkel geweest, krijg ik hem daar alleen gratis met 2 jaar verlenging en Relax200
  zaterdag 25 juli 2009 @ 20:39:18 #215
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_71324166
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:52 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Precies. En die heb ik al op mijn HTC Magic geïnstalleerd zonder root. Dan is het echt stukken beter en makkelijker om te typen. De knoppen zijn groter en je hebt meer ruimte tussen elke knop. Maar het allermooiste vind ik dat wanneer ik aan het typen en flink wat verkeerde letters raak, hij meestal wel weet welk woord ik bedoel en dat komt dan erboven in de woordvoorspelling. De woordvoorspelling is dus ook beter dan de standaardkeyboard.

Bovendien kun je heel makkelijk (op dat tandwiel linksonder drukken) switchen tussen
-q w e r t y,
-qw er ty
-en een normale telefoonblok.

En je kunt het toetsenbord ook makkelijker laten verdwijnen (op dat toetsenbordje naast het tandwiel linksonder drukken), ipv menu in te houden.
waar heb je die vandaan dan? dat tb?
pi_71324336
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 20:39 schreef makkie88 het volgende:

[..]

waar heb je die vandaan dan? dat tb?
Link
Hier downloaden.. op sdcard gooien.. installeren via astro of een andere filemanager.. in instellingen (locatie en tekst?) de nieuwe keyboard activeren.. naar ergens gaan waar je het toetsenbord nodig hebt (nieuw bericht).. de knop linksonder inhouden (123? staat daar volgens mij).. dan die nieuwe kiezen en wellicht instellingen veranderen (Nederlands staat er eerst niet bij, alleen Engels) .. telefoon opnieuw opstarten zodat je automatisch Nederlands hebt (Nederlands staat er dan nog niet tussen bij de instellingen maar je hoeft er ook niks voor te doen.. hij staat dan op Nederlands omdat dat je telefoontaal is).

[ Bericht 5% gewijzigd door BluesRebel op 25-07-2009 21:21:11 ]
pi_71324665
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 20:47 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Link
Hier downloaden.. op sdcard gooien.. installeren via astro of een andere filemanager.. in instellingen (locatie en tekst?) de nieuwe keyboard activeren.. naar ergens gaan waar je het toetsenbord nodig hebt (nieuw bericht).. de knop linksonder inhouden (123? staat daar volgens mij).. dan die nieuwe kiezen en wellicht instellingen veranderen (nederlands staat er eerst niet bij) .. telefoon opnieuw opstarten zodat je nederlands heb.
Ik heb hem er eventjes op gezet en ik ben aangenaam verrast. Hij lijkt veel sneller te reageren dan het standaard toetsenbord (die wil nog wel eens lag hebben bij mij) en vooral in landscape mode heb ik met erg snel typen nog geen een fout gemaakt
pi_71325036
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:00 schreef Dikke_Man het volgende:

[..]

Ik heb hem er eventjes op gezet en ik ben aangenaam verrast. Hij lijkt veel sneller te reageren dan het standaard toetsenbord (die wil nog wel eens lag hebben bij mij) en vooral in landscape mode heb ik met erg snel typen nog geen een fout gemaakt
Ik wist ook meteen zeker dat ik die zou houden. Typt veel makkelijker. In landscape zie je echt ruimte tussen de knoppen die je bij het standaardtoetsenbord niet hebt en in portrait is de middelste rij langer (afstand tussen A en L is groter). Probeer ook maar de QW-ER-TY en de Telefoonblok.. het is even wennen maar die werken ook zeer goed.. de knoppen zijn dan natuurlijk nog groter.

Als je een nieuw woord typt onthoudt ie 'm ook meteen
pi_71325559
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:17 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik wist ook meteen zeker dat ik die zou houden. Typt veel makkelijker. In landscape zie je echt ruimte tussen de knoppen die je bij het standaardtoetsenbord niet hebt en in portrait is de middelste rij langer (afstand tussen A en L is groter). Probeer ook maar de QW-ER-TY en de Telefoonblok.. het is even wennen maar die werken ook zeer goed.. de knoppen zijn dan natuurlijk nog groter.

Als je een nieuw woord typt onthoudt ie 'm ook meteen
Ik zit met een probleempje. Ik kan hem bijvoorbeeld niet op Nederlands zetten (ook niet na opnieuw opstarten). En ik kan de andere layouts niet instellen (qw-er-ty, e.d.) De andere layouts zijn zojuist op magische wijze verschenen. Andere taal nog niet

[ Bericht 7% gewijzigd door Dikke_Man op 25-07-2009 21:51:22 ]
pi_71325985
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:39 schreef Dikke_Man het volgende:

[..]

Ik zit met een probleempje. Ik kan hem bijvoorbeeld niet op Nederlands zetten (ook niet na opnieuw opstarten). En ik kan de andere layouts niet instellen (qw-er-ty, e.d.) De andere layouts zijn zojuist op magische wijze verschenen. Andere taal nog niet
Zie edit. Nederlands komt er niet tussen.. je moet gewoon niet op Engels drukken. Dat groene stipje voor(of na) Engels moet er niet zijn. Dan heb je wel Nederlandse woorvoorspelling tijdens het typen.

[ Bericht 3% gewijzigd door BluesRebel op 25-07-2009 22:50:23 ]
  zondag 26 juli 2009 @ 00:13:01 #221
222044 Dikke_Man
Gewoon dik
pi_71330902
quote:

Wat is CDMA en ERI Text?

Gestures
En die widget met wifi, gps enzo

Nog geen release date

[ Bericht 2% gewijzigd door BluesRebel op 26-07-2009 01:09:07 ]
  zondag 26 juli 2009 @ 00:59:40 #223
222044 Dikke_Man
Gewoon dik
pi_71331136
quote:
Op zondag 26 juli 2009 00:49 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Wat is CDMA en ERI Text?

Gestures
En die shortcut-bar met wifi, gps enzo

Nog geen release date
CDMA is wat bij ons GSM is, maar dan in Amerika. Neem bijvoorbeeld de Amerikaanse Palm Pre. Die krijg je hier niet aan de praat omdat hij alleen CDMA ondersteunt. De GSM versie komt ooit nog uit hier.

Ik kijk vooruit naar die widget met wifi, gps, e.d. en de performance boost, maar ook multi-touch
  zondag 26 juli 2009 @ 01:03:33 #224
222044 Dikke_Man
Gewoon dik
pi_71331221
Ik zie net dat ERI = Enhanced Roaming Indicator. Klinkt niet heel boeiend

Oh ja, Universal Search
pi_71331235
quote:
Op zondag 26 juli 2009 00:59 schreef Dikke_Man het volgende:

[..]

CDMA is wat bij ons GSM is, maar dan in Amerika. Neem bijvoorbeeld de Amerikaanse Palm Pre. Die krijg je hier niet aan de praat omdat hij alleen CDMA ondersteunt. De GSM versie komt ooit nog uit hier.

Ik kijk vooruit naar die widget met wifi, gps, e.d. en de performance boost, maar ook multi-touch
Dankje. Ik vind multitouch overrated maar kijk vooral uit naar gestures. Nu moet je die hele contactenlijst langs om iemand te vinden.. als het uitkomt gewoon een m, e of h tekenen en klaar

Als je die nieuwe keyboard aan het werk hebt gekregen kun je op je homescreen menu inhouden zodat ie tevoorschijn komt en dan kun je ook letters typen om een contact te krijgen. Weet niet of dat met het oude toetsenbord kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')