Ik las dat mensen dan een zwart scherm zien, maar het schijnt mensen gelukt te zijn met VNC, maar dan vertellen ze weer niet hoe en met watquote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:46 schreef makkie88 het volgende:
[..]
volgens mij is dat al te doen met logmein kan je zelfs je beeldscherm overnemen,
morgen eens teste
Bohhhhh, met Google dus moet het wel goed zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:36 schreef Witchfynder het volgende:
Kreeg net een folder van Belcompany binnen en daar staat de Hero in. Met weer een domme omschrijving natuurlijk "Met Google en Gmail!". Uh, jaaaaaaa, maaaaaar..
Ik las dat de bruine ook totaal geen viezigheid en vingerafdrukken aantrekt, dus dat zou geen probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:20 schreef DennisMoore het volgende:
Ook de Hero maar besteld, een broine, ondanks ontbreken teflon.
Zou toch binnenkort wel leverbaar moeten zijn.
Zou ik ook wel eens willen weten.... heb het zelf soms namelijk ook.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:21 schreef RRGJL het volgende:
Hmm, heb net mijn Hero binnen. Nu probeer ik wat dingetjes te downloaden van de Android Market, maar ze blijven hangen op "download starten..." . Iemand enige idee?
De ene is dat je de SMS Blox gebruikt en de andere is voor de korting volgens mij. Ik heb hetzelfde met internet Blox. Ik heb er eentje waarbij staat 9,50 per maand en een andere waarbij staat 2,50 per maand (dat is de aanbieding).quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:41 schreef BluesRebel het volgende:
Annuleren en weer opnieuw starten inderdaad.
Vraagje over mijn Vodafone abonnement (bij de Magic). Als ik naar My Vodafone ga staat SMS/MMS Blox 'staat aan' (die gratis is) en Voordeel SMS/MMS 'staat uit' (2 euro p/m). Wat is het verschil?
Ok, bedanktquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:50 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
De ene is dat je de SMS Blox gebruikt en de andere is voor de korting volgens mij. Ik heb hetzelfde met internet Blox. Ik heb er eentje waarbij staat 9,50 per maand en een andere waarbij staat 2,50 per maand (dat is de aanbieding).
Ach ja, er was een leuke topicdiarreequote:Op woensdag 29 juli 2009 21:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Moet je maar niet zo stout doen in KLB.
Ja, om de een of andere reden krijg je de mobiele layout niet op de standaard Android browser.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:22 schreef Witchfynder het volgende:
Groeten vanaf mijn HTC Magic!Fokken gaat wel lastig met al die kleine links hehe.
Iemand die mij wil helpen door deze vraag nog even te beantwoorden?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:56 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb nu de HTC Touch HD in mijn bezit (Windows Mobile dus) en mag over een paar maandjes overstappen naar een ander toestel.
Nu heb ik het hele topic doorgelezen en ook wat op internet gezocht, maar kan nog niet direct vinden waarom Android fijner is dan Windows Mobile. Kan iemand me daar bij helpen?
Ik denk dat je zelf moet ervaren of je Android fijner vind. Probeer eens een Android toestel in de winkel zou ik zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:50 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Iemand die mij wil helpen door deze vraag nog even te beantwoorden?
Ik heb beide gehad en wat ik beter vind aan android:quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:50 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Iemand die mij wil helpen door deze vraag nog even te beantwoorden?
Ik ben je dankbaar. Zo'n vergelijking zocht ik en had ik nog niet gevonden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:12 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik heb beide gehad en wat ik beter vind aan android:
-Makkelijkere 'besturing'. Je haalt de menu naar boven en je hebt alles. Bij WinMo was ik soms wel even bezig door mappen te gaan of instellingen. Hier is alles 1 of 2 keer klikken.
-Meerdere homescreens waardoor je de apps die je vaak gebruikt erop kunt plaatsen als widget en het toch nog overzichtelijk blijft
-Makkelijke widgets gebruik.. ik heb nu bijvoorbeeld een sticky(die gele papiertjes) app gedownload.. gooi even iets op de homescreen zodat ik t niet vergeet en haal t later weg.
-Belangrijkste: de Market natuurlijk. Lekker apps (vooral) gratis downloaden. Omdat je de standaard dingen(browser, call-app, sms-app etc.) kan vervangen zorgt het voor veel flexibiliteit. En soms gewoon leuke dingen zoals wikitude, games enzo.
-Ik als Google-products gebruiker vind t ook nog heerlijk om alles zo makkelijk te bedienen. Gmail, Agenda, Contacten enzo.
Wat nu even in mij opkwam..
Kan degene die het volgende topic opent Algemeen Android topic neerzetten ipv Androidtelefoons.. er komen binnenkort meer producten uit met Android erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |